SÄÄSTÖPANKIN NETTIPANKISTA KYSYMYS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokee

Vieras
jos jollain on sellanen niin kertokaa onko teille käynyt samanlailla: menin pankin sivuille eilen ja se pyysi salasanaa, olimme juuri vaihtaneet sen ja laitoin vahingossa ensiksi sen väärän. Seuraavaksi korjasin asian ja laitoinkin sen oikean salasanan. Nyt äsken menin taas sinne ja tottumuksesta tietysti laitoin ensiksi sen väärän salasanan. Kun kone herjasi, että salasana on virheellinen niin laitoin taas sen oikean. No tässä vaiheessa koneen näyttöön tuli teksti "käyttäjätunnus lukittu, ota yhteyttä tilipankkiin"

Siis menikö se lukkoon sen takia kun oli parin päivän aikana laittanut salasanan pari kertaa väärin vai mistä johtuu??? Noi tunnukset olleet meillä tosin jo varmaan 4-5 vuotta... Olisko ne vanhentuneet. Hienoo vaan mennä nyt kaupunkiin maksaan laskuja :/

Siinä on sellainen turvalukitus ettei kukaan pääse käyttämään siis vieras sitä. Jos sieltä löytyy nettipankin puhelinnumero niin kannattaa pirauttaa sinne, tai sitten omaan pankkiin.

Onpas outoo... Ei oo noin käynyt mulle koskaan. Just äsken maksoin laskuja ja taas laitoin ensin väärän salasanan, kun en ikinä muista että koska olen viimeksi vaihtanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpas outoo... Ei oo noin käynyt mulle koskaan. Just äsken maksoin laskuja ja taas laitoin ensin väärän salasanan, kun en ikinä muista että koska olen viimeksi vaihtanut.

Mekin ollaan ennenkin laitettu väärin se, kun toi kerta/kk pyytää vaihtamaan salasanaa niin ei sitä aina muista. Mut miks nyt sit lukitsi sen??

Mulla sama juttu aamulla lukittui nyt sitte pitäis maanantaina mrnnä sinne tilipankkii voi ketut,No mutt hyvä sitte tietää ett muille käyny samoin.Itse ihmettelin ett mitä ihmettä sohlasin.Koskaan ennen ei oo kyllä näin käyny..

Yhteistyössä