• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Jokainen penninvenyttäjä hankkimaan nyt lidlistä ruoka-aineet

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Juu.. tosi säästö siitä tulekii kun ees taas lähimpään lidliin tulee yli 80km

Meilläki suunnilleen näin. Ja jos mä joskus harvoin lidliin poikkean, ostan sieltä vain ja ainoastaan kotimaisia tuotteita ja niitä ei kovin paljoa ole.
 
LIDL ON POP!
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja LIDL ON POP!:
tyhmä maksaa enemmän, viisas pääsee vähemmällä ;)
Suosi suomalaista, osta kotimaista.
Miksi on muka tyhmyyttä maksaa ruuasta, josta tietää, mistä se on tullut ja mitä se sisältää?
Lidl myy ihan suomalaista missä muutkin, esim. HK, Valio, Atria, Kartano
 
Kuikka
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja LIDL ON POP!:
tyhmä maksaa enemmän, viisas pääsee vähemmällä ;)
Suosi suomalaista, osta kotimaista.
Miksi on muka tyhmyyttä maksaa ruuasta, josta tietää, mistä se on tullut ja mitä se sisältää?
No höh, Lidlihän myy paljon suomalaisia tuotteita. Itse asiassa maidotkin taitaa olla Valiolta, mutta vain eri purkissa ja valmistuttajana Lidl. Ja halvempaa...
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ja mä en osta periaatteesta Lidlistä mitään :kieh:
Mistä periaatteesta?
Ensinnäkin tykkään suosia kotimaisia kauppaketjuja (vaikka toki niissäkin ne suurimmat omistajat ovat yleensä ulkomailla). Toisekseen siellä työntekijöiden oltavat on aivan käsittämättömän surkeat verrattuna kotimaisiin ketjuihin, joten en halua myöskään niitä kannattaa.

Ja tietty vielä se että kotimaisuusaste tuossa ketjussa on kuitenkin hyvin pieni, vaikka tiedän että sieltä nykyisin saa myös kotimaisia tuotteita.

Ei oo mun juttu.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja LIDL ON POP!:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja LIDL ON POP!:
tyhmä maksaa enemmän, viisas pääsee vähemmällä ;)
Suosi suomalaista, osta kotimaista.
Miksi on muka tyhmyyttä maksaa ruuasta, josta tietää, mistä se on tullut ja mitä se sisältää?
Lidl myy ihan suomalaista missä muutkin, esim. HK, Valio, Atria, Kartano
Tiedän, mutta esim. vanukkaat on kaikki ulkomaisia. Juustot suurimmaksi osaksi yms. Juomat...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
...ja tuskin kukaan talvella saa muualtakaan kaupoista suomalaista omenaa, banaania, appelsiiniä...eli miksi haukkua lidliä???
Mä lakkaan ostamasta Lidlistä appelsiinimehua heti, kun joku alkaa valmistamaaan kotimaisista appelsiineistä mehua :D

 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
...ja tuskin kukaan talvella saa muualtakaan kaupoista suomalaista omenaa, banaania, appelsiiniä...eli miksi haukkua lidliä???
Mä en oo haukkunutkaan. Enkä ole puhunut kotimaisista hedelmistä.
Lidlissä on aika suppea valikoima ruokia kotimaisilta valmistajilta.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
...ja tuskin kukaan talvella saa muualtakaan kaupoista suomalaista omenaa, banaania, appelsiiniä...eli miksi haukkua lidliä???
Mä lakkaan ostamasta Lidlistä appelsiinimehua heti, kun joku alkaa valmistamaaan kotimaisista appelsiineistä mehua :D
Sitten on varmaan muutettava jonnekin lämpimämpään maahan, jotta nuo appelsiinit olis "kotimaisia" :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mm. possusuikale 500g/1.49?
Broilerin fileesuikale 450g/2.49?
HK sininen lenkki 2pkt/3?
Ylikypsäkinkku 250g/1.99
HK maksamakkara 0.99?
en osta koskaan mistään tuollaisia ruokia, lukuunottamatta broitsua. mut makkaraa tai kinnkua? ei. ohuen ohuilta leikkeleitä vain.
 

Yhteistyössä