Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K hakee kontaktia noissa ja B on ihmeen kliininen. Jotain tapahtui täällä ollessa ja odotukset ei kohdanneet. Ei merkkiäkään siitä innostuneesti Jerpasta puhuvasta iloisesta Boitsusta. Ei näy something morea, hyvä että edes ystävyyttä. Mitä ihmettä tapahtui??
Kenellä oli odotuksia? Klla on NM ja Blläkin säpinää. Kupla puhkesi. JOt tulivat keikalle ja tekemään Ruissi sopparia. Ehkä muutakin verkostoitumista lisäksi. Uudet tuulet puhaltavat.
 
vierailija
Mahtava meno näyttää olleen tuolla keikalla, ihania stooreja! 🔥 Tuo pieni keikkapaikka mahdollistaa tuon fiiliksen, olisi niin kiva päästä tuollaiselle keikalle itsekin. Kivoja stooreja myös Brunetella ja Damonilla keikalta ja bäkkäriltä, samoin tuo jokeroutcrewn stoori.
 
vierailija
"Make sure to always tell your friends I love you". No niinhän se B kuiskasi Kärpyllekin tallinnan keikalla, eli muistutus et ystävän rakkaus on kyseessä. Mut tuntuu kyllä kurjalta näin suomalaisena tuo, että huudellaan noin keveästi love you:ta ties kenelle. Ei nuo naiset (teya ja brunette) voi olla yhtä tärkeitä mitä K on ollut🧐
 
vierailija
Mahtava meno näyttää olleen tuolla keikalla, ihania stooreja! Tuo pieni keikkapaikka mahdollistaa tuon fiiliksen, olisi niin kiva päästä tuollaiselle keikalle itsekin. Kivoja stooreja myös Brunetella ja Damonilla keikalta ja bäkkäriltä, samoin tuo jokeroutcrewn stoori.
Ja jotkut vielä valittivat kun keikkapaikka vaihtui pienempään. 😅 Sanoisin, että enemmän saivat vastinetta rahalle tuossa pienemmässä paikassa, pääsivät lähemmäs bändiä, Boitsu yleisön joukossa jne. 🤩
 
vierailija
K hakee kontaktia noissa ja B on ihmeen kliininen. Jotain tapahtui täällä ollessa ja odotukset ei kohdanneet. Ei merkkiäkään siitä innostuneesti Jerpasta puhuvasta iloisesta Boitsusta. Ei näy something morea, hyvä että edes ystävyyttä. Mitä ihmettä tapahtui??
Haloo, Bojan on valmistautumassa menemään lavalle ensimmäisen kerran kahteen kuukauteen. Avaa ääntään ja keskittyy, kuten tapana on. Varmasti paljon jännitystäkin ilmassa. Silti riittää hymyjä ja lämpimiä katseita Jerelle, joka varmasti omalla rauhallisella olemuksellaan ja pikku hauskuutuksillaan myös maadoittaa Bojania. Kaikki hyvin siis, mutta täällä tehdään nyt pitkälle meneviä johtopäätöksiä heidän väliensä viilenemisestä, kun eivät tarjoa samanlaista hassuttelusisältöä kuin vapaa-ajallaan otetuissa videoissa. Katsokaa Bojania Kultsan lavalla, miten hän ottaa jatkuvasti kontaktia Jereen, ja miten iloisesti tämän huomioi, ja katsokaa heidän yhteisesiintymistään Tallinnassa. Heidän ystävyytensä (and maybe something more) on edelleen vahvalla pohjalla, eikä mitään välien viilenemistä ole nähtävissä.
 
vierailija
K hakee kontaktia noissa ja B on ihmeen kliininen. Jotain tapahtui täällä ollessa ja odotukset ei kohdanneet. Ei merkkiäkään siitä innostuneesti Jerpasta puhuvasta iloisesta Boitsusta. Ei näy something morea, hyvä että edes ystävyyttä. Mitä ihmettä tapahtui??
no vaikka tästä ei tykätä niin en usko että Boitsuun voi olla vaikuttamatta se että J ei ollut ollenkaan yksin heidän kanssaan, tuskin yksityisestikään kun kaikille pienille videonpätkillekin todisteet tästä tallentui. Mä toivon että he pystyvät joskus vielä puhumaan nämä asiat kokonaan auki, ihan kahdestaan. Koska näyttää siltä että he eivät ole olleet ehkä kuitenkaan ihan samalla kartalla.
 
