No joo..meikäläinen sitten varovasti kolkuttelee tänne :ashamed:
Hoitohistoria löytyy profiilista ja kolmas ivf on tulossa toivottavasti vielä tälle vuodelle. Kunhan nyt tämä toinen selvitetään loppuun asti, pp11 menossa, mutta varmana siitä, ettei vieläkään onnistuttu.
Lähinnä siksi kurkin tänne, että olisi kysymyksiä teille kokeneemmille. Kun meillä ei olla kummallakaan edellisellä kerralla päästy pas:iin asti: eka ivf: 9 solua-> 6 hedelmöittynyttä-> 5 alkiota -> 3 lähti jakaantumaan, yksi siirrettiin-> nega, pas:issa molemmat sulatetut kuoli. 2.ivf: 8 solua-> 7 hedelmöittynyttä-> 2 alkiota -> molemmat siirrettiin. Niin voidaanko tehdä jotakin alkioiden laadun parantamiseksi? Kun ilmeisesti meillä vikaa on siinä, kato kun on niin kova. Voinko minä itse tehdä jotakin? Poppakonsteihin en usko, mutta kun kerran oli se amerikkalainen dokumentti, missä miehet laitettiin hedelmäkuureille ja siittiöiden laatu parani sillä hurjasti, niin eikö tosiaan ruokavaliolla ole mitään merkitystä munasoluihin?
Entäs kiinnittyminen, onko olemassa mitään muuta tukihoitoa loppukierrolle kuin luget?
Kuinka yleistä on, että tutkitaan vasta-aineita tms. tai voidaanko tutkia vielä jotakin muuta, vai onko kaikki tarvittava tieto jo saatu tässä vaiheessa, kun 2 hoitoa tehty? Me kun olemme selittämättömiä ja luomuraskauksia on kaksi, lääkärit ovat pitäneet itsestään selvyytenä, että ennen pitkää tulen kyllä raskaaksi. Mutta tässä sitä mennään :'(
Tehdäänkö kolmaskin ivf vielä samalla kaavalla, samoilla lääkkeillä?
Meillä molemmat lyhyellä+puregon 150iu. Ja lääkärit ovat olleet tyytyväisiä tuohon solumäärään mitä olen kasvattanut.
Toivottavasti joku viitsi kirjoitella omia kokemuksiaan näistä minun kysymyksistäni:wave:
risupesä, elä laita minua vielä listoille, jään nyt aktiiviseksi taustalukijaksi siihen asti kun hoito taas alkaa.