Voi VEEEE ku tapahtui näin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dripdrop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dripdrop

Vieras
syön mini-pill merkkisiä minipillereitä. Oon käyttänyt niitä noin 1,5v. ainoa hormonaalinen ehkäisy joka sopii mulle suhteellisen hyvin.

Toki niistäkin ollut jotain pientä haittaa esim karvan kasvu runsautunut, 3 extra kiloa tullut... Noh nuo ei sinänsä haittaa mua mutta tämä viimeaikoina ilmennyt vaiva haittaa TODELLA paljon.

Otan yleensä pillerin aina samaan aikaan ja mulla on hälytys jokaiselle päivälle puhelimessa. Joskus tosin voi sattua niin että pääsen ottamaan sen pillerin vasta 30-60min sen hälytyksen jälkeen, se ei ole ennen haitannut mitään.

Mutta nykyään jos näin sattuu se käynnistää heti vuodon joka kestää ja kestää. Viimeksi kun näin kävi vuoto kesti putkeen 8viikkoa ja ei olisi varmaan loppunutkaan ellen olisi lopettanut pillerit.

Lopetin ne sillon ja pidin 3kk tauon. Aloitin ne sitten taas uudestaan ja hommaa rupes taas toimimaan kuin normaalisti.

Nyt kuitenkin kävi niin että otin tuon pillerin 30min myöhemmin kuin yleensä ja heti seuraavana päivänä alkoi vuoto ja vuotoa on edelleenkin... menee hermo...

joudun vissiin taas lopettamaan ja pitämään sen 3kk tauon ja taas aloittaa uudestaan... jos aloitan... jotain muuta pitäis keksiä mutta alkaa näyttää siltä että ainoat vaihtoehdot on kondomi, keskeytetty tai varmat päivät ym vastaavat... Jippii eli mies alkaa pihtaamaan seksin kanssa :/

[QUOTE="vieras";27235783]Onko mahdollista pitää pillereitä koko ajan käsillä, nehän on niin pieniä että voi ottaa ilman vettäkin[/QUOTE]

Mä en pysty edes noin pientä pilleriä ottamaan ilman vettä vaan kyökin.

Miten mä pitäisin ne käden ulottuvissa kokoajan? Mulla on ne keittiön hyllyllä... josta otan ne 8 aamulla ennenku lähden töihin. viimeksi kun otin pillerin myöhässä oli sellainen päivä kun mulle annettiin yllättäen vapaata eli nukuin aamulla pidempään, oli kova väsymys.. toki puhelin hälytti ku normaalisti mutta painoin sen vaan pois ja jatkoin nukkumista... yöpöydällä en viitsi pitää pillereitä kun noi muksut kollaa aina läpi joka lootan niin pian ne napsii niitä...

juu en minäkään saa niitä alas ilman vettä vaikka pilleri onkin pieni...

Yhteistyössä