Johanna Tukianinen *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";23231466]Ei kykyä ymmärtää luettua? Nimenomaan halusin tuoda julki, että Tuksu on ollut kaunis nuori nainen.

[/QUOTE]

Mä olen kyllä valmis uskomaan, että hän on ollut, ja on edelleenkin jossain siellä maskien ja teko-juttujen alla kaunis. Mutta tuossa ensimmäisessä kuvassakaan hän ei ainakaan minun kauneuskäsitystäni vastaa.
 
Iivana, mut ei se julma
[QUOTE="aloittaja";23231479]Joo no niin. En nyt tarkottanut tuolla Johannaa vaan teitä muita.[/QUOTE]

Ei olla niin ihqui kun Tuksu ja tätä puukolla riehuvaa ihmistä ei pidä arvostella, koska olemme huonoja ihmisiä jos kommentoimme, että yritäs nyt vähän skarpata. Näin sanoisin ihan kenelle tahansa jos flippailee ja sekoilee samaan tahtiin kuin Tuksu, sitä sinä et tule koskaan luultavasti ymmärtämään että ihan kaikki ei mene läpi ja uhri voi olla, mutta jossain vaiheessa jokaisen, myös Tuksun on syytä katsella peiliin. Niidenkin ihmisten jotka ovat antaneet tämän sirkuksen karata täysin lapasesta.
 
ääääääääääääää
[QUOTE="vieras";23231431]Oksentelehan sinä. Katso peiliin ja tulee lisää yäkkää.[/QUOTE]


mistäs sä tiijjät minkä näkönen mä oon? js voisin veikata että ku sut näkisin nii oksentaisin ennemmin ku kattoisin itteeni.. oon ihan nätti
 
ymmärrystä
Joo ja kun on diabamin pumppaamana kuumassa disko valossa ja meikkaa yli pimeessä tulee tuollanen levinneet mascarat must - naama.

Varmaan ne käyttää jotain värivaloa siellä takahuoneessa ei muuten ihminen voi olla nuin värisokee . Koirakin erottaa sentään kontrastit Jossu ei taida enää onnistua siinä ?

Joo mä voin sanoa että olin helvetin ruma lapsi. Nuorena aikuisena ja nyt aikuisena kutsutaan jopa hyvännäköiseksi. Eli ehkä tollakin JT on vielä toivoa.Vanhetessa kun tulee toisenlaista kauneutta.
 
Muhhh
Johanna oli nuorena tosi upea: upea kroppa, kiva naisellinen tyyli ja sievät nukkemaiset kasvot. Ja se tukka!

Nyt pilasi itsensä juomalla ja liialla lääkkeiden käytöllä.

Kun katson kaupungissa naisia, näen vain punaisessa kananpersetukassa ja tuulipuvussa viuhtovia kolmikymppisiä tai lihavia lyhyttukkaisia rumiluksia. Ihan turhaa haukkua Johannaa nykyäänkään vaikka onkin rupsahtanut.
 
vierass
Mä linkitin tänne yks päivä semmosen "vähämeikkisen" kuvan ja kyllä se siinä oli kasvoiltaan ihan kaunis. Nyt just luin, että Henna Kalinainen on "nukkunut pommiin" eikä päässyt morsiusneidoksi hänkään eli Tuksu-raukalle ei oo nyt sit yhtään morsiusneitoa vai? Yks ei päässyt kun maksaa liikaa, yks ei pääsee kun lääkäri kielsi pippalot joissa tarjotaan viinaa ja kolmas nukkui pommiin :D

Anteeksi...
 
