M
minja87
Vieras
on moni minuakin iästäni haukuttu ja on kyllä muuallakin kauhisteltu, mutta myös kehuttu kun oon uskaltanu alottaa perheen kasvattamisen nuorena.
no tuolla toisessa ketjussa oli juttu että kuinka 16 vuotias ei oo valmis äidisi ja 18 vee on. ja perusteena esim.se että 16 vuotias saa vielä lapsilisää
asiani on tämä, aloin odottamaan tytärtäni ku olin 16, täytin juuri 17 viikkoa ennen tyttäreni syntymää, no hetihän olin parempi äiti kun en enää lapsilisää saanut
eli aivan eri ihminen !tuo oli siis itseironiaa ettei joku ota hernettä nenuun.
ja nyt kun 18 vuotta alkaa lähestyyn niin oon mielessäni hykerrellyt että voih ei parin viikon päästä oon taas ihmisten silmissä paljon parempi äiti. =)
juttuni tarkoitus oli tämä että ikä on vaan numeroita!
en minä sen parempi tai huonompi äiti ole kun tästä taas lukuja
saan lisää ikääni!
mutta jokainen meistä on paras äiti lapselleen, muistakaas se!
no tuolla toisessa ketjussa oli juttu että kuinka 16 vuotias ei oo valmis äidisi ja 18 vee on. ja perusteena esim.se että 16 vuotias saa vielä lapsilisää
asiani on tämä, aloin odottamaan tytärtäni ku olin 16, täytin juuri 17 viikkoa ennen tyttäreni syntymää, no hetihän olin parempi äiti kun en enää lapsilisää saanut
ja nyt kun 18 vuotta alkaa lähestyyn niin oon mielessäni hykerrellyt että voih ei parin viikon päästä oon taas ihmisten silmissä paljon parempi äiti. =)
juttuni tarkoitus oli tämä että ikä on vaan numeroita!
en minä sen parempi tai huonompi äiti ole kun tästä taas lukuja
saan lisää ikääni!
mutta jokainen meistä on paras äiti lapselleen, muistakaas se!