Mikä vika tietokoneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua!!!

Vieras
Kone tekee siis sitä, että hiiri ikäänkuin klikkailee itsekseen. Se availee ohjelmaikkunoita, ei anna mun klikkailla "ok" kehoitteita jne. Nyt en pääse enää edes kirjautumaan (vikasietotilassa tai missään), kun salasanakenttään ilmestyy itsekseen merkkejä ja kone klikkailee ok:ta -jolloin salasana on tietysti väärin. En pysty kirjoittamaan itse mitään, kun kone klikkaa ok:n jo ennen kuin olen ehtinyt salasanan kirjoittamaan.

Ja tätä tapahtuu siis silloinkin, vaikka nettipiuha on irti koneesta.

Voiko johtua jotenkin näppäimistöstä ja hiirestä? Ostettiin siihen n. kk sitten pelinäppis ja -hiiri. Joku ajuriongelma? Jos ois virus, niin oikeestiko toimii noin ilman nettiyhteyttäkin? Ja jos on virus, niin kenelläkään mitään hajua, minkäniminen virus?

Noi on langalliset, noi näppis ja hiiri.
Oisko ideoita mikä siinä vois olla, ennenkuin kokeilen asentaa käyttistä uudelleen... siinä menis kaikki valokuvat sun muut :( Vai asentaako se pelkän c-aseman ja jättää sen toisen ennalleen?
Senkin muuten huomasin, että sinne oli ilmestynyt tosi monta uutta levyasemaa, vaikka koneeseen ei ole liitetty yhtään muistitikkua tms.

Tulin nyt kokeilemaan sitten sellaista, että vaihdan koneeseen toisen näppiksen ja hiiren. Huomasinpa samalla, että koneeseen oli yhdistettynä sekä langaton näppis ja hiiri että langalliset versiot. Poistin langalliset käytöstä ja ainakin toistaiseksi kaikki on sujunut ok. En sitten tiedä miten kauan, ja onko ratkaisu tässä, sillä aikaisemminkin vika on pysynyt hetken poissa palatakseen sitten takaisin.

Olen koettanut koko illan etsiä googlesta jotain vinkkiä, mikä virus tätä voisi aiheuttaa, mutta en vain löydä mitään :(

Yhteistyössä