Ei olla niin ihqui kun Tuksu ja tätä puukolla riehuvaa ihmistä ei pidä arvostella, koska olemme huonoja ihmisiä jos kommentoimme, että yritäs nyt vähän skarpata. Näin sanoisin ihan kenelle tahansa jos flippailee ja sekoilee samaan tahtiin kuin Tuksu, sitä sinä et tule koskaan luultavasti ymmärtämään että ihan kaikki ei mene läpi ja uhri voi olla, mutta jossain vaiheessa jokaisen, myös Tuksun on syytä katsella peiliin. Niidenkin ihmisten jotka ovat antaneet tämän sirkuksen karata täysin lapasesta.
Samat sanat. Kun totuutta ei voi muuksi muuttaa. Itsehän ko. henkilö esiintyy julkisuudessa jatkuvasti mitä kummallisimmilla tempauksilla, ja ties missä kunnossa. Syytän kyllä mediaakin, joka tällä toiminnalla rahastaa, mutta toisaalta kyllä hänen itsensä täytyy näihin juttuihin suostua, joten uhria on hänestä turha tehdä.
 
[QUOTE="aloittaja";23231466]Ei kykyä ymmärtää luettua? Nimenomaan halusin tuoda julki, että Tuksu on ollut kaunis nuori nainen.

Lopeta pastettaminen.

Sitä paitsi mr "palstajulkkis", en kehuisi itseäni sinuna naisten lehden sivulla.

Jos mää oisin suna ja sää oisit muna, niin paistaisin sinut. ;)[/QUOTE]
Mulle on nyt hivenen epäselvää, mitä yrität hakea tällä ketjulla. Rumaa julkkista ei saa kommentoida rumaksi, jos julkkis on ollut kaunis nuorena? Vai että rumaa julkkista ei saa kommentoida rumaksi, jos kommentoija ei ole kaunis tai ollut nuorena kaunis?

Onko se siis joku hämmästyksen aihe, että ihmisiä on rumia ja heilläkin on mielipiteitä toisten ulkonäöstä? Uskomaton yhtälö: rumakin on ihminen!

Ai niin, ja pastean kiusallanikin:

 
Mun mielestäni koko homma on ihan sakea, koska Tukiainen kärsii selvästi mielenterveysongelmista. Persoonallisuudessa on oltava ongelmia, ja tilanne muistuttaa Matti Nykäsen kohtelua urheilu-uransa alkutaipaleesta lähtien.

Lehdet tekevät törkyjuttuja, ja niin Nykänen kuin Tukiainenkin ovat vietävissä. He ovat naiiveja, surullisia tapauksia, joita ihmiset rakastavat nokkia ja piikitellä. Tämä lisää lehden levikkiä, ja kaikki ovat tyytyväisiä -paitsi vainon kohteeksi joutuneet, yksinäiset ja surulliset ihmiset.

Johanna tarvitsisi apua, paikan pysähtyä. Medianeuvontaa ja terapiaa itsetuntonsa kohentamiseksi. Uskon, että hän on pohjimmiltaan ihan mukava ja tavallinen tyttö, joka on epävarma itsestään. Jos tätä näkökulmaa joku yrittää tuoda julki, käyvät juorulehdet torppaamaan sen heti. Koska haaskalla käydään vain jos se haisee, ja sekä Matti että Johanna ovat rahasampoja, kun hajua pidetään yllä.

Surullista!
 
Viimeksi muokattu:
asdfasdfas
Mun mielestäni koko hmma on ihan sakea, koska Tukiainen kärsii slvästi mielenterveysongelmista. persoonallisuudessa on oltava ongelmia, ja tilanne muistuttaa Matti Nykäsen kohtelua urheilu-uransa alkutaipaleesta lähtien.

lehdet tekevät törkyjuttuja, ja niin Nykänen kuin Tukiainenkin ovat vietävissä. He ovat naiiveja, surullisia tapauksia, joita ihmiset rakastavat nokkia ja piikitellä. Tämä lisää lehden levikkiä, ja kaikki ovat tyytyväisiä -paitsi vainon kohteeksi joutuneet, yksinäisent ja surulliset ihmiset.

