Voihan vattu, kirjotin äsken kauhean pitkän sepustuksen ja se hävis bittiavaruuteen perkule..:/
Eli menkat alkoivat haamusta huolimatta ja todellakin siis alkoivat. En ole ikinä vuotanut näin, päivisin joudun käyttämään paksua yösidettä ja vaihtamaankin todella usein ettei tule läpi, öisin joudun laittamaan 2 paksua yösidettä jotta pärjää kuivana aamuun asti
Nyt mennään siis kp4 ja odotellaan vuodon loppumista. Hyvää tässä oli se että kierto lyheni tähän 31 päivään ja toivottavasti pysyykin näissä lukemissa
Aloitin pienoisen kuntokuurin tässä, oon jumppaillu ja venytelly ja lenkillä käyny jokapäivä nyt, jos sais muutaman kilon pois ennenkun parin kuukauden päästä alotan clomit. Vitamiinit on ollukki lisänä jo jonkin aikaa ja nyt otin greipit mukaan kuvioon, on muuten hyviä
Tosta mistä oottekin keskustellu täällä et on kauheeta kun joka puolella muualla kuulee vauvauutisia vain satelevan niin kokemusta on täälläkin... Tavallaan se on tosi kurjaa kun ei voi iloita muiden onnistumisista..:/ Mulla meni joskus vuosia sitten kaverisuhteetkin pilalle kun toiset sai lapsia ja ite ei, ei vaan pystyny olla enää kaikesta ilonen heijän puolestaan ja sit sateli niitä kummikutsuja jotka olis halunnu tyrmätä muttei kehdannu. Ja miten yhtäkkiä sitä alkoikin kiinnittää huomiota vain ja ainoastaan niihin vauvamahoihin kaupoissa ja jokapaikassa ja sit koki itsensä niin katkeraksi kun ei voinut itse olla raskaana. Ihan kauheata aikaa jota en tahtois elää enää
mutta väkisinkin ne tunteet välillä kirpoo pintaan. Ja joo kauhulla täällä odotetaan niitä uutisia suvussa tai kaveripiirissä että kuka ilmoittaa seuraavaksi olevansa raskaana... Koitan olla iloinen mutta sen voi nähdä naamasta.. Tuli vaan mieleen että saaks sitä mököttää kun sit taas jos itse joskus raskautuis niin olishan se mukavaa jos muut olisivat iloisia meidänkin raskaudesta.. kinkkisiä juttuja, tunteet kun vaan on niin omaehtoisia et aina järki ei juokse niin kuin sen tahtois jolkottavan.
Mites teillä miehet on suhtautunu tähän vauvaprosessiin? Tai sen tuomiin ongelmiin kun ei heti raskaudukkaan? Meillä on nyt tällä kertaa ihme kyllä mies innoissaan vielä kun partiopoika, mutta ekaa kun tehtiin niin kyllä se oli sellasta pakkopullaa välillä. Ja paineita alko tulla sit miehellekkin niin petihommat ei sitten sujuneetkaan. ja loput voitte arvatakin sit..
Mutta ei mies voinu käsittääkään sitä tuskaa mikä mun sisällä oli johtuen lapsettomuudesta.. me ei käsitelty asiaa sen kummemmin, tai joskus yritin mutta huomasin ettei se ymmärrä mun tuntemuksia. Nyt oon kuitenkin sen verran kiitollisessa asemassa että mulle on tuo yksi rakas lapsi suotu ja oon ikionnellinen hänestä :heart: En tiedä mitä olisi tapahtunut jos ei onni olisi käynyt meidän ovelle koputtamassa, sen verran rikki olin siinä vaiheessa. Mä tunnen todella syvää myötätuntoa muita lapsettomuutta kohdanneita kohtaan koska olen kokenut saman tilanteen, olen lukenut monia aihetta käsitteleviä omaelämäkertoja ja itkenyt jokaisessa. kai sekin on jonkinlaista vertaistukea kun tietää ettei ole yksin ongelmiensa kanssa, tai näin oon kokenut asian.
Usko on kova että jonain päivänä vielä saa tuoksutella sitä ihanaista lapsosta sylissään, sen toivon tapahtuvan jokaiselle meistä..:hug:
anteeksi avautumiseni, toivon etten pahoittanut kenenkään mieltä tekstilläni.. Tukijoukkoja kun tarvitaan tässäkin taistelussa ja te ootte niitä parhaita
Kauniita unia kaikille, tää menee jatkamaan työyötään, heips :wave: