jo on tylsää! Sataa...sataa...sataa..

Siivoamiseen viisiin oivallinen päivä, mutta jotenkin ei saa aikaseks.

Pyykinpesukonekkin jököttää tuossa eteisessä, siitä on vastapaino hajonnut ja uusi pitäis tulla keskiviikkona. Jotenkin tuokin latistaa tätä siisousintoa! :ashamed:

Tavallaan harmittaa että vapaapäivä kuluu tässä sohvalla, mutta ei tässä saa muutakaan aikaseks.

Mitens energisiä muut on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
No meillä ei ole edes sitä sairauden tekosyytä. Jos tuo sade hetkeks lakkasi niin juoksisin kaupasta hakemaan suklaalevyä
Hei, mut hyvät sadevaatteet niskaan ja juoksemaan. Niin mä tein viimeksi kun satoi, laitoin mustan sadeviittani ylle, hupun päähän ja innostuin pihassa heittämään pari rundia esikoisen potkulaudan kanssa. Enpä silloin tiennyt, että naapurin pojat olivat ikkunassa ihmetelleet outoa näkyä. Poikia oli jopa alkanut hieman pelottaa ja olivat huutaneet äitinsäki siihen ikkunaan kummastelamaan, että mikä viittasankari siellä pihassa meni... Näytti kuulemma hyvin "spookilta" :D :ashamed:
 
qwe
Ulkoiltu lasten kans 4 tuntia yhteensä, laitettu ruokaa, askarreltu (paperimassasta eli sanomalehtiä silputtu ja silputtu ja silputtu :D ). Nyt mennään pannarille ja sitten pestään kylppäri lattiasta kattoon (se askartelu tehtiin siellä...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
No meillä ei ole edes sitä sairauden tekosyytä. Jos tuo sade hetkeks lakkasi niin juoksisin kaupasta hakemaan suklaalevyä
Hei, mut hyvät sadevaatteet niskaan ja juoksemaan. Niin mä tein viimeksi kun satoi, laitoin mustan sadeviittani ylle, hupun päähän ja innostuin pihassa heittämään pari rundia esikoisen potkulaudan kanssa. Enpä silloin tiennyt, että naapurin pojat olivat ikkunassa ihmetelleet outoa näkyä. Poikia oli jopa alkanut hieman pelottaa ja olivat huutaneet äitinsäki siihen ikkunaan kummastelamaan, että mikä viittasankari siellä pihassa meni... Näytti kuulemma hyvin "spookilta" :D :ashamed:
Hei, mä olen kaupunkilainen B) eikä mulla ole sadevaatteita, sateenvarjo löytyy mutta jos lähtee ulos niin kastuu lahkeet ja varpaat :snotty:

Ei ole sellainen ilma, että päätäni ulos laittaisin.Siivoamiseen jos saisin itseni motivoitumaan niin oisi mahtavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
No meillä ei ole edes sitä sairauden tekosyytä. Jos tuo sade hetkeks lakkasi niin juoksisin kaupasta hakemaan suklaalevyä
Hei, mut hyvät sadevaatteet niskaan ja juoksemaan. Niin mä tein viimeksi kun satoi, laitoin mustan sadeviittani ylle, hupun päähän ja innostuin pihassa heittämään pari rundia esikoisen potkulaudan kanssa. Enpä silloin tiennyt, että naapurin pojat olivat ikkunassa ihmetelleet outoa näkyä. Poikia oli jopa alkanut hieman pelottaa ja olivat huutaneet äitinsäki siihen ikkunaan kummastelamaan, että mikä viittasankari siellä pihassa meni... Näytti kuulemma hyvin "spookilta" :D :ashamed:
Hei, mä olen kaupunkilainen B) eikä mulla ole sadevaatteita, sateenvarjo löytyy mutta jos lähtee ulos niin kastuu lahkeet ja varpaat :snotty:

Ei ole sellainen ilma, että päätäni ulos laittaisin.Siivoamiseen jos saisin itseni motivoitumaan niin oisi mahtavaa.


Voi ei nyt se totuus iski, musta on tullut lande :eek: :(

Mut hei, jos teillä on pesukone rikki niin sitten käsinpesua vaan, siinä se ilta kuluu rattoisasti :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
No meillä ei ole edes sitä sairauden tekosyytä. Jos tuo sade hetkeks lakkasi niin juoksisin kaupasta hakemaan suklaalevyä
Hei, mut hyvät sadevaatteet niskaan ja juoksemaan. Niin mä tein viimeksi kun satoi, laitoin mustan sadeviittani ylle, hupun päähän ja innostuin pihassa heittämään pari rundia esikoisen potkulaudan kanssa. Enpä silloin tiennyt, että naapurin pojat olivat ikkunassa ihmetelleet outoa näkyä. Poikia oli jopa alkanut hieman pelottaa ja olivat huutaneet äitinsäki siihen ikkunaan kummastelamaan, että mikä viittasankari siellä pihassa meni... Näytti kuulemma hyvin "spookilta" :D :ashamed:
Hei, mä olen kaupunkilainen B) eikä mulla ole sadevaatteita, sateenvarjo löytyy mutta jos lähtee ulos niin kastuu lahkeet ja varpaat :snotty:

Ei ole sellainen ilma, että päätäni ulos laittaisin.Siivoamiseen jos saisin itseni motivoitumaan niin oisi mahtavaa.


Voi ei nyt se totuus iski, musta on tullut lande :eek: :(

Mut hei, jos teillä on pesukone rikki niin sitten käsinpesua vaan, siinä se ilta kuluu rattoisasti :whistle:
:LOL:
Vein pyykit mummolle, tosin jouduin itse ne ripustamaan täällä narulle. Laiska kun laiska.

Mutta varmaan olisikin ihan kivaa jos vaan lähtis ulos. Mutta oikeesti mulla ei ole oikeenlaisia vaatteita. Ensimmäisen 5 min jälkeen olis varpaat kastuneet korkkareissa. Saappaiden ostoa olen harkinnut, pitäis varmaan toteuttaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Just tulin ulkoa, siellä ei ollut kuin minä ja joitakin koirankusettajia. Jalkaan tuulihousut ja lenkkarit, takki ja sateenvarjo. Kivaa oli kävellä rankkasateessa :)
Tuulihousut :eek: :LOL: ei mulla ole sellaisia. Farkkuja ja kangashousuja löytyy. Kengistä olis valittavana korkkareita, korkkareita ja talvikenkiä... ne saattais tosiaan kestää vähän vettä.

Varmaan piristyiskin ulkona, mutta ei tänään :saint:
 

Yhteistyössä