Joensuun (ja lähiympäristö) odottajat

Jeeeee, tänään tuli niin hyviä uutisia ettei tosikaan!!! Mie "vapauduin" niistä äitipolikontrolleista!!!!

Mutta joo, pojalla loppu tänään tuo uimakoulu, joten myö voitais olla hyvinkin kiinnostuneita tulemaan puistoon, torille, kahville...ihan minne vaan :D Harmi vaan että ens viikolle on vesisadetta luvassa niin ei heti voida ens viikolle sopia treffejä, epäilen pahasti ettei meikäläisellä oikein riitä ajatus keksimään tuolle ipanalle tekemistä kahdeksi kuukaudeksi ;)

~tottis
 
Yritänpä minäkin nostella, jos vielä saatais tämä ketju "herätettyä henkiin". Eikö täällä kaksplussan palstoilla tosiaan pyöri enempää joensuulaisia?

Mitäs teille odottajille kuuluu, miten olette jaksaneet näillä helteillä? Itse sain onneksi pudotettua tuon mahan jo keväällä ja poika kasvaa kovaa vauhtia.
 
Just tulin etsimään tätä ketjua ja olisin treffejä taas ehdottelemassa;) kui teidän alkuviikko?meillä isompi menee leirille ma-ke ja meillä olis ainakin tiistaina joutoaikaa reffailla :) vauvan vaatteiden pesu pitäis aloittaa myös mut ehkä tässä ehtii kun kolmisen viikkoa viel aikaa ainakin ;)
 
Täälläki yksi Joensuun lähialueen odottaja:) Tosin vielä riskiviikoilla mennään. Ennestää on poika 11/09 syntynyt. Eli toista odotellaan helmikuussa la.
Mites pitkällä muiden raskaudet jo on?
Riikkunen, poika 11/09 ja maha-asukki 9+0
 
Tervetuloo riikkunen:) hoitajat on ihania,muutamat lääkärit kamalia :D mulla nyt 34+2 ja 37+ sektio edessä taas :/ lastenteholla on muutama kamala hoitajakin!!!mutta pääsääntösesti olen tykänny..oon vakioasiakas kun ramppaan tällä hetkellä viikon välein siel polilla :)
 
riikkunen Kiva, kun tänne löytyi vielä uusia odottajia mukaan. Tervetuloa kirjoittelemaan. Minä en kyllä varsinaisesti enää tänne odottajien puolelle kuulu, kun poika syntyi kolmisen kuukautta sitten. Isompi poika meillä on syntynyt 07/09. Itse olen ollut tyytyväinen PKKS:ssä saamaani hoitoon. Minun kohdalle on sattunut vain mukavia hoitajia.

mammy Ei ole teilläkään enää pitkä aika odotusta, kohta on jo käärö sylissä. Hienostihan sulla on tainnut sujua raskausaika kun vielä kotona saat olla. Eikös sulla ollut jossain vaiheessa uhkana joutua sairaalaan. Minä olisin poikien kanssa mielelläni tulossa tapaamiseen. Ensi viikolla tiistai aamupäivä kävisi oikein hyvin. Nähdäänkö taas puistossa? Torilla voisi käydä sitten vaikka jätskillä.
 
Joo tosi hyvin on toistaiseksi menny:) päivä kerrallaan mennään,mut ainakaan vielä ei isompia oireita myrkytyksen suuntaan:)) leikkipuisto passaa vallan mainiosti!tulisimme bussilla,joten oltais esim puol 10 jälkeen kaupungissa ja siitä sit käveltäs rantaan:) onko aika teille ok?:)
 
Hei, enpä tiedä minne tämän kysymyksen laittaisin, mutta kopastaan nyt täältä. Onko Joensuussa tahi lähiseudulla yksityisiä lääkäreitä, jotka voisi toimia omana lääkärinä koko raskauden ajan? En siis halua mennä tk-lääkärille, koska kuntamme tk-lääkäri on minun lähin esimies ja mulla on työsuhde yms koko ajan katkolla..tarkoituksena pitää salassa niin kauan kuin mahdollista tk-lääkäriltä. Eli, olen ymmärtänyt että oman kunnan neuvola voi hoitaa ne asiat, ja olla yhteistyössä myös yksityisen lääkärin kanssa. Eli kuka Jns seudulla olisi erikoistunut odottamiseen ja laitteet viimesen päälle?
 
Sun kannattaa varmaan kysyä terveystalolta tai iteltä..molemmissa toimii yksityisesti samoja lääkäreitä mitä äitipolilla:) joissakin kunnissahan ei neuvolalääkäriä ole koko aikana jos ei raskaudessa ole jotain ongelmia tms..
 
