Jokainen mukaan! Mitä tulee mieleen ihmisestä nimimerkin perusteella? :)

Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Hehheh.

Härski Kottarainen = rivoja vitsejä viljelevä mustatukkainen pienikokoinen nuori nainen. :D Menikö sinne päinkään?
Juuu, aika lähelle, en nyt kauhean pieni mitat 161/52 mutta oon kova heittää härskii vitsii ja osaan olla todella mustasukkainen. ei tainnu kuvaa enää näkyykää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Hehheh.

Härski Kottarainen = rivoja vitsejä viljelevä mustatukkainen pienikokoinen nuori nainen. :D Menikö sinne päinkään?
Juuu, aika lähelle, en nyt kauhean pieni mitat 161/52 mutta oon kova heittää härskii vitsii ja osaan olla todella mustasukkainen. ei tainnu kuvaa enää näkyykää :p
Mustatukkainen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Eikös se ollut sun duunikaveri joka tokaisi susta noin? Vai muistanko väärin? :LOL:
olikos tämä minulle :) en oo aikoihi täällä nikillä käynyt, kun salasana oli unohduksissa :| mutta täällä taas :wave: ja se oli yksi tavallaan kaverin kaveri, mutta rivoja puhuva kaveri jos sen niin voisi sanoa, tokaisi noin minusta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Eikös se ollut sun duunikaveri joka tokaisi susta noin? Vai muistanko väärin? :LOL:
olikos tämä minulle :) en oo aikoihi täällä nikillä käynyt, kun salasana oli unohduksissa :| mutta täällä taas :wave: ja se oli yksi tavallaan kaverin kaveri, mutta rivoja puhuva kaveri jos sen niin voisi sanoa, tokaisi noin minusta :D
Muistin siis jotain oikein :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA ihmisraunio:
Kimalteesta tulee mieleen joku köyhän miehen Paris Hilton jolla on koiraparka vaaleanpunaisessa laukussa. Nikistä siis. Jutuista mulla ei ole mitään mielikuvaa.
:D Ei oo koiraa eikä tosiaan vaaleanpunaista käsilaukkua. Reisitaskuhousut ja huppari, maskuliininen tatuointi...

Nyt oon kyllä yrittänyt naisellistaa tyyliäni.. Mustat suorat housut hankittuna ja siisti takki... :saint:
 
Helmat korvissa tulee mielikuva Marilyn Monroesta siinä tuulettimen päällä seisoessaan.

GangBangista Mukarivo vaalea (?) nuorempi naishenkilö.

Ärrimurrista sellainen pieni vihainen j tosi karvainen peikko.

Tundrasta Hieman alakuloinen tumma henkilö. Sukupuoli neutraali.

Starbucksista Keltainen kylpyankka (???)

Ja tosiaan ihan nimimerkkien perusteella..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Härski Kottarainen:
Ärrimurrista tulee mieleen, sellainen ihminen joka pihisee ja puhise täyttä häkää eteepäin :D ja välillä jos oikein sauhuu päässä niin alkaa murisemaan, mutta ei ole mitenkään ilkeä ihminen :) tummahiuksinen ja puhelias :)
Heh, aika rennosti kyllä otan =) Mutta ilkee en kyllä ole :saint: ja tummat hiuksetkin on, vaikka puheliaisuudesta en kyllä tiedä... ehkä oikeassa seurassa.
 

Yhteistyössä