Johanna tarvitsisi apua, paikan pysähtyä. Medianeuvontaa ja terapiaa itsetuntonsa kohentamiseksi. Uskon, että hän on pohjimmiltaan ihan mukava ja tavallinen tyttö, joka on epävarma itsestään. ja jos tätä näkökulmaa joku yrittää tuoda julki, käyvät juorulehdet torppaamaan sen heti. Koska Haaskalla käydään vain jos se haisee, ja sekä Matti että Johanna ovat rahasampoja, kun hajua pidetään yllä.

Surullista!
Minusta myös tämä media-tukiainen-tukiainen-media suhde on vääristynyt ja hyväksikäyttävä.
 
ruma se on
[QUOTE="aloittaja";23231479]Joo no niin. En nyt tarkottanut tuolla Johannaa vaan teitä muita.[/QUOTE]
Ja Johannako voi sanoa näyttävänsä kauniilta. (tai no kukapa ei vois )
 
Iivana, mut ei se julma
Mun mielestäni koko homma on ihan sakea, koska Tukiainen kärsii selvästi mielenterveysongelmista. Persoonallisuudessa on oltava ongelmia, ja tilanne muistuttaa Matti Nykäsen kohtelua urheilu-uransa alkutaipaleesta lähtien.

Lehdet tekevät törkyjuttuja, ja niin Nykänen kuin Tukiainenkin ovat vietävissä. He ovat naiiveja, surullisia tapauksia, joita ihmiset rakastavat nokkia ja piikitellä. Tämä lisää lehden levikkiä, ja kaikki ovat tyytyväisiä -paitsi vainon kohteeksi joutuneet, yksinäiset ja surulliset ihmiset.

Johanna tarvitsisi apua, paikan pysähtyä. Medianeuvontaa ja terapiaa itsetuntonsa kohentamiseksi. Uskon, että hän on pohjimmiltaan ihan mukava ja tavallinen tyttö, joka on epävarma itsestään. Jos tätä näkökulmaa joku yrittää tuoda julki, käyvät juorulehdet torppaamaan sen heti. Koska haaskalla käydään vain jos se haisee, ja sekä Matti että Johanna ovat rahasampoja, kun hajua pidetään yllä.

Surullista!
Sentakia laitoinkin kommentin, että ottaisin ystävääni reveleistä kiinni ja huutaisin pari voimasanaa jos hän olisi kuin Tuksu, kyllä hänen ympärillään pyörivät perskärpäset ovat yksi iso osa tätä ongelmaa ja onkohan hänellä niitä ihmisiä mitkä oikeasti jossain vaiheessa puuttuvat ja pistävät pelin poikki.
 
xgxxdg
Mä linkitin tänne yks päivä semmosen "vähämeikkisen" kuvan ja kyllä se siinä oli kasvoiltaan ihan kaunis. Nyt just luin, että Henna Kalinainen on "nukkunut pommiin" eikä päässyt morsiusneidoksi hänkään eli Tuksu-raukalle ei oo nyt sit yhtään morsiusneitoa vai? Yks ei päässyt kun maksaa liikaa, yks ei pääsee kun lääkäri kielsi pippalot joissa tarjotaan viinaa ja kolmas nukkui pommiin :D

Anteeksi...
Tai ehkä, ehkä olisi käynyt sellainen ihme että nää Johannan läheiset olis todenneet vitsin menneen jo liian pitkälle.
 
[QUOTE="aloittaja";23231479]Joo no niin. En nyt tarkottanut tuolla Johannaa vaan teitä muita.[/QUOTE]

Valitettavasti minä luulen että tuota vauhtia Johanna Tukiainen tuskin 30 vuoden päästä näyttää yhtään miltään, minä se sijaan ainakin toivoisin vielä silloin vaikuttavani tässä maailmassa, vannoa ei tietenkään kukaan meistä tuota asiaa voi.

En väitä näyttäväni 30 kymmpiseltä koska en sitä enää ole, mutta väitän että näytän nyt nuoremmalta kuin Tuksu nyt vaikka ole oikeasti jonkun verran vanhempi. Menneisyydellä ei oikeastaan ole mitään merkitystä enää vai tähän hetkeen ja tulevaan voi vaikuttaa.
 

Yhteistyössä