Johan oli "satuhäät"

No mutta, eikö se sen takia ole satuhäät, koska melkein jokainen joka tuollaisia kunnon häävastaanottoja viettää, niin viettää omasta mielestään satuhäitä?
Vai mikäs se on se standardi jolla määritellään satuhäät ja jonka me kaikki otamme omaksi tulkinnaksemme :whistle:
 
Mä en osaa nähdä mitään satumaista siinä, että joku löytää Sen Oikean taas kerran, ja avioituu ties miten monetta kertaa :snotty: :ashamed:

Mutta tuollaisten ohjelmien rikkaus onkin juuri siinä, että on erilaisia pareja, joilla on erilaiset tarinat kullakin, ja omannäköisensä häät =)
 
Misty
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
En mä nyt taas tiiä. Ei ollut tippa linssissä ei. Päällimmäiset ajatukset olivat: "voi että, eikä!, eiiii..voi hitsi, siis tollanen, just joo piti se arvata, haluukohan tuo mies ees tuota naista?, just just, että tällasta".

Ja ei ollut satuhäät. Ei tuollainen meno ainakaan mun arkeen tai tuttavapiiriin kuulu, sorppa vaan. Ei voi olla taas kaksi ääripäätä:

Joko pari, jossa on yksi (tai kaksi) laitapuolenkulkijaa, tai ainakin ex-sellaista, rööki suussa, paikat sotkussa, monta avioliittoa takana, osa kännissä solmittuja, lapsia tehty miten sattuu

Tai kiiltokuvapari, jonka häät maksaa 15 000 ??
Niin täysin samaa mieltä tän kanssa!! "Ihanan aidot häät; tollasta todenmukaista elämää, ei mitään hienostelua jne.!" Just joo, mulle sellanen normaali, todenmukainen elämä on jotain muuta kuin ruokotonta kielenkäyttöä, viinan kantamista kaksin käsin Tallinnasta, teiniraskauksia ja humalassa avioitumista, ketjuun röökaamista ja epäsiistiä käytöstä ja olemusta. Sori nyt vaan, mutta meidän arki ei vaan ole tuollaista, enkä sitä, että joku tuollaista elämäänsä haluaa, voi ymmärtää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
En mä nyt taas tiiä. Ei ollut tippa linssissä ei. Päällimmäiset ajatukset olivat: "voi että, eikä!, eiiii..voi hitsi, siis tollanen, just joo piti se arvata, haluukohan tuo mies ees tuota naista?, just just, että tällasta".

Ja ei ollut satuhäät. Ei tuollainen meno ainakaan mun arkeen tai tuttavapiiriin kuulu, sorppa vaan. Ei voi olla taas kaksi ääripäätä:

Joko pari, jossa on yksi (tai kaksi) laitapuolenkulkijaa, tai ainakin ex-sellaista, rööki suussa, paikat sotkussa, monta avioliittoa takana, osa kännissä solmittuja, lapsia tehty miten sattuu

Tai kiiltokuvapari, jonka häät maksaa 15 000 ??
Niin täysin samaa mieltä tän kanssa!! "Ihanan aidot häät; tollasta todenmukaista elämää, ei mitään hienostelua jne.!" Just joo, mulle sellanen normaali, todenmukainen elämä on jotain muuta kuin ruokotonta kielenkäyttöä, viinan kantamista kaksin käsin Tallinnasta, teiniraskauksia ja humalassa avioitumista, ketjuun röökaamista ja epäsiistiä käytöstä ja olemusta. Sori nyt vaan, mutta meidän arki ei vaan ole tuollaista, enkä sitä, että joku tuollaista elämäänsä haluaa, voi ymmärtää.

Juurikin näin!
 
Alkoholistia ei saa kutsua alkoholistiksi, tai on tosi k*sipää ja tuomitseva ihminen.

Mutta on ihan ok haukkua toisen ohjelman osallistujia vinkuviksi ja ärsyttäviksi kermaperseiksi..
Jep. Tää on niin tätä.

Åbon kanssa olen samaa mieltä tuosta, että en näe mitään satumaista neljättä tai viidettä kertaa naimisiin menossa..
Eikä nuo häätkään vastanneet MUN käsitystä satuhäistä. Ei todellakaan.
Mut jos ne oli parin itsensä mielestä just täydelliset, niin hyvä.
 
Beep
Oliko toi jakso joku vitsi, tai joku opetusvideo "älä tee näin"... meinaan leikkaus oli tasan tehty niin, että jokainen rööki näkyi, jokainen omituinen naamanilme, kaikki noloimmat jutut jne.

