Johan oli "satuhäät"

pahatyttö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:
Viihteellinen dokumentti, täynnä pieniä yksityiskohtia ja vinkkejä.
Musta siitä sai vinkkiä vaan siihen miten kamalalta tupakointi ja huono ryhti sekä käytöstapojen puute näyttävät.
Et tajunnut pointtia. Rehellinen, häpeilemätön.
 
Mama the Strange
Mä en yleensä tälläisistä hääohjelmista paljon piittaa, saatika että itkisin koskaan telkkaohjelmien takia. Mutta eilistä Satuhäät ohjelmaa oikein jäin tuijottamaan ja tippa melkein tuli linssiin. Joo joo olihan ne aikamoisia tyyppejä, mutta aitoja oikeita ihmisiä, joille todellakin toivon kaikkea hyvää. Ehdottomasti koskettavampaa, kuin joidenkin 25-vuotiaiden, kauniin kultalusikkasuussa syntyneiden ihmisten häät.
Mitä mielenkiintoista on täydellisyydessä.... kysympää vaan.
Uskon, että liitto tulee kestämään.
 
Huh, mikä pari. Ei herättänyt mitään myötäelon tunteita se jatkuva tupakointi, alkoholin samentamat äänet ja teiniäidit.

Sen ohjelman nimi on satuhäät. Missä hitossa ne viipyy? Mä en halua katella alkkiksia.

Tosin se Subin pari oli ihana.
 
juuli
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Huh, mikä pari. Ei herättänyt mitään myötäelon tunteita se jatkuva tupakointi, alkoholin samentamat äänet ja teiniäidit.

Sen ohjelman nimi on satuhäät. Missä hitossa ne viipyy? Mä en halua katella alkkiksia.

Tosin se Subin pari oli ihana.
Mitä alkkiksia?Morsian oli lopettanu juomisen 18v sitten..joten se niistä alkkiksista.
Ihanat häät, kerrankin jotain muuta kun nää normaalit ah niin täydelliset kermakakku häät..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Huh, mikä pari. Ei herättänyt mitään myötäelon tunteita se jatkuva tupakointi, alkoholin samentamat äänet ja teiniäidit.

Sen ohjelman nimi on satuhäät. Missä hitossa ne viipyy? Mä en halua katella alkkiksia.
Tosin se Subin pari oli ihana.
hmm.. 18v kuivilla... Ennen alkkis aina alkkis??

Kyllä noi musta oli satuhäät..
 
tinttu
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Huh, mikä pari. Ei herättänyt mitään myötäelon tunteita se jatkuva tupakointi, alkoholin samentamat äänet ja teiniäidit.

Sen ohjelman nimi on satuhäät. Missä hitossa ne viipyy? Mä en halua katella alkkiksia.

Tosin se Subin pari oli ihana.
oletko sä tosissas??!!
se nainen on ollut 18v raittiina! ja vaikka se tupakointi ei hyvältä näytä, niin oma on asiansa, tollasella elämänkokemuksella mä koen et ne voi ihan itse päättää et polttaako vai ei!
mä en ainakaa halua mitää ällöjä prinsessahäitä vaan just aitoo elämää ja lisää tällasia jaksoja!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Huh, mikä pari. Ei herättänyt mitään myötäelon tunteita se jatkuva tupakointi, alkoholin samentamat äänet ja teiniäidit.

Sen ohjelman nimi on satuhäät. Missä hitossa ne viipyy? Mä en halua katella alkkiksia.

Tosin se Subin pari oli ihana.
:eek: :headwall:
 
hoh.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kyllä mä olen tosissani :D

Mä näen taviksia ja alkkiksia päivästä toiseen, jos ohjelman nimi on satuhäät niin mä odotan jotain vähän parempaa.

Shoot me.
kerro mitä sä odotat?!
että kaksi kuvankaunista nuorta menee naimisiin niin, että kirkko ratkee liitoksistaan kun on niin plajon sukua ja ystäviä, kaikki sujuu kuin vettä vaan ja on niin täydellistä. ei mitään vastoinkäymisiä eikä mitään, kermakakkua, pitsiä, tylliä ja vaaleenpunaista unelmaa? sallikaa mun oksentaa.
 
No juu, oon mäkin nähnyt näitä... ehkä ohjelman nimi viittaa ironiaan, tarkoittaa oikeesti painajaismaiset häät. Yks halus kerran tappaa anoppinsa, kun myöhästy häistä, koko ajan nuris. Kävi sulhasta sääliks, kamala ämmä oli :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kyllä mä olen tosissani :D

Mä näen taviksia ja alkkiksia päivästä toiseen, jos ohjelman nimi on satuhäät niin mä odotan jotain vähän parempaa.

