Hei pitkästä aikaa. Tässä uudessa ketjussa en liene käynytkään, enkä kyllä tainnut edelliseenkään kovin aktiivisesti kirjoitella. Enemmän on tullut kirjoteltua tuolla pikkukakkosta toivovien ketjuissa...
Yk17 loppusuorallaan, piinapäiviä elellään. Kävin alkukuusta taas lääkärillä ultrassa, PCO-munasarjat siistiytyneet ihan tyydyttävästi, joskin helminauhamaiset ovat edelleen. Kiertoa olen saanut asiallisemman mittaiseksi kun olen laihduttanut. Tämän kierron tosin epäili venyvän taas yli 40-päiväseksi, ja oli siinä ihan oikeassakin, ovulaatio oli oletettavasti tällä viikolla (jos ollenkaan). Ei ollut enää testejä, joten ihan tuntemusten perusteella tehtyä olettamusta. Muutenkaan en enää viitsi rahojani testeihin hassata, niitä on tässä yrityksen aikana kerennyt mennä muutama sata jo...
Hoitolinjaukset vedettiin lääkärin kanssa selväksi, me mieheni kanssa olemme päättäneet pitäytyä tällä linjalla emmekä halua varsinaisiin hoitoihin ollenkaan. Me tiedetään vallitseva ongelma (ylipainosta johtuva pco) ja ratkaisu siihen on varsin yksinkertainen, eli laihdutus, jolla on jo yhden lapsen verran tuloksia menneisyydessä aikaan saatu.
Huoh.
Teki mieli tulla käväisemään tässä ketjussa, lähinnä nykyisellään tuntemani ärsytyksen muita yrittäjiä kohtaan takia niin verkossa kuin tosi elämässäkin. Etenkin tuo pikkukakkosten ketju on ihan vihoviimeinen nykyisellään, kun tuntuu niin siltä että "kaikki muut" saa lapsensa ensimmäisten kolmen kierron aikana. Ja sitten kun ollaan siellä neljännellä yrityskierrolla niin on jo ihan maansa myynyttä sakkia päivittelemässä että "meille ei tuu ikinä, mä en enää kestä tätä ikuista yrittämistä". Että voi jumalauta. Welcome to my world.
Joo, tiedän ettei ole kenenkään raskautuminen multa pois ja kateellisuus ja katkeruus on rumaa, mutta saako joskus sanoa että vedä nyt se pää sieltä perseestäs pois ja lopeta vinkuminen?!
Toivottavasti en loukannut. Tai no, sehän se älähtää keneen kalahtaa, vai miten se meni?