Jkl mammojen miitti!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VenlEmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puistokadun puisto kävisi minulle vallan mainiosti. Meillä herätään yleensä 7 ja ekat päikkärit nukutaan 10 tienoilla joten mulle kävisi vaikka 11 niin olisi poju virkeä. Joutuisin kyllä lapsen syöttämään puistossa mutta eipä sitä voi sellaista aikaa sopiakkaan etteikö jotain syöttö puuhaa olisi alla.

vaaka81 ja poika 7kk

Oliskos se sitten toi Puistokadun puisto, tiistaina 30.5 ja kello 12

Miten on? Käykö aika ja paikka kaikille vai onko liian aikaisin?

Tottakai jos sataa vettä niinkuin nyt niin jätämme tapaamisen väliin mutta muuten näemmekö sillon siellä?
:D

ilmeisesti on päätetty että tiistai 30.5 sopisi... =) mutta miten ajan kanssa... Meillä ei ajalla väliä! Jos monelle ei aamupäivä ole parasta aikaa niin miten sit olisi iltapäivällä esim. klo 15?

Kunhan ehdottelen.. =)

Mekin mahdollisesti tultaisiin. Paremmin tiedän sit kyseisenä päivänä. Mut jos tullaan, niin meitä on siis mä, äiti vm-84, ja tytär reilu vuoden ikäinen.

Niin ja kotiäiti olen toistaiseksi. Syyskuuhun asti siis..

Toivottavasti tavataan! :)

Tietääkös joku, jotta onko tuolla puistossa aamupäivällä yleensä paljon porukkaa? Aattelin vain, että pistänkö neilikan napinläpeen vai kuinkas tunnistetaan toisemme? Minun tuurilla, menen jonkun "ei palstalaisen" luokse kyselemään :whistle:

Minkälainen tuntomerkki olis hyvä?
Mietin tossa ihan samaa että olis niin tyypillistä mun tuuria että meen höpöttään jollekki ei palstalaiselle... :whistle:
Mutta ilmotelkaahan ku keksitte jotain.. =)

Yhteistyössä