Jo neljäs välipäivä menossa eikä vuotoa vieläkään! (pillereistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
mitä ihmettä mä teen? Aloitin Yasmin-pillerit 2kk sitten ja kaksi liuskaa siis nyt syönyt. Ekan liuskan jälkeen vuoto alkoi kolmantena päivänä (eli eilen vuotoa odottelin), mutta ei vieläkään mitään :o

Yhden pillerin meinasin unohtaa ottaa, mutta otin heti kun muistin illalla, kun normaalisti otan aamuisin.

mun kaveri myös vaihtoi 2kk sitten Yasmineihin. syö aina kaks liuskaa putkeen. tavallisesti tullut muiden pillereiden kanssa kolmantena päivänä. nyt sillä alkoi viidennen päivän iltana.. että olisko noissa pillereissä sitten sellainen juttu että kestää ennen kun alkaa..?

ootko tehny r-testiä? tosin..kun minä alotin pillerit, kesti jokunen kuukausi tasaantua..eli voi olla ihan normaaliakin. oottele muutama päivä?

*muoks: Mulla oli myös yasminit, kierron tasaannuttua mulla alko menkat yleensä vast 4. päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä söin kans noita yasmineita ja mulla saatto olla välissä semosia kuukausia ettei tullu vuotoa ollenkaa.

Otitko yhteyttä lääkäriin vai jatkoitko ihan normaaliin tapaan seuraavalla liuskalla?
Mun täytyy varmaan ostaa r-testi maanantaina ja soittaa sit lekuriin :/

Mulla jäi vuoto pois Melianella tai Mercilonilla, molempia kokeiltu en muista järjestystä. Lue pakkauksen ohjeet jos menkat jää pois voitko alottaa toisen laatan normaalisti viikon kuluttua. Mä tein niin et kaks laattaa söin eikä vuotoa tullu. Menin lääkäriin ja otettiin verikokeet, kaikki ok. Yhden kierron olin ilman pillereitä niiin tuli normaali vuoto. Mulla on nyt eka Yasmin laatta syötynä joten katotaan miten nää alkaa toiminaan.

Titetysti sun kannattaa testi tehä ihan varmuuden vuoks.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä söin kans noita yasmineita ja mulla saatto olla välissä semosia kuukausia ettei tullu vuotoa ollenkaa.

Otitko yhteyttä lääkäriin vai jatkoitko ihan normaaliin tapaan seuraavalla liuskalla?
Mun täytyy varmaan ostaa r-testi maanantaina ja soittaa sit lekuriin :/

jatkoin ihan normaalisti(tein raskaustestin kuiteski)ja seuraavasta kierrosta tuli jo menkat,vaikkakin niukat oli.

siel pakkauksessa lukee se muotoiltuna niin että jos kahet kk:tiset jää pois nii pitää ottaa yhteys lekuriin. muuten mun käsittääkseni alotetaan normaalisti sen 7pv jälkee uus.. mut tekisin varoiks testin ennen sitä uutta pakettii.

Mulla ainakin pillereiden käytön aikana vuoto tuli usein 4.-5. päivänä viimesen pillerin jälkeen. Joskus ei ollenkaan ja alotin ihan normaalisti seuraavan liuskan... Raskaana en kertaakaan ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
siel pakkauksessa lukee se muotoiltuna niin että jos kahet kk:tiset jää pois nii pitää ottaa yhteys lekuriin. muuten mun käsittääkseni alotetaan normaalisti sen 7pv jälkee uus.. mut tekisin varoiks testin ennen sitä uutta pakettii.

Joo näin siellä luki.
Maanantaina pitää ostaa ja tehdä se testi :(

Mullakin toinen liuska kohta syötynä ja joka liuskan jälkeen pelottaa et menkat ei alakkaan kun muutaman pillerin oon unohtanu ottaa illalla ja aamusta sit heti ottanu sen.. Onko se pilleri muuten otettava tunnilleen samaan aikaan, et lisääntyykö raskauden riski jos ei ota?

KATIE1990 Mä otin pillerit silleen samaan vuorokauden aikaan (aamuisin) mutta kellonaika saattoi vaihdella joskus kolmellakin tunnilla. Mä kysyin tuota th:lta ja se sanoi että kunhan muistaa ottaa suurinpiirtein samaan aikaan niin parin tunnin heitot ei haittaa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Eikun testiä ostelemaan. Mulla alko ensimmäisen liuskan jälkeen heti ekana päivänä ja jos nyt ei ala kolmen päivän sisään niin voin sanoo et paniikki tulee!

Ja niin kuin tyhmänä luulin, ettei enää tarvitse pelätä raskaaksi tuloa :headwall:
TIEDÄN, että vain selibaatti 100% varma, mutta silti.

Mulla on ollut käytössä Diane Novat ja tällä kertaa tyhjennysvuotoa ei ole kuulunut vieläkään, vaikka lopetin pillerit viime viikon sunnuntaina... :xmas: Silleen se tosin meni viime kierrossakin, että tyhjennysvuoto alkoi vasta about siinä kohtaa, kun aloitin jo seuraavan levyn.

Nyt en aio enää uutta levyä aloittaa, joten saas nähdä, mitä tästä tulee.

En ole raskaana (vuoto alkoi aamutuimaan). Jippii!!
a070.gif

Yhteistyössä