Johan olikin yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaulimella töitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkkarit tosiaan kävivät töissä ja takaisin, mutta eivät ehtineet vielä ruokiksella yleiseen esittelyyn, että kenen rouvalle ne mahtavat kuulua. Mies oli ajatellut, että jekku on tehty pikkujouluissa. Epäilys kuulemma heräsi, kun pöksyt olivat ihan puhtaat, eivätkä jalassa olleet... Ei kuulemma ollut kuin pesuaineen tuoksu. Jos tästä jotain opimme niin sen, että mies haistaa pöksyjä tilaisuuden sattuessa ;) Mies sai aivopähkinän, minä en niin isoa iloa kuin olin ajatellut, mutta eipä riideltykään. Sitä paitsi pöksyistä ukolle muistui muuta mieleen ja meillä oli kivaa töiden jälkeen... Ei paha!

Kuulemma yksi sun toinen oli mennyt pikkujouluista kotiin yhtä heikossa hapessa kuin omani, boolia oli vähän paranneltu illan mittaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Keskustelu etenee mummokalsareineen suuntaan, joka toi mieleen vanhan vitsin. Kaksi naista käveli yöllä ravintolasta kotia kohti, kun vessahätä yllätti. Oli pakko helpottaa oloa kohdalle sattuneen hautausmaan reunaman pusikossa. Paperia ei ollut. Toinen nainen päätti käyttää paperin tilalla pikkuhousuja ja pyyhki niihin. Toinen totesi stringit liian pieniksi tarpeeseen nähden, ja otti muistonauhan eräästä kukkalaitteesta.

Seuraavana päivänä naisten puolisot tapasivat lenkillä ja toinen totesi: "Mun pitäisi varmaan jo huolestua, vaimoni tuli yöllä kotiin ilman pikkuhousuja." Siihen toinen: "Minun vaimoni löytyi aamulla sammuneena sohvalta, hameen takahelma sukkahousuissa ja mukana nauha - Kiitollisuudella muistaen, Tapiolan Mieskuoro"

:laugh:

Yhteistyössä