Joka kerta kun katson subilta rokkarille morsian ohjeelma, tulee mun mies mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7236163.jpg

[QUOTE="jJjj";25064494]Rokkarille Morsian on ihan paras ohjelma :D niin hyvää viihdettä!

Haha, oot onnekas jos sulla noin komea mies ;)[/QUOTE]

mun oli pakko sanoa siitä sama tänään miehelle, koska niin samat kasvonpirteet:D

Kattelin just, että on siinä sitten niin elähtäneen näköinen pervo. Mietin ku menivät sinne makuuhuoneeseen, että ottiko edes siellä huivia pois, varmaan juice-tukka tyypillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mämämä;25064508:
Kattelin just, että on siinä sitten niin elähtäneen näköinen pervo. Mietin ku menivät sinne makuuhuoneeseen, että ottiko edes siellä huivia pois, varmaan juice-tukka tyypillä.

Peesi :x

[QUOTE="vieras";25066023]Tää on kuvansa kanssa aina paikalla kun Savannaki. Noloa, ja kaukana hauskasta![/QUOTE]

Ei kai se hauska yritä ollakaan. Savannan ukko se siinä päätään pitelee.

Ei saatana, tää on ihan paras!!!! :D Mä olen nähnyt sun miehen, lyhyt, juopon näköinen perus suomalainen mies, ei vittu miten harhaisessa elämässä sä elät :D No, kai se raha sit parantaa sitä ulkonäköäkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mämämä;25064508:

En tiedä nykytilannetta, mutta tässä kuvassa ainakin näyttäisi olevan ;) Toki rahaahan hänellä todennäköisesti on, että aina saa lisää hiusta, jos siltä tuntuu :)

bret-michaels.jpg

[QUOTE="pieras";25066066]Ei saatana, tää on ihan paras!!!! :D Mä olen nähnyt sun miehen, lyhyt, juopon näköinen perus suomalainen mies, ei vittu miten harhaisessa elämässä sä elät :D No, kai se raha sit parantaa sitä ulkonäköäkin ;)[/QUOTE]
Eikä se perusjuntti ole vain juoponNÄKÖINEN :whistle:

Yhteistyössä