johan täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minja87

Vieras
on moni minuakin iästäni haukuttu ja on kyllä muuallakin kauhisteltu, mutta myös kehuttu kun oon uskaltanu alottaa perheen kasvattamisen nuorena.
no tuolla toisessa ketjussa oli juttu että kuinka 16 vuotias ei oo valmis äidisi ja 18 vee on. ja perusteena esim.se että 16 vuotias saa vielä lapsilisää

asiani on tämä, aloin odottamaan tytärtäni ku olin 16, täytin juuri 17 viikkoa ennen tyttäreni syntymää, no hetihän olin parempi äiti kun en enää lapsilisää saanut :laugh: eli aivan eri ihminen !tuo oli siis itseironiaa ettei joku ota hernettä nenuun.
ja nyt kun 18 vuotta alkaa lähestyyn niin oon mielessäni hykerrellyt että voih ei parin viikon päästä oon taas ihmisten silmissä paljon parempi äiti. =)

juttuni tarkoitus oli tämä että ikä on vaan numeroita!
en minä sen parempi tai huonompi äiti ole kun tästä taas lukuja
saan lisää ikääni!
mutta jokainen meistä on paras äiti lapselleen, muistakaas se!

aina urputatte kun joku täällä alkaa haukkua, sitten kun sitä ei tapahdu niin kerjäätte oikein sitä. tuo oli selvästi viesti, jolla yritettiin sota saada alkamaan. no, omapa on vikanne jos joku pilkkaraon löytää. nämä ovat mielipideasioita, ja mielipiteitä löytyy yhtä monta kuin meitä ihmisiä maapallolta.

Mielestäni ei voi sanoa niin että jokainen on paras äiti lapselleen.. on edesvastuuttomia, alkoholisteja, huumeäitejä yms. jotka eivät pysty hoitamaan lapsiaan kunnolla. Ne eivät tod. ole parhaita äitejä lapsilleen!!! Miksi sitten jokainen teiniäiti olisi paras äiti lapselleen... ei pidä tuotakaan yleistää. Niinkuin ei sitäkään että kaikki teiniäidit olisivat huonoja äitejä :)

huonoja äitejä löytyy niin nuorista kuin vanhemmistakin.
tämä on minun näkökantani asiasta.
olkoon sitten vaikka 15 tai 50..
pääasia että huolehtii lapsestaan ja katsoo että lapsella on kaikki hyvin yms..

Yhteistyössä