tiikeli :hug: voin vain kuvitella miten kurjalta tuntuu, kun menkat on todella toiveita nostattavasti viikon myöhässä ja sitten ei mitään.
imoen pahoittelut negasta. vaikka nega voi muuttua vielä plussaksi, niin kyllä ne silti vetää mielen matalaksi. on täälläkin ihan liian monta kertaa koettu tuo tunne.
kamomilla-81 ei kai 2pv huilitauko vielä pitkä tauko ole? meillä esikoinen tärppäsi 4(/5?)pv tauosta huolimatta. ajattelin silloin ettei nyt ainakaan voinut onnistua enkä edes testaillut ennenkuin rv5+. oli vuoden yrittämisen jälkeen melkoinen ylläri. toivotaan että sielläkin harhaluoti osunut osunut kohteeseen
manuliina siellä hyvin hyödynnetty ovulaatio, nyt ei muuta kuin onnea matkaan!! ja hyvä kuulla noista david-testeistä... mulla samoja niin tietääpä nyt ainakin ettei turhaan stressaa, jos ja kun ei niillä saa mitään näkyviin. mistä sä nuo "halpatestit" tilasit? siis onko semmoinen nettikauppa kuin halpatesti vai onko se testimerkki...? voisin nimittäin itsekin kokeilla muuta kuin davidia ensi kiertoon. digitaalista clearbluetakin mulla olis kaapissa, mutta se ei toimi, koska reagoi niin herkästi lh-nousuihin ja mulla siis lh vissiin aina vähän koholla pco:n takia :| eli väärää hymynaamaa pukkaa hintaan 7e/testi :headwall:
babies onnea hyvistä testituloksista =) en todellakaan usko että aukiolotutkimus voisi häiritä munasolun liikkeitä/kiinnittymistä. ei kai lapsettomuuteen erikoistuneet klinikat sitä muuten tekisi kierron tuossa vaiheessa. kyllä ne yleensä on hyvin perillä mitä tekevät. ja onhan se toimenpide voinut auttaakin munasolua eteenpäin matkassa, ainakin väliin kuulee näitä tarinoita, että kun röörit on tutkittu ja samalla siinä vähän "puhdistunut", niin on tärpännytkin samantein.
ON: täällä eletään ekaa clomi-kiertoa ehkä n dpo 7. ovulaatio taisi venyä taas aika myöhään, clomeista huolimatta, mutta pääasia on että vaikuttaa siltä kuitenkin että olen nyt ovuloinut. clomit ovat siis hommansa hoitaneet
valitettavasti en vaan reissun takia päässyt testaamaan oviksen ajankohtaa tarkemmin eikä muutenkaan olosuhteet suosineet läheistä yhdessäoloa (pieni mökki, paljon porukkaa ja kunnon oksutauti siihen päälle), niin saattaa olla että jäi ovis hyödyntämättäkin... no, ensi kierrossa saa sitten kunnon seurannan ultralla ja verikokeilla ja yritän jostain löytää myös
luotettavan ovistestin. olisiko kenelläkään vinkkejä? siis clearblue ei toimi...
kp:t on tosiaan täällä jo 26, vaikka dpo:n veikkaisin olevan vasta 7. yritän malttaa mieleni ensi vkl:un ja testailla sitten, jos nyt mitään testattavaa enää sitten on.