vierailija
Haloo, Bojan on valmistautumassa menemään lavalle ensimmäisen kerran kahteen kuukauteen. Avaa ääntään ja keskittyy, kuten tapana on. Varmasti paljon jännitystäkin ilmassa. Silti riittää hymyjä ja lämpimiä katseita Jerelle, joka varmasti omalla rauhallisella olemuksellaan ja pikku hauskuutuksillaan myös maadoittaa Bojania. Kaikki hyvin siis, mutta täällä tehdään nyt pitkälle meneviä johtopäätöksiä heidän väliensä viilenemisestä, kun eivät tarjoa samanlaista hassuttelusisältöä kuin vapaa-ajallaan otetuissa videoissa. Katsokaa Bojania Kultsan lavalla, miten hän ottaa jatkuvasti kontaktia Jereen, ja miten iloisesti tämän huomioi, ja katsokaa heidän yhteisesiintymistään Tallinnassa. Heidän ystävyytensä (and maybe something more) on edelleen vahvalla pohjalla, eikä mitään välien viilenemistä ole nähtävissä.
Kiitos, tässä olikin yön ainoa järkevä viesti. Ihme maailmanlopun meininkiä näillä palstoilla aina öisin...
 
vierailija
no vaikka tästä ei tykätä niin en usko että Boitsuun voi olla vaikuttamatta se että J ei ollut ollenkaan yksin heidän kanssaan, tuskin yksityisestikään kun kaikille pienille videonpätkillekin todisteet tästä tallentui. Mä toivon että he pystyvät joskus vielä puhumaan nämä asiat kokonaan auki, ihan kahdestaan. Koska näyttää siltä että he eivät ole olleet ehkä kuitenkaan ihan samalla kartalla.
Vaikka mistään romanttisesta ei olekaan enää kyse, on aika loukkaavaa jos NM on ollut koko ajan paikalla. Ja jos näin on, niin mihin sillä on pyritty. Samaa lämpöä kuin NT llä, ei näy. Todella outoa, kun muistaa sen innostuksen, joka vallitsi ennen vierailua B n puheissa. Ihan eri maailmaa.
 
vierailija
Vaikka mistään romanttisesta ei olekaan enää kyse, on aika loukkaavaa jos NM on ollut koko ajan paikalla. Ja jos näin on, niin mihin sillä on pyritty. Samaa lämpöä kuin NT llä, ei näy. Todella outoa, kun muistaa sen innostuksen, joka vallitsi ennen vierailua B n puheissa. Ihan eri maailmaa.
Minäkin todella ihmettelen tuota miksi ihan bäkkärille asti on pitänyt tulla, eikö keikan katsominen katsomossa olisi riittänyt että ystävät saa viettää aikaa keskenään? Tulee oikeasti mieleen ihan kuin joku valvonta, mihin ei pitäisi olla syytä jos/kun kyseessä on vaan ystävyys. Tai sitten K itse haluaa että tämä hlö on mukana jos ei jostain syystä halua tai pysty olemaan Bojanin kanssa kahdestaan. Mutta miksi.
 
vierailija
Vaikka mistään romanttisesta ei olekaan enää kyse, on aika loukkaavaa jos NM on ollut koko ajan paikalla. Ja jos näin on, niin mihin sillä on pyritty. Samaa lämpöä kuin NT llä, ei näy. Todella outoa, kun muistaa sen innostuksen, joka vallitsi ennen vierailua B n puheissa. Ihan eri maailmaa.
Niimpä, kyllä mua ainakin loukkais jos mun ystävät aina raahais mukana jotain kolmatta osapuolta joka paikkaan enkä todellakaan itsekkään niin tee.
Mua mietityttää kans tuo kun muistelee kuin innoissan B oli siinä euroviisupodcastissa ja muutenkin ennen suomeen tuloa niin eipä vaan voi olla miettimättä että tuolla NMn jatkuvalla läsnäololla on pakko ollut olla vaikutusta asiaan...
 
vierailija
Voihan olla, että Jokerit kohteliaisuudesta kutsuneet NM:n bäkkärille mutta pitäisi kyllä joskus älytä jättäytyä kohteliaisuudesta poiskin etenkin kun on jo aiemmin bäkkärillä ollut. Tuossakin keikka alkamassa, pojilla jännitys kun kiertue alkaa ja oli vielä olleet ne tekniset ongelmatkin.
 
