Kuvan kyl vissii näkee kun menis kattoo miun entisii viesteij mut älkee kattoko, vaan mitä tulee mieleen nimimerkistä :wave:
susta tulee lähinnä mieleen irstas lihava täti. sori :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:Kuvan kyl vissii näkee kun menis kattoo miun entisii viesteij mut älkee kattoko, vaan mitä tulee mieleen nimimerkistä :wave:
Juuu, aika lähelle, en nyt kauhean pieni mitat 161/52 mutta oon kova heittää härskii vitsii ja osaan olla todella mustasukkainen. ei tainnu kuvaa enää näkyykääAlkuperäinen kirjoittaja GangBang:Hehheh.
Härski Kottarainen = rivoja vitsejä viljelevä mustatukkainen pienikokoinen nuori nainen. Menikö sinne päinkään?
MustatukkainenAlkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:Juuu, aika lähelle, en nyt kauhean pieni mitat 161/52 mutta oon kova heittää härskii vitsii ja osaan olla todella mustasukkainen. ei tainnu kuvaa enää näkyykääAlkuperäinen kirjoittaja GangBang:Hehheh.
Härski Kottarainen = rivoja vitsejä viljelevä mustatukkainen pienikokoinen nuori nainen. Menikö sinne päinkään?
olikos tämä minulle en oo aikoihi täällä nikillä käynyt, kun salasana oli unohduksissa :| mutta täällä taas :wave: ja se oli yksi tavallaan kaverin kaveri, mutta rivoja puhuva kaveri jos sen niin voisi sanoa, tokaisi noin minustaAlkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Eikös se ollut sun duunikaveri joka tokaisi susta noin? Vai muistanko väärin?
Muistin siis jotain oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:olikos tämä minulle en oo aikoihi täällä nikillä käynyt, kun salasana oli unohduksissa :| mutta täällä taas :wave: ja se oli yksi tavallaan kaverin kaveri, mutta rivoja puhuva kaveri jos sen niin voisi sanoa, tokaisi noin minustaAlkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Eikös se ollut sun duunikaveri joka tokaisi susta noin? Vai muistanko väärin?
Ei oo koiraa eikä tosiaan vaaleanpunaista käsilaukkua. Reisitaskuhousut ja huppari, maskuliininen tatuointi...Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA ihmisraunio:Kimalteesta tulee mieleen joku köyhän miehen Paris Hilton jolla on koiraparka vaaleanpunaisessa laukussa. Nikistä siis. Jutuista mulla ei ole mitään mielikuvaa.
Aina sua 4 vuotta vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:GangBangista Mukarivo vaalea (?) nuorempi naishenkilö.
Heh, aika rennosti kyllä otan =) Mutta ilkee en kyllä ole :saint: ja tummat hiuksetkin on, vaikka puheliaisuudesta en kyllä tiedä... ehkä oikeassa seurassa.Alkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:Ärrimurrista tulee mieleen, sellainen ihminen joka pihisee ja puhise täyttä häkää eteepäin ja välillä jos oikein sauhuu päässä niin alkaa murisemaan, mutta ei ole mitenkään ilkeä ihminen tummahiuksinen ja puhelias
No mutta mähän oon vielä ihan teini ?! Enks vai.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Aina sua 4 vuotta vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:GangBangista Mukarivo vaalea (?) nuorempi naishenkilö.
Jee! Just semmonen oon :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Ärrimurrista sellainen pieni vihainen j tosi karvainen peikko.
Juu juu, mäkin pääsin vasta yläasteelta!Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:No mutta mähän oon vielä ihan teini ?! Enks vai.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Aina sua 4 vuotta vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:GangBangista Mukarivo vaalea (?) nuorempi naishenkilö.
Susta tulee mieleen semmonen vanhempi hienosto rouva. Mustat hiukset hienolla kampauksella ylhäällä ja tosi vahva meikki. Ehkä turkis päällä.Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Uusi mies palstalla.