Johanna Tukianinen *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
POINTTI OLI TÄMÄ TYPERYKSET:
NUORENA MONIKIN ON KAUNIS VAAN VANHETESSAAN MUUTTUU. Joku elämäntapojeen takia tai sitten ne ulkonäkögeenit ei vaan ole olleet kohdillaan.

(Riittikö kapitaalit vai pitääkö vielä tavuttaa?)
 
POINTTI OLI TÄMÄ TYPERYKSET:
NUORENA MONIKIN ON KAUNIS VAAN VANHETESSAAN MUUTTUU. Joku elämäntapojeen takia tai sitten ne ulkonäkögeenit ei vaan ole olleet kohdillaan.

(Riittikö kapitaalit vai pitääkö vielä tavuttaa?)
Vitsi mikä oivallus. Ihanko itse keksit tämän tajunnanräjäyttävän ajatuksen? Ihminen muuttuu vanhetessaan, järkyttävä heureka-hetki.

Kiitos, että jaoit ylenpalttista viisauttasi meille typeryksille!
 
POINTTI OLI TÄMÄ TYPERYKSET:
NUORENA MONIKIN ON KAUNIS VAAN VANHETESSAAN MUUTTUU. Joku elämäntapojeen takia tai sitten ne ulkonäkögeenit ei vaan ole olleet kohdillaan.

(Riittikö kapitaalit vai pitääkö vielä tavuttaa?)
Mikä sua oikein vaivaa? :D Kyllähän tuon itsestäänselvyyden nyt jokainen tajuaa. Oletko sinä ap vai joku ap:n toinen ääni? Tässä ketjussa on nyt tullut mielestäni aloittajalle monta hyvää pointtia ja kysymystä koskien esimerkiksi Tuksun mediakäyttäytymistä ja tahallista alistautumista tällaisille kommenteille, mutta vastausta ei vaan kuulu.
 
Mä olen kyllä valmis uskomaan, että hän on ollut, ja on edelleenkin jossain siellä maskien ja teko-juttujen alla kaunis. Mutta tuossa ensimmäisessä kuvassakaan hän ei ainakaan minun kauneuskäsitystäni vastaa.
Kullakin on omat kauneus'käsityksensä'. Ei tuo vastaa minunkaan sellaista vaan tuntuu niin pahalta, kun Tuksustakin levitellään aina ne kamalimmat kuvat.

Minua on läpi elämäni sanottu useinkin kauniiksi naiseksi vaan kuvissa olen mielestäni kamalan näköinen. Onneksi sentään niin päin.
 
[QUOTE="vieras";23231693]jo oot herneen nenään vetänyt, miks? moni voi kyllä sanoa varmasti olleensa tuota kauniimpi nuorena. kasvon mallikaan ei vaan ole nätti, aikas tanakka.[/QUOTE]
No miksi olisin sen herneen vetänyt, kun puolustan Tuksua? Itse olen opiskelurahani tienannut ulkonäölläni, vaikka itse en pidä itseäni minkään näköisenä.
 
Kullakin on omat kauneus'käsityksensä'. Ei tuo vastaa minunkaan sellaista vaan tuntuu niin pahalta, kun Tuksustakin levitellään aina ne kamalimmat kuvat.

Minua on läpi elämäni sanottu useinkin kauniiksi naiseksi vaan kuvissa olen mielestäni kamalan näköinen. Onneksi sentään niin päin.
Totta. Toisaalta hän on itse itsensä alistanut tilanteille, joista noita kuvia saa. Hyvä esimerkki on Maria-ohjelma, jossa Tuksu oli kyllä aika kamalassa kunnossa, mutta itse on vapaaehtoisesti sinne mennä. Voisin sanoa jotain ko. ohjelmantekijöidenkin moraalista, mutta siitä ei kaikkinensa ole kyse. Minusta on rumia kuvia ja kivoja kuvia, mutta ei yhtään, jossa meikki olisi sudittu naamaan noin, jossa olisin pöhöttynyt tai kaameassa kännissä. Kyllä kuninkaallisista, poliitikoista, näyttelijöistä, ihan kaikista julkisuuden henkilöistä on kamalia kuvia levitelty.
 
.......
[QUOTE="vieras";23231488]Vetäkää saavillinen viinaa ja meikatkaa siinä puolivälissä ja katotaan sitten kuvanne.[/QUOTE]

En siltikään ois noin ruma. Kato sen hirveitä huulia ja muutenkin, ei helvata. Tien monta monta kauniimpaa naista. Toi akka luulee vähän liikaa ittestään. Sen ukkokin on hyvän pultsarin näkönen. Sopivan näkönen pari toisilleen.
 

Yhteistyössä