vierailija
Voihan olla, että Jokerit kohteliaisuudesta kutsuneet NM:n bäkkärille mutta pitäisi kyllä joskus älytä jättäytyä kohteliaisuudesta poiskin etenkin kun on jo aiemmin bäkkärillä ollut. Tuossakin keikka alkamassa, pojilla jännitys kun kiertue alkaa ja oli vielä olleet ne tekniset ongelmatkin.
Jotenkin en usko, että varta vasten kutsuneet. Olihan siellä muitakin tuttuja katsomossa. Hyvin erikoista on. Itse tosta kyllä vähän ärsyyntyisin.
 
vierailija
Yks Kultsan bäkkäri vielä menettelisi mutta se että lähdetään Tallinnaankin ja ollaan soundchekissakin ikään kuin vahdissa niin en kyllä ymmärrä. Eikö olisi olut mitään muuta tekemistä? Vähän jää sellainen mielikuva että ollaan koko ajan K vanavedessä vaikka itsellä ei ole oikein mitään tarkoitusta olla paikalla paitsi yleinen hengailu.
 
vierailija
Yks Kultsan bäkkäri vielä menettelisi mutta se että lähdetään Tallinnaankin ja ollaan soundchekissakin ikään kuin vahdissa niin en kyllä ymmärrä. Eikö olisi olut mitään muuta tekemistä? Vähän jää sellainen mielikuva että ollaan koko ajan K vanavedessä vaikka itsellä ei ole oikein mitään tarkoitusta olla paikalla paitsi yleinen hengailu.
Se Tallinnan soundcheck-kuva oli kyllä erikoinen. Näyttäytyi ihan kuin jonain vahtimisena.
 
vierailija
Tätä hommaa voisi avata joku sellainen jolla itsellään tai puolisollaan on tapana toimia noin. Löytyiskö täältä yhtään sellaista?
Tämä kiinnostaisi myös. Vaikea kuvitella tilannetta, jossa kukaan lähipiirissäni toimisi noin, ja varmaan siksi kuviota on helppo arvostella. Ihan mielelläni haluaisin saada tähän toista näkökulmaa ja parempaa ymmärrystä.
 
vierailija
Tätä hommaa voisi avata joku sellainen jolla itsellään tai puolisollaan on tapana toimia noin. Löytyiskö täältä yhtään sellaista?
Mä kommentoin aiemmin siitä, että yksi exä oli todella ripustautuvaa tyyppiä ja sen oli koko ajan tiedettävä missä olin ja kenen kanssa. Jos en vastannut puhelimeen tai viesteihin välittömästi, hän soitteli sukulaiset ja kaverit läpi ("en saa xxx kiinni, ettei nyt vaan olisi käynyt mitään"). Ja kyse oli oikeasti max vartista jos en kerta kaikkiaan pystynyt just silloin käyttämään puhelinta. Toki esim töissä ollessa tiesi että silloin ei kannattanut edes yrittää mutta se oli niin tiukasti aikataulutettu että heti vuoron loppuessa piti laittaa viestiä (tai oli jo odottamassa työpaikan ulkopuolella). Kerran olin kävelemässä kaupasta kotiin (10 minuutin matka) ja oli niin monta painavaa kassia kannettava etten pystynyt ottamaan puhelinta laukusta niin tyyppi valehtelematta soitti 6 kertaa ja laittoi varmaan 20 viestiä. Ja kotona hirveä hätä päällä että mitä mulle oli tapahtunut.
Kaikki vapaa-aika vietettiin tietenkin yhdessä ja voin kyllä vakuuttaa että ystävyyssuhteet kärsivät.
Olin tosi nuori tuolloin ja lapsuuden traumat käsittelemättä, eli aluksi tuntui vaan hyvältä että joku vihdoin välitti noin paljon minusta. Pidemmän päälle kävi todella rankaksi ja puhuminen ei auttanut, eli suhde päättyi eikä muuten ollut helpoin mahdollinen prosessi.

En siis oikein osannut laittaa tuohon vastaan koska olen aina ollut miellyttäjätyyppiä, en tykkää riitelystä ja jos joskus pääsinkin johonkin itsekseni niin sain kyllä sitten siitä jälkikäteen maksaa ja hyvitellä "syntejäni" päiväkaupalla. Olisi ollut kiva jos joku olisi edes yrittänyt aukaista silmäni tuossa tilanteessa mutta kukaan läheinen ei ollut oikein uskaltanut puuttua.
 

Yhteistyössä