Käsi joka kehtoa keinuttaa...

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Tyhjä kehto, mustanpörssin lapset, lapsi on minun...

Ketkä nähneet? Mitä olette tykänneet?

Minulla tuo viimiseksi mainittu dvd:llä ja itken joka kerta kun sen katson.

Nuo kolme muuta oli vhs:nä nauhalla mutta ne on jo hävitetty :/ Voi kun tulisivat telkkarista tai dvd:lle.

Tosi koskettavia elokuvia kaikki.

Noita muita en ainaka nimeltä muista, mutta tuo käsi joka kehtoa keinuttaa on mun mielestä yks parhaista elokuvista mitä mä oon nähny.
ja on se ainaki pari kertaa tullu telkkaristakin ja on dvd:llä

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Noita muita en ainaka nimeltä muista, mutta tuo käsi joka kehtoa keinuttaa on mun mielestä yks parhaista elokuvista mitä mä oon nähny.
ja on se ainaki pari kertaa tullu telkkaristakin ja on dvd:llä

Juu,komppaus täältä!!

Ai on dvd:nä :o Voihan jehna. Sen kyllä tahtoisin tai jos tulis telkusta taas niin voisin sen tallentaa. On tullut joo telkustakin, mutta nauhotin sen sillon vhs:lle enkä sit tietenkään tajunnu että dvd:näkin se ois hyvä olla. Nyt vhs:iä ei meillä olekaan kuin muutama lasten kasetti.

Tyhjä kehto oli se missä Parilla oli jo tyttö ja poika, n. kouluikäsiä. Pari oli eronnut ja nainen odotti heille kolmatta lasta. Sitten sairaalassa ollut kätilö huumasi synnyttämään tulleen naisen ja varasti tämän lapsen.
Itse hän esitti raskaana olevaa jotta saisi miehensä pidettyä itsellään. Tyynyä käytti paidan alla :/

Mää oon käyny kattoos ton käsijokakehtoakeinuttaa muinoin leffassa esikoista odottaessani,on kyllä leffa joka jäänyt mieleen enkä ois sitä kattoessani uskonut että mulle vois joskus tulevaisuudessa käydä melkein samoin :(

Mee lähimpään leffavuokraamoon ja klassikko-hyllylle niin luulisin löytyvän!

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Mää oon käyny kattoos ton käsijokakehtoakeinuttaa muinoin leffassa esikoista odottaessani,on kyllä leffa joka jäänyt mieleen enkä ois sitä kattoessani uskonut että mulle vois joskus tulevaisuudessa käydä melkein samoin :(

Hui! Mitä sulle on sit käyny?

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:

Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:

En nyt täällä ala kertomaan kaikelle kansalle!

Vai on Käsi joka kehtoa keinuttaa tullut jonkun mielestä pari kertaa tv:stä. Jos pannaan pari nollaa perään, niin taitaa olla lähempänä totuutta. Yhteen aikaan sai olla, että ei hel*etti, eikö mitään muita elokuvia ole tehty.
Ja aivan surkea.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Vai on Käsi joka kehtoa keinuttaa tullut jonkun mielestä pari kertaa tv:stä. Jos pannaan pari nollaa perään, niin taitaa olla lähempänä totuutta. Yhteen aikaan sai olla, että ei hel*etti, eikö mitään muita elokuvia ole tehty.
Ja aivan surkea.

Noo, mä oon huomannu vaan pari kertaa.
Ja makuasioista ei sovi kiistellä, mä tykkään :)