Aika ärsyttävästi tehty ohjelman tekijöiltä, yöks. Vähän kun ohjelman tekijät kokisivat olevansa NIIN heidän yläpuolellaan, ettei niitä vaan voi näyttää paremmassa valossa.

Se, että se nyt oli päihderiippuvainen, kova röökaamaan, ja lapsiakin siunaantunut, ei musta oo automaattisesti johdannainen siihen, että ne täytyy esittääkin tossa valossa. Mä olen ihan satavarma, että tässä ihan haluttiin tuoda toi tietty puoli niistä esille vahvasti. Ei hyvä.

Kävin naisen kotisivuilla. Hällä on mm. ollut yli miljoonan markan velat, jotka hän on maksanut velkasaneerauksen avulla pois ja hällä vaikuttaa olevan ihan sydän paikallaan, kova tuntuu olevan halu auttaa muita samassa tilanteessa olevia. Se, että on 18 v kuivilla, on musta aika hyvin.

Okei, ei kuulu munkaan elämään ihan ton tyyppiset ihmiet, mut ihmisiä hekin.

Se äijä oli kyllä niin Heka, yhtä hiljanen, ja tää nainen tosiaan muistutti Pirreä! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja koi:
Mulla meni ohi kun nukutin poikaa samalla mutta sanottiinko mihin se tytär oli kuollut?

Ei sanottu, mutta vaimo puhui, että tytär alkoi olla jo kunnossa ja suunnittelivat hänen muuttoaan pois kotoa eli ei ihan kunnossa ollut ennen kuolemaansakaan, olisiko mielialaongelmia vai mitä se jäi auki.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hoh.:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kyllä mä olen tosissani :D

Mä näen taviksia ja alkkiksia päivästä toiseen, jos ohjelman nimi on satuhäät niin mä odotan jotain vähän parempaa.

Shoot me.
kerro mitä sä odotat?!
että kaksi kuvankaunista nuorta menee naimisiin niin, että kirkko ratkee liitoksistaan kun on niin plajon sukua ja ystäviä, kaikki sujuu kuin vettä vaan ja on niin täydellistä. ei mitään vastoinkäymisiä eikä mitään, kermakakkua, pitsiä, tylliä ja vaaleenpunaista unelmaa? sallikaa mun oksentaa.
joo eihän 50v häitä saa näyttää töllösta.........kun on viälä ex-alkkis vaikka 18v ollut selvänä ja kaikista kauheinta tytär on teini-äiti :eek:

normaalia elämää mun mielestä,normi ihmisiä joillain vaan sattuu ja tapahtuu enemmän

mua taas ällöttää teenäiset ihmiset jotka ei uskalla näyttää miten oikiasta elää.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
En mä nyt taas tiiä. Ei ollut tippa linssissä ei. Päällimmäiset ajatukset olivat: "voi että, eikä!, eiiii..voi hitsi, siis tollanen, just joo piti se arvata, haluukohan tuo mies ees tuota naista?, just just, että tällasta".

Ja ei ollut satuhäät. Ei tuollainen meno ainakaan mun arkeen tai tuttavapiiriin kuulu, sorppa vaan. Ei voi olla taas kaksi ääripäätä:

Joko pari, jossa on yksi (tai kaksi) laitapuolenkulkijaa, tai ainakin ex-sellaista, rööki suussa, paikat sotkussa, monta avioliittoa takana, osa kännissä solmittuja, lapsia tehty miten sattuu

Tai kiiltokuvapari, jonka häät maksaa 15 000 ??
Niin täysin samaa mieltä tän kanssa!! "Ihanan aidot häät; tollasta todenmukaista elämää, ei mitään hienostelua jne.!" Just joo, mulle sellanen normaali, todenmukainen elämä on jotain muuta kuin ruokotonta kielenkäyttöä, viinan kantamista kaksin käsin Tallinnasta, teiniraskauksia ja humalassa avioitumista, ketjuun röökaamista ja epäsiistiä käytöstä ja olemusta. Sori nyt vaan, mutta meidän arki ei vaan ole tuollaista, enkä sitä, että joku tuollaista elämäänsä haluaa, voi ymmärtää.


Mun mielestäni taas on kivempi katsoa erilaisia ihmisiä ja erilaisia elämäntilanteita. Tylsä olisi jos aina olisi sama budjetti ja samanlainen tavispariskunta.

