Hiljaista on tosiaan, mutta ehkä tämä taas vilkastuu, kun arki palaa kuvioihin. Joulu meni hyvin, poika sai valtavan määrän lahjoja. Sairastettiin koko perheen voimin joulun alla ja itse vielä joulunkin olin nenä tukossa. Eipä siinä jouluruoista paljon päässyt nauttimaan.
mammy Sullahan on huomenna ultra, eikö vain? Tulehan kertomaan sitten kuulumiset, vaikka varmasti kaikki on hyvin ja pikkuinen oikeassa paikassa. Onnea huomiselle!
Tervetuloa kaikille uusille. Mitenkäs aiotte ottaa vastaan uuden vuoden? Meillä ei ole vielä mitään ihmeellistä suunniteltu, mennään ehkä pojan mummolaan. Tai jos ollaan kotona niin sitten tulee varmasti käytyä katsomassa lasten ilotulitus ja muuten päivä sujuu normaaliin tapaan. Kävittekös jo kiertämässä alennusmyynnit? Itse olin jo heti maanantai-aamuna kaupoilla ja tosi hyvin sieltä lähtikin mukaan tavaraa. Lähinnä vaatetta pojalle ja tälle tulevalle vauvalle. Vaikka esikoiselta onkin jäänyt iso pino vaatetta niin silti piti sortua ostamaan yhtä sun toista bodya ja housua, kun sattuivat tarjouksessa olemaan. Ja kun esikoiselta jäi paljon vaatteita, jotka on valkoisia tai beigejä (soveltuvat siis molemmille sukupuolille), mutta nyt kun tiedämme kumpaa tuleva on niin tottakai haluan sitten ostaa sinistä.