Johan oli taloesittely eilen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Käytiin eilen katsomassa yhtä vanhaa rintamamiestaloa. No ei päästy ees pihaan asti kun välittäjä oli jonku miehen rinnuksissa kiinni ja nakkas niskaperse-otteella pitkin tietä pois pihasta. :O Kuul vain et " mee helvettiin täältä" Ihmiset vähä katto ja kaikki hävis sen siliän tien.

No päästiin taloon sisälle ja eteisessä totesin jo et ei todellakaan tätä. Talo oli kuin pommin jäljitä. Jotain minimaalista remonttia oli yritetty tehdä kun vessastakin puuttui puolet kaakeleista ja saunastaki olis varmaan saanu kaiken maailman kupat. Sen verran oli karstanen.

Aloin sit pohtimaan et miksi ihmiset ei pidä taloistaa huolta? Niissä vaan asutaan. Itse olen kans aikoinaan vanhempien kans muuttanu vanhaan taloon joka oli pääosin alkuperäinen. Sitä rempattiin pikkuhiljaa ja siit tuliki hieno. ( oli sit muita isoja negoja miks muutettiin pois )

käveltiin pois niin välittäjä siin jutteli toisen pariskunnan kans ja huikkas mulle "kiinnostiko"!? sanoin vaan et juu ei .....

1. Hankkiudutaan eroon henkilöistä jotka vois tehdä hallaa esittelylle.
2. Ihmiset tulee vanhoiksi, jos et kärsi liikkua kunnolla ja elää kituutat pienellä eläkkeellä ja joudut jo muutenkin vaivaamaan muita ihmisiä. Remontit ja laittamiset jää, et ilkeä kokoajan olla läheisten vaivana.
tai pistät talon vuokralle ja saat sen takaisin paskaks hakattuna :(

Alkuperäinen kirjoittaja täi;26215418:
1. Hankkiudutaan eroon henkilöistä jotka vois tehdä hallaa esittelylle.
2. Ihmiset tulee vanhoiksi, jos et kärsi liikkua kunnolla ja elää kituutat pienellä eläkkeellä ja joudut jo muutenkin vaivaamaan muita ihmisiä. Remontit ja laittamiset jää, et ilkeä kokoajan olla läheisten vaivana.
tai pistät talon vuokralle ja saat sen takaisin paskaks hakattuna :(

näin juuri!

onhan näitä esittelijöitä ;)
Me käytiin etsimässä ensimmäistä omaa kotiamme ja myönnän että olimme ns nuoria.
Eräässä kohteessa välittäjä avaa oven ja ilmoitti heti ettei isäntäväki ole kotona ja tulkaa myöhemmin kylään sillä nyt on asuntoesittely, saimme juuri ja juuri sanottua että esittelyyn me tulimmekin.
Samainen välittäjä kysyy ollaanko me sitten tosissamme ostamassa ettei vaan huviksemme kierrellä muiden koteja :O
Kun olimme tutkineet asunnon ja todenneet sen olevan ihan kiva josta voisi jättää tarjouksenkin sisään ja kysyimme miten tarjouspyyntö jätetään tässä kohteessa suullisena kirjallisena vai mikä on ajatus.
Saimme kuulla että suullisena ja tätä kohdetta ei sitten alle pyyntihinnan myydä että jos halutaan ostaa maksatte joko vähintään sen mitä hintalapussa lukee tai varmemmin saatte asunnon kun tarjotaan vähän enemmän.
Varmaan sanomattakin selvää että emme sittenkään jättäneet omaa tarjoustamme sisään ;)

Kaiken huippuna asunto sijaitsi vähän huonomaiseisemmalla asuinalueella jota on kyllä yritetty maineeltaan kuin asukkailtaan siistiä.
Siinäkin talossa silloin oli jonkin verran vuokralaisia ja ns "siivous" oli käynnissä eli myytiin vain jos olit itse jäämässä siihen asumaan,eli ei sijoitusasunnoksi.

Ja unhdin tuohon mainita että kyseinen asunto oli melkein 3vuotta myynnissä kunnes ei enään ole myynti ilmoa näkynyt. Tosin emme ole nähneet myyty ilmoitustakaan siitä. Tiedä sitten saiko itse myytyä vai mikä tuon kodin kohtalo oli.

Yhteistyössä