oli käyny eilen tarhassa moka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa:
No mä kyl sanoisin helvetti soikoon ja pahasti! mieti mitä olisi voinut tapahtua jos kukaan ei olisi huomannut!!! meidän tuttavalla yli 10 vuotta sitten kuoli poika kun olivat "unohtaneet" pojan ulos pakkaseen ja se oli niin pieni et ei älynny yrittää sisälle ja niin se löydettiin kuolleena kun vanhemmat tuli hakeen iltapäivällä sitä |O

Häh? Missä tää on tapahtunut, Suomessa vai Venäjällä?

suomessa ihan Oulussa :kieh:

Muistatko tarkkaa vuotta?

en, 90luvun alussa...

No harmillistahan tuollainen tuo tietysti on mutta tarvitseeko tuosta nyt mitään rähinää nostaa kun kuitenkaan ei mitään suurempaa vahinkoa kerennyt sattumaan. Ihmisiähän ne hoitajatkin vaan ovat. Joskus tuntuu et täällä alkaa kauhea lynkkausmeininki jos vähänkin virheitä tapahtuu jotka kohdistuu meidän tai teidän nikopetteriin.

En ymmärtänyt ongelmaa... Lapsen isällehän oli jo kerrrottu asia samana päivänä hakiessa eli tieto oli vanhemmalla. Pitääkö kaikki asiat kertoa molemmille vanhemmille erikseen? :-o
Itse tapahtunut oli kurja juttu, onneksi ei käynyt kuinkaan.

No mä kyl sanoisin helvetti soikoon ja pahasti! mieti mitä olisi voinut tapahtua jos kukaan ei olisi huomannut!!! meidän tuttavalla yli 10 vuotta sitten kuoli poika kun olivat "unohtaneet" pojan ulos pakkaseen ja se oli niin pieni et ei älynny yrittää sisälle ja niin se löydettiin kuolleena kun vanhemmat tuli hakeen iltapäivällä sitä |O

eikö tuo ole ihan arkipäivää venäjällä.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
En ymmärtänyt ongelmaa... Lapsen isällehän oli jo kerrrottu asia samana päivänä hakiessa eli tieto oli vanhemmalla. Pitääkö kaikki asiat kertoa molemmille vanhemmille erikseen? :-o
Itse tapahtunut oli kurja juttu, onneksi ei käynyt kuinkaan.

Olen samaa mieltä. Jos ap olisi hakenut, olisi hänelle kerrottu. Nyt isä haki ja hänelle kerrottiin. Jos ap olisit itse hakenut, sinulle olisi kerrottu, mutta miehellesi ei olisi erikseen seuraavana päivänä kerrottu, niin olisiko ongelmaa?
Äidit haluavat aina omia sen ykköshuoltajan roolin ja sitten valitetaan kun isi ei osallistu.

Vakava asia tosiaan. Ja hyvä, että kertoivat teille suoraan. Haukkuminen yms. tuskin auttaa mitään, kyseisellä hoitajalla varmaan muutenkin tosi syyllinen olo. Mutta voisit ehkä kertoa, millaisia tunteita asia sinussa herättää, millaisia pelkoja ym. Siis ihan minä-muodossa.

Alkuperäinen kirjoittaja persposki:

eikö tuo ole ihan arkipäivää venäjällä.

daiju, luitko et tapahtu suomessa?

Yhteistyössä