joka aamu innoissani tulen katsomaan, että nyt varmaan pystyn kirjautumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "isoäiti mölykylästä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pelottava pontso";26102442]Sama juttu! Aattelen et joskohan nyt mut ei sittenkään. Kerta ei tänne huolita ni vaihan paikkaa ihan kokonaan muualla!!![/QUOTE]no mä rekisteröidyin tuonne vauvalle. ei tuo taida olla sen kamalampi paikka kuin tää plussakaan. jotenkin tää plussa vaan on ollut helpompi käyttöinen

[QUOTE="isoäiti mölykylästä";26102461]elikkäs tilanne on siis sellainen, ettei sille asialle mitään voi tehdä.[/QUOTE]

No tähän en oikeasti osaa vastata, mutta jos se noin häiritsee, ettei pysty kirjautumaan? En oikein osaa muuta neuvoa antaa :(

[QUOTE="isoäiti mölykylästä";26102474]no mä luulin vastauksesta, että se on todettu ratkaisemattomaksi ongelmaksi[/QUOTE]

Pipo ainakin kiristää tänä aamuna ;)
Yp on asian kimpussa, mutta aikataulusta en osaa sanoa, milloin saavat toimimaan.

Sama juttu, mutta taas vaan tällä kännyllä. Konettaan en viitti aina joka aamu käynnistää kun kaikki tarpeellinen onnistuu tälläkin. Koneella kirjautumisen kanssa ei ole ongelmia.

Ainahan sitä tosiaan voisi testata uutta identiteettiä ja nikkiä, varsinkin kun ei ole niin palstapersoona jonka kaikki muistaa ja kaikilla olisi joku mielipide "tyypistä" niin aivan sama vaikka katoaisikin ;)
Tosin, seuraisiko ongelma kirjautumisen kanssa silti?

[QUOTE="KiiajaVille";26102527]Sama juttu, mutta taas vaan tällä kännyllä. Konettaan en viitti aina joka aamu käynnistää kun kaikki tarpeellinen onnistuu tälläkin. Koneella kirjautumisen kanssa ei ole ongelmia.

Ainahan sitä tosiaan voisi testata uutta identiteettiä ja nikkiä, varsinkin kun ei ole niin palstapersoona jonka kaikki muistaa ja kaikilla olisi joku mielipide "tyypistä" niin aivan sama vaikka katoaisikin ;)
Tosin, seuraisiko ongelma kirjautumisen kanssa silti?[/QUOTE]

no mä kokeilin kännylläkin, mutta ei onnistunut. ja kaippa en ole bannissakaan ;D kun kerta harmaana kuitenkin pystyy kirjoittamaan.

Rekkautukaa uudestaan?

*kuinka koukussa voi palstaan olla?* :D

Minusta asenteesi on aika inhottava. Hyvähän se on muille nauraa, kun itse pääset lukemaan viestejä, tekemään kirppiskaupat loppuun ja kertomaan kerhoihin kuulumiset. Nämä kaikki vaativat kirjautumista ja jos tämä on sitä "koukussa olemista", olet itse pahimmasta päästä (olethan itsekin kirjautunut ja käytät sitä hyväksesi toimiaksesi tällä palstalla).

Tällä palstalla on kääntynyt musta-harmaa-juttu ympäri. Ilkeimmät on niitä mustia, ikään kuin nimimerkin käyttö antaisi luvan olla ilkeä ja pilkallinen muita kohtaan.

Mie en päässyt kirjautumaan sisään ennen The Palstauudistusta ollenkaan, eikä mulle auttanut uuden tunnuksenkaan teko. Uudistuksen jälkeen kyllä pelas kaikki.

Toivottavasti teidän ongelmat ratkeais pian jo.. Ilman, että pitää tehdä uusia tunnuksia.

[QUOTE="mä";26102593]Minusta asenteesi on aika inhottava. Hyvähän se on muille nauraa, kun itse pääset lukemaan viestejä, tekemään kirppiskaupat loppuun ja kertomaan kerhoihin kuulumiset. Nämä kaikki vaativat kirjautumista ja jos tämä on sitä "koukussa olemista", olet itse pahimmasta päästä (olethan itsekin kirjautunut ja käytät sitä hyväksesi toimiaksesi tällä palstalla).

Tällä palstalla on kääntynyt musta-harmaa-juttu ympäri. Ilkeimmät on niitä mustia, ikään kuin nimimerkin käyttö antaisi luvan olla ilkeä ja pilkallinen muita kohtaan.[/QUOTE]
Ok, tämä on sinun mielipiteesi.
En oikeastaan ikinä rekkaudu ulos palstalta ja ei se minun vikani ole, että tunnukset eivät toimi.
Itse avaus oli mielestäni hauska; sieluni silmin näin, kuinka isoäiti lakanat pöllyen heilahtaa koneen ääreen kokeilemaan toimiiko tunnukset, sori nyt kauheasti. : /

[QUOTE="isoäiti mölykylästä";26102639]siis kuka on voinut vaihtaa mun salasanan????????????????????????[/QUOTE]

Miehes, joku lapsista?

Jos vaikka mamma tajuais antaa aikaansa muillekkin kun palstalle... :D

[QUOTE="vieras";26102675]Miehes, joku lapsista?

Jos vaikka mamma tajuais antaa aikaansa muillekkin kun palstalle... :D[/QUOTE]no mää olen täällä palstalla silloin kun muut on jossain. kuten koulussa tai töissä pelloilla, metsässä yms. että ei se ole niiltä pois. ja niillä ei ole mitään tarvetta vaihdella salasanojani.

Yhteistyössä