Kuitenkin itse tykkään enemmän seurata noita pienellä budjetilla tehtyjä häitä, kuin niitä, joissa rahaa palaa minun mielestäni turhaan. Vaikka toki välillä sellaisiakin jaksoja voisi tulla. Mutta se subin ohjelma taasen vaikuttaa, että kaikilla pareilla olisi aikaisot rahavarat ja kovasti on mainostettu erilaisia vaihtoehtoja, mihin saa rahaa palamaan. Kun taas itse kaipaisin enemmän vinkkejä siitä miten saisi itse tehtyä pienellä budjetilla omannäköiset häät.
 
lisko harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkoholistia ei saa kutsua alkoholistiksi, tai on tosi k*sipää ja tuomitseva ihminen.

Mutta on ihan ok haukkua toisen ohjelman osallistujia vinkuviksi ja ärsyttäviksi kermaperseiksi..
Jep. Tää on niin tätä.

Åbon kanssa olen samaa mieltä tuosta, että en näe mitään satumaista neljättä tai viidettä kertaa naimisiin menossa..
Eikä nuo häätkään vastanneet MUN käsitystä satuhäistä. Ei todellakaan.
Mut jos ne oli parin itsensä mielestä just täydelliset, niin hyvä.
Mutta siinä on jotain satumaista, että sellaisella melko räävittömällä elämänkokemuksella on löytänyt vierelleen ihmisen joka tukee vaikeinakin hetkinä.

No, mun mielestä kumpikin hääohjelma oli hyvä. Rakastuneita ihmisiä =). Vaikka satuhäiden meno olikin aika vierasta, eikä (toivottavasti) mitään tavallista elämää Suomessa kuitenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Huhhuh. On siinä ainakin tytöt opetettu tavoille. Kaksi tyttöä jo saanut teininä lapsia, mitenköhän kahden toisen käy... Ja kaikki polttivat tupakkaa. Erikoinen äiti.
kukas se toinen tytär sit oli joka on teininä saanut lapsen enpäs sellasta huomannut?

eihän siällä asunut kun tämän toisen tytär lapsensa kanssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Huhhuh. On siinä ainakin tytöt opetettu tavoille. Kaksi tyttöä jo saanut teininä lapsia, mitenköhän kahden toisen käy... Ja kaikki polttivat tupakkaa. Erikoinen äiti.
kukas se toinen tytär sit oli joka on teininä saanut lapsen enpäs sellasta huomannut?

eihän siällä asunut kun tämän toisen tytär lapsensa kanssa

Kuolleella tyttärellä oli myös lapsi/lapsia, mutta mulle jäi epäselväksi mikä ikäinen tämä tytär oli eli en tiedä oliko hän teiniäiti vai ei. Oliko hän myös tämän pitkän liiton hedelmiä, vai oliko hänen isänsä kenties joku niistä edellisistä aviomiehistä...??

 
++
mä oon sitä mieltä että oli ihanan rohkaisevaa näyttää että miten tässä maailmassa selvitään.räväkkä nainen sai kumppanikseen ihanan hissukan miehen.se on mulle ihan sama onko alkkis vai ei,jos 18v on selvinny aika vaikeinakin aikoina ja lisäksi kasvattaa lapsenlapsetkin niin kyl hattuu nostan ku vielä rakastuu aidosti mieheen.

ja sen kuolleen tytön lapsi tai lapsetkin asuivat kai tuolla?
 
lko
Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkoholistia ei saa kutsua alkoholistiksi, tai on tosi k*sipää ja tuomitseva ihminen.

Mutta on ihan ok haukkua toisen ohjelman osallistujia vinkuviksi ja ärsyttäviksi kermaperseiksi..
Jep. Tää on niin tätä.

Åbon kanssa olen samaa mieltä tuosta, että en näe mitään satumaista neljättä tai viidettä kertaa naimisiin menossa..
Eikä nuo häätkään vastanneet MUN käsitystä satuhäistä. Ei todellakaan.
Mut jos ne oli parin itsensä mielestä just täydelliset, niin hyvä.
Mutta siinä on jotain satumaista, että sellaisella melko räävittömällä elämänkokemuksella on löytänyt vierelleen ihmisen joka tukee vaikeinakin hetkinä.