Hei, olisin tosiaan suosituksia vailla, kuka yksityisistä olisi kokeneimmasta päästä? Parilla yksit.gynellä olen käynyt, mutta eivät ole vakuuttaneet tiedoillaan (esim. että mitä lääkityksiä omien tilalle voisi ottaa, kun omia ei saa syödä raskauden aikana). Kuka olisi sellainen, kellä olisi yhteys keskussairaalaankin? Tai kuka olisi hoitanut odotusajan lääkärin tehtäviä? Suurin osa yksityisistä gyneistä kai tekee perustarkastuksia ja porukka siirtyy sitten julkiselle raskauduttuaan, eli kaikilla ei ehkä ole kokemusta odotusajasta.
 
Olitteko eilen treffeillä vai onks tarkotus mennä ens viikon tiistaina, eli 19.päivä? Jos ollaa treffailemassa ens viikolla, ni mie oon mukana tän mahani kans! :) Ja onks puisto, jossa ollaa nähty ennenkii se keskustasta rantakylään päi oleva joen rannassa oleva puisto? Missä on se pikkune hevonen? :D

riikkunen, mie oottelen esikoista rv 24+2 :)
 
Ilmeisesti kyse oli menneestä tiistaista...mie olen jo pari viikkoo nukkunu yöt niin huonosti etten sitten aamuisin meinaa ennen yhtätoista päästä sängystä ylös. Mielelläni tulisin vielä mukaan ennen synnytystä (joka tämän päiväisten tietojen mukaan voi olla lähelläkin jo) treffeille mikäli sellaisia ollaan vielä järkkäämässä, mutta tosiaan paremmin kävis iltapäivä ajankohdaksi.

Muuten on mennyt ihan kivasti, ei ole supistellut juurikaan eikä mitään ihmeempiä kolotuksiakaan. Ainoat nuo yöt, jotka tuntuu menevän välillä kaikkea muuta kuin nukkuessa. Onneksi tuo esikoinen on jo niin iso, että ei tarvii hänen takiaan heräillä aamusta hirveen aikasin :) Mahdottoman reipas hää kyllä on, jotain kivaa oonkin aatellu keksiä hälle sitten tämän nappulan syntymän jälkeen. Käydään vaikka yhdessä uimassa ja keilaamassa niin saa aikaa äitin kanssa. Tiedä sitten lievennänkö tuolla ajattelulla vain omaa huonoaomaatuntoani vai onko siitä pojallekin jotain :ashamed:
 
Jokohan kaikki muut on siirtyneet odotusajasta vauva-arkeen? Mä vielä viimeistä kuuta odotan, ehkä puhutaan viikoista tai päivistä muttei enää kuukausista, jee!

Hansuuh sähän olit samoilta suunnilta kuin mä, Rantakylän odottelijoita? Meidän esikoinen aloitti uudessa päiväkodissa kolme kertaa viikossa, mulla olisi siis äippälomalaisena silloin tällöin vapaa-aikaa. Joko sulla on loma alkanut, milloin se la olikaan?

Sonja 36+3
 
yane, Minä olen 25 vuotias toisen lapsen odottaja joensuun läheltä, raskautta takana nyt 15+3 eli hieman pienemmillä viikoilla kuin sinä:) Laskettuaika helmikuussa.

Täällä taitaa aika hiljaista olla. Kaikkiko jo synnyttänyt? Itsellä tuntuu olevan vielä tosi pitkä aika synnytykseen, enkä vielä viitsi edes synnytystä miettiä, kun alkupuolella menossa:)
 
Heippas!

Sonja<3, laittelin siulle viestiä tuonne yksityisen puolelle. :)

Ja ei täällä vielä IHAN kaikki ainakaa oo siirtyny vauva-arkeen. Mie ainakii vielä parisen kuukautta kasvatan tätä masua. :) LA ois tuossa lokakuun iha viimesenä päivänä. Mutta ovat arvelleet, että on sen verran hyvässä kasvussa ollu (eli viikkoihi nähen just ja just "oikeella" viikolla), ettei mene sinne asti. Saapahan nähä sitte... ;) Ja vaikka se synnytys alkaakii olla aika lähellä, ni jotenki mie ajattelen kaikkee muuta. :D Oon koittanu asennoitua, että se tulee sitte aikanaan ja mie oon valmis vaikka tänään, jos niin sattuu. Enhä sitä toki toivo, mutta ei sitä voi tietää.

Minkäslaisia tuntemuksia on ollu teillä alummassa matkaa olevilla? :)
 

Yhteistyössä