Shoot me.
no et taida olla yhtään sen parempi kun noin tuomitset muita. yöks.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
nii kyl mäki ennemmin kattelen "oikeita" häitä enkä välttämättä sellasia joidenka järkkääminen on maksanu omakotitalon verran..
ja nimenomaan semmoset että ite tekee jotain. ei nappaa noi hemmotellut nuoret morsiammet missä isi maksaa ja sit vingutaan kun servettien värit ei ookkaan samaa sävyä kuin sulhasen solmio.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
nii kyl mäki ennemmin kattelen "oikeita" häitä enkä välttämättä sellasia joidenka järkkääminen on maksanu omakotitalon verran..
ja nimenomaan semmoset että ite tekee jotain. ei nappaa noi hemmotellut nuoret morsiammet missä isi maksaa ja sit vingutaan kun servettien värit ei ookkaan samaa sävyä kuin sulhasen solmio.
nii just! ja et palkataan hääjärjestäjä joka tekee kaiken. Morsian/sulhanen vaan vinkuu joka asiasta kun ei ne kaikki utopistiset toiveet toteudukkaan..

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kyllä mä olen tosissani :D

Mä näen taviksia ja alkkiksia päivästä toiseen, jos ohjelman nimi on satuhäät niin mä odotan jotain vähän parempaa.

Shoot me.
no et taida olla yhtään sen parempi kun noin tuomitset muita. yöks.
Mitä tuomitsemista siinä on, että joku on alkoholisti? Tosiasia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kyllä mä olen tosissani :D

Mä näen taviksia ja alkkiksia päivästä toiseen, jos ohjelman nimi on satuhäät niin mä odotan jotain vähän parempaa.

Shoot me.
no et taida olla yhtään sen parempi kun noin tuomitset muita. yöks.
Mitä tuomitsemista siinä on, että joku on alkoholisti? Tosiasia.
18v kuivilla. millaset häät muuten ite järkkäisit jos olisit työtön ja ja sun lapsi olisi kuollut muutama kk ennen? :whistle:

pitää olla aika vahva että pysyy kasassa JA jopa juomatta jos on kerran alkoholisti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
18v kuivilla. millaset häät muuten ite järkkäisit jos olisit työtön ja ja sun lapsi olisi kuollut muutama kk ennen? :whistle:
No en niin minkäänlaisia. Odottaisin että aika vähän kuluu.
se tyttöhän oli ilmoittautunu niitä sinne. mun mielestä oli hienoa että ne osallistui siihen. vaikka oli varmaan raskasta.
 
Mä en nähnyt ihan alusta ja mua jäi vaivaamaan, että monta niitä vaimon tyttöjä ja miehen poikia oli ja minkä ikäisiä he olivat?

Mutta muuten mielestäni häät olivat ihanan yksinkertaiset ja tavikset ilman isoa budjettia ja viininmiaisiasiia yms. mitä siinä subilla tulevassa ohjelmassa on. Muutenkin mä tykkään enemmän satuhäiden tyylistä. Pariskunnasta en sano mitään, mutta ihanat värit olivat valinneet hääjuhlaansa ja kiva rento meininki, vaikka vaimo "vähän" stressasikin. Juu ja se matkalaukkuepisodi oli hauska.
 
??
En mä nyt taas tiiä. Ei ollut tippa linssissä ei. Päällimmäiset ajatukset olivat: "voi että, eikä!, eiiii..voi hitsi, siis tollanen, just joo piti se arvata, haluukohan tuo mies ees tuota naista?, just just, että tällasta".

Ja ei ollut satuhäät. Ei tuollainen meno ainakaan mun arkeen tai tuttavapiiriin kuulu, sorppa vaan. Ei voi olla taas kaksi ääripäätä:

Joko pari, jossa on yksi (tai kaksi) laitapuolenkulkijaa, tai ainakin ex-sellaista, rööki suussa, paikat sotkussa, monta avioliittoa takana, osa kännissä solmittuja, lapsia tehty miten sattuu

Tai kiiltokuvapari, jonka häät maksaa 15 000 ??
 
Misty
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kyllä mä olen tosissani :D

Mä näen taviksia ja alkkiksia päivästä toiseen, jos ohjelman nimi on satuhäät niin mä odotan jotain vähän parempaa.

Shoot me.
Taaskin mä olen Phoebsin kanssa jostain samaa mieltä! :)
 

Yhteistyössä