No, mun mielestä kumpikin hääohjelma oli hyvä. Rakastuneita ihmisiä =). Vaikka satuhäiden meno olikin aika vierasta, eikä (toivottavasti) mitään tavallista elämää Suomessa kuitenkaan.
voi kuule oot just niitä kultalusikkaihmisiä ilmeisesti!!tuo on ihan normielämää suomessa,mitä ihmeellistä siinä oli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Huhhuh. On siinä ainakin tytöt opetettu tavoille. Kaksi tyttöä jo saanut teininä lapsia, mitenköhän kahden toisen käy... Ja kaikki polttivat tupakkaa. Erikoinen äiti.
kukas se toinen tytär sit oli joka on teininä saanut lapsen enpäs sellasta huomannut?

eihän siällä asunut kun tämän toisen tytär lapsensa kanssa

Kuolleella tyttärellä oli myös lapsi/lapsia, mutta mulle jäi epäselväksi mikä ikäinen tämä tytär oli eli en tiedä oliko hän teiniäiti vai ei. Oliko hän myös tämän pitkän liiton hedelmiä, vai oliko hänen isänsä kenties joku niistä edellisistä aviomiehistä...??
juu mutta kun tämä yksi puhui 2teini-äidistä.
toiseksi vanhin tytär oli 25v joten vanhin on varmaankin lähemmäs 30v,ja ei se pikku poika 4v vanhemmalta näyttänyt mun mielestä................eikä ne kuolleen tyttären lapset asunut pariskunnalla
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Huhhuh. On siinä ainakin tytöt opetettu tavoille. Kaksi tyttöä jo saanut teininä lapsia, mitenköhän kahden toisen käy... Ja kaikki polttivat tupakkaa. Erikoinen äiti.
kukas se toinen tytär sit oli joka on teininä saanut lapsen enpäs sellasta huomannut?

eihän siällä asunut kun tämän toisen tytär lapsensa kanssa

Kuolleella tyttärellä oli myös lapsi/lapsia, mutta mulle jäi epäselväksi mikä ikäinen tämä tytär oli eli en tiedä oliko hän teiniäiti vai ei. Oliko hän myös tämän pitkän liiton hedelmiä, vai oliko hänen isänsä kenties joku niistä edellisistä aviomiehistä...??
Eikö lapset olleet sille miehelle, jonka kanssa oli ollut naimisissa 17 vuotta? Näin mä käsitin.

Ja kyllä, onhan toipunut alkoholistikin aina alkoholisti, ei siinä pitäisi olla mitään loukkaavaa. Mutta jos on ollut 18 vuotta kuivilla, on se kyllä todella hieno saavutus.

Parasta näissä ohjelmissa on juurikin nähdä erilaisia tapoja olla ja elää. Tylsäähän se olisi, jos ohjelmien pariskunnat olisivat kaikki toistensa kopioita.

 
tt
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Huhhuh. On siinä ainakin tytöt opetettu tavoille. Kaksi tyttöä jo saanut teininä lapsia, mitenköhän kahden toisen käy... Ja kaikki polttivat tupakkaa. Erikoinen äiti.
kukas se toinen tytär sit oli joka on teininä saanut lapsen enpäs sellasta huomannut?

eihän siällä asunut kun tämän toisen tytär lapsensa kanssa

Kuolleella tyttärellä oli myös lapsi/lapsia, mutta mulle jäi epäselväksi mikä ikäinen tämä tytär oli eli en tiedä oliko hän teiniäiti vai ei. Oliko hän myös tämän pitkän liiton hedelmiä, vai oliko hänen isänsä kenties joku niistä edellisistä aviomiehistä...??
juu mutta kun tämä yksi puhui 2teini-äidistä.
toiseksi vanhin tytär oli 25v joten vanhin on varmaankin lähemmäs 30v,ja ei se pikku poika 4v vanhemmalta näyttänyt mun mielestä................eikä ne kuolleen tyttären lapset asunut pariskunnalla
Toinen teiniäiti oli tuo 16v tytär ja toinen oli kuollut tytär, jonka iäksi hän sanoi 18 vuotta. Ja taaperot taisivat olla jotain 2-3 vuotiaita?! Ainakin ne kaksi, jotka kävelivät alttarilla. Ja vielä taisi olla yksi vähän vanhempi taapero tällä tätsyllä huollettavana. Kaikki asuivat siis ilmeisesti naisen luona: omat tyttäret ja heidän lapsensa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
juu mutta kun tämä yksi puhui 2teini-äidistä.
toiseksi vanhin tytär oli 25v joten vanhin on varmaankin lähemmäs 30v,ja ei se pikku poika 4v vanhemmalta näyttänyt mun mielestä................eikä ne kuolleen tyttären lapset asunut pariskunnalla

Ai mä oletin kaikkien tyttöjen olevan teinejä vielä :ashamed: Mulla jäi vielä epäselväksi, että kuka oli se 3 elossa olevista tytöistä, oliko ohjelmassa mukana?
 

Yhteistyössä