musta he oli jotenkin hellyttävä pari ja näytti sopivan toisilleen. se tyttöjen höpöttely ja naureskelu kesken toimituksen kyllä häiritsi, samoin kun se kun tupakka roikku huulessa koko ajan.
oliko se tyttö vasta 16v? vai saanut 16v sen lapsen.................Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Ymmärsin, että miehellä kahdesta eri suhteesta neljä lasta, naisella myös neljä lasta, lisäksi 16-vuotiaalla tyttärellä oli taapero, joiden lisäksi vielä juuri kuolleen tyttären lapset. Huh...Alkuperäinen kirjoittaja ad:Montako niitä lapsia oli?
http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2008_paritAlkuperäinen kirjoittaja ++:no ei ainaka viimexi ollu ku sama ku edellisenä vuonnaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Uusia jaksoja noi on, tai siis kesältä 2008Alkuperäinen kirjoittaja ++:miksiköhän nuo näyttää noita viimevuotisia satuhäitä?
Missä välissä olisivat kuvanneet vuoden 2009 häitä...Alkuperäinen kirjoittaja ++:miksiköhän nuo näyttää noita viimevuotisia satuhäitä?
Onko sulla ymmärryksessä vikaa??? :laugyh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2008_paritAlkuperäinen kirjoittaja ++:no ei ainaka viimexi ollu ku sama ku edellisenä vuonnaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Uusia jaksoja noi on, tai siis kesältä 2008Alkuperäinen kirjoittaja ++:miksiköhän nuo näyttää noita viimevuotisia satuhäitä?
Onko sulla? Viime ja tämän jakson parit ovat menneet naimisiin vuonna 2008, kuten seuraavissakin jaksoissa olevat parit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla ymmärryksessä vikaa??? :laugyh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2008_paritAlkuperäinen kirjoittaja ++:no ei ainaka viimexi ollu ku sama ku edellisenä vuonnaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Uusia jaksoja noi on, tai siis kesältä 2008Alkuperäinen kirjoittaja ++:miksiköhän nuo näyttää noita viimevuotisia satuhäitä?
Miten niin mulla? Mähän vain näytin ketä uusissa jaksoissa esiintyy! Mähän kirjoitin että ne on kuvattu kesällä 2008. Selitä missä kohtaa mun ymmärrykseen tuli vika!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla ymmärryksessä vikaa??? :laugyh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2008_paritAlkuperäinen kirjoittaja ++:no ei ainaka viimexi ollu ku sama ku edellisenä vuonnaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Uusia jaksoja noi on, tai siis kesältä 2008Alkuperäinen kirjoittaja ++:miksiköhän nuo näyttää noita viimevuotisia satuhäitä?
No se oli uusinta. Kun viime to ei tullut satuhäitä ollenkaan niiden taitoluistelun em-kisojen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ++:viimeksi oli se hiillosteen petri ja joku....ni eikö muka ollu jo kertaalleen näytetty?
kiitti sulle!olin siis oikeessa.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No se oli uusinta. Kun viime to ei tullut satuhäitä ollenkaan niiden taitoluistelun em-kisojen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ++:viimeksi oli se hiillosteen petri ja joku....ni eikö muka ollu jo kertaalleen näytetty?
Jäikö lääkkeet ottamatta kun näät omiasi?Alkuperäinen kirjoittaja ++:viimeksi oli se hiillosteen petri ja joku....ni eikö muka ollu jo kertaalleen näytetty?
sain jo vastauksen etten ole nähnyt omiani.otappa sää lääkkeesi ja mene nukkumaanmAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jäikö lääkkeet ottamatta kun näät omiasi?Alkuperäinen kirjoittaja ++:viimeksi oli se hiillosteen petri ja joku....ni eikö muka ollu jo kertaalleen näytetty?
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Onko sulla? Viime ja tämän jakson parit ovat menneet naimisiin vuonna 2008, kuten seuraavissakin jaksoissa olevat parit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla ymmärryksessä vikaa??? :laugyh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://ohjelmat.yle.fi/satuhaat/kesan_2008_paritAlkuperäinen kirjoittaja ++:no ei ainaka viimexi ollu ku sama ku edellisenä vuonnaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Uusia jaksoja noi on, tai siis kesältä 2008Alkuperäinen kirjoittaja ++:miksiköhän nuo näyttää noita viimevuotisia satuhäitä?
Viimeksi tuli Katjan ja Keijon häät.Alkuperäinen kirjoittaja ++:kiitti sulle!olin siis oikeessa.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No se oli uusinta. Kun viime to ei tullut satuhäitä ollenkaan niiden taitoluistelun em-kisojen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ++:viimeksi oli se hiillosteen petri ja joku....ni eikö muka ollu jo kertaalleen näytetty?
ei tullu ku viimevuotisen hiillosteen juoppohäät ku morsian ki oli ihan kännissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viimeksi tuli Katjan ja Keijon häät.Alkuperäinen kirjoittaja ++:kiitti sulle!olin siis oikeessa.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No se oli uusinta. Kun viime to ei tullut satuhäitä ollenkaan niiden taitoluistelun em-kisojen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ++:viimeksi oli se hiillosteen petri ja joku....ni eikö muka ollu jo kertaalleen näytetty?
Viime to ei tullut ollenkaan satuhäitä niiden hiton taitoluistelukisojen takia. Uusintana tulipivällä ne Hiillosteen häät, niinkuin jo eräs sanoikin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viimeksi tuli Katjan ja Keijon häät.Alkuperäinen kirjoittaja ++:kiitti sulle!olin siis oikeessa.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:No se oli uusinta. Kun viime to ei tullut satuhäitä ollenkaan niiden taitoluistelun em-kisojen takia.Alkuperäinen kirjoittaja ++:viimeksi oli se hiillosteen petri ja joku....ni eikö muka ollu jo kertaalleen näytetty?
Viime to ei tullut ollenkaan satuhäitä niiden hiton taitoluistelukisojen takia. Uusintana tulipivällä ne Hiillosteen häät, niinkuin jo eräs sanoikin.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Viimeksi tuli Katjan ja Keijon häät.
No ainakin mun tv:stä tuli viimeksi Katjan ja Keijon häät. Eli torstaina 15.1.2009.[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viime to ei tullut ollenkaan satuhäitä niiden hiton taitoluistelukisojen takia. Uusintana tulipivällä ne Hiillosteen häät, niinkuin jo eräs sanoikin.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Viimeksi tuli Katjan ja Keijon häät.
No ainakin mun tv:stä tuli viimeksi Katjan ja Keijon häät. Eli torstaina 15.1.2009.[/quote] Good night!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viime to ei tullut ollenkaan satuhäitä niiden hiton taitoluistelukisojen takia. Uusintana tulipivällä ne Hiillosteen häät, niinkuin jo eräs sanoikin.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Viimeksi tuli Katjan ja Keijon häät.