Jösses... Annoin työharjoittelijalle loppupalautteen-lopetti koulun..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ihan nätisti sanoin, että siitä ei tälle alalle ole, ja kannattaa vielä miettiä ammatin vaihtoa.. Tänään kuulin, kun koululla kävin, että oli lopettanut koulun, varmaan parempi niin.
No just. Kannustavaa sulta.
Ala oli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:
Eiks palautteen pitäisi olla rakentavaa!!! Josta pystyy ottamaan oppia?
ärsyttää tollaset haukkuja ohjaajat! mahdoitko itse olla harjottelussa paras?
Kyllä mä kehuinkin, mutta en aiheetta. En näe mitään järkeä valheellisesti kehua, koska sen vain näki, että ko. ihminen ei alalla pärjää.
 
uskomatonta
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:
Eiks palautteen pitäisi olla rakentavaa!!! Josta pystyy ottamaan oppia?
ärsyttää tollaset haukkuja ohjaajat! mahdoitko itse olla harjottelussa paras?
Kyllä mä kehuinkin, mutta en aiheetta. En näe mitään järkeä valheellisesti kehua, koska sen vain näki, että ko. ihminen ei alalla pärjää.
En tarkoittanut että pitäisi valhellisesti kehua vaan antaa rakentavaa palautetta josta voi ottaa oppia. Keskustelitko tämän kyseisen ihmisen kanssa mitä hän itse on mieltä alasta...? ja mitä hän oli mieltä harjoittelusta eli miten hänen mielestä harjoittelu meni?
 
johtajatar
Monimutkaista...pitäisi olla kyllä useamman henkilön mielipide.Itse koin aikanaan saman,jätin koulutuksen ja kaduin..Luonteeltani olin arka ja luotin muihin,heidän mielipiteisiin...harmi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:
En tarkoittanut että pitäisi valhellisesti kehua vaan antaa rakentavaa palautetta josta voi ottaa oppia. Keskustelitko tämän kyseisen ihmisen kanssa mitä hän itse on mieltä alasta...? ja mitä hän oli mieltä harjoittelusta eli miten hänen mielestä harjoittelu meni?
Tiesi itsekin, ettei kovin putkeen mennyt. Ja alalle oli hakeutunut, kun ei muutakaan ollut keksinyt.
 
rehellisyys kunniaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ihan nätisti sanoin, että siitä ei tälle alalle ole, ja kannattaa vielä miettiä ammatin vaihtoa.. Tänään kuulin, kun koululla kävin, että oli lopettanut koulun, varmaan parempi niin.
Oikein! mItä suotta tuhlata aikaa opiskelemalla väärää alaa jos sen kerran huomaa. Otti onkeensa neuvostasi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:
En tarkoittanut että pitäisi valhellisesti kehua vaan antaa rakentavaa palautetta josta voi ottaa oppia. Keskustelitko tämän kyseisen ihmisen kanssa mitä hän itse on mieltä alasta...? ja mitä hän oli mieltä harjoittelusta eli miten hänen mielestä harjoittelu meni?
Tiesi itsekin, ettei kovin putkeen mennyt. Ja alalle oli hakeutunut, kun ei muutakaan ollut keksinyt.
Siinä tapauksessa, jos hän ei oikeasti halunnut tehdä sitä. Jos olisi, niin hän olisi varmasti oppinut vuosien saatossa. Tosin joku vanginvartijan toimi, poliisi tai hoitoala vaatii jo tietynlaista luonnetta jota ei oikein voi opetella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja johtajatar:
Monimutkaista...pitäisi olla kyllä useamman henkilön mielipide.Itse koin aikanaan saman,jätin koulutuksen ja kaduin..Luonteeltani olin arka ja luotin muihin,heidän mielipiteisiin...harmi....
Vähän tolleen kävi mullekin ensin, yksi harjottelupaikka vaan haukkui ja koulusta kehoitettiin lopettamaan.
Lopetin, mietin asiaa samalla kun tein välillä muuta ja siirryin samalle alalle vähän erilaiseen kouluun. Valmistuin erinomaisin paperein ja onnistunein harjoitteluin. En kadu että lopetin sen ekan koulun, sitä oisin katunut jos kokoa alan oisin hylännyt.
 
uskomatonta
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Mun mielestä ihan hyvä vaan sanoa suoraan jos oli todellakin soveltumaton alalle. Olis se sen itsekin huomannut jossain vaiheessa.

Ei esim. hoito- tai kasvatusala sovi todellakaan kaikille.
itse sain ekasta sh-harjoittelusta, niin paljon p:tä niskaani, että olin jo valmis lopettamaan koulun. Mutta päätin näyttää. ja lopuista harjoitteluista sain täydet pisteet ja paljon kehuja. Nyt olen noin 5 vuotta alaa tehnyt ja nähnyt.
eli jos olisin kuunnellut silloista ohjaajani, niin katuisin loppu elämäni. ja tämä ala olisi menettänyt hyvän hoitajan vaikka itse sanonkin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Mun mielestä ihan hyvä vaan sanoa suoraan jos oli todellakin soveltumaton alalle. Olis se sen itsekin huomannut jossain vaiheessa.

Ei esim. hoito- tai kasvatusala sovi todellakaan kaikille.
itse sain ekasta sh-harjoittelusta, niin paljon p:tä niskaani, että olin jo valmis lopettamaan koulun. Mutta päätin näyttää. ja lopuista harjoitteluista sain täydet pisteet ja paljon kehuja. Nyt olen noin 5 vuotta alaa tehnyt ja nähnyt.
eli jos olisin kuunnellut silloista ohjaajani, niin katuisin loppu elämäni. ja tämä ala olisi menettänyt hyvän hoitajan vaikka itse sanonkin...
Niinhän se on. Monesti ohjaajan ja opiskelijan henkilökohtaiset välit vaikuttavat paljon.
 

Yhteistyössä