Jimmy ja Noomi, kyllä taas nimellä paiskattu..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
bgt
[QUOTE="harmis";25440687]haa, tää oli varmaan tampereella annalassa nähty :)
itse törmännyt samoihin..
isä vaikuttaa kyllä ihan mömmöilijältä..[/QUOTE]

No ei kai ny tollasia nimiä selvästä päästä pysty antamaankaan.
 
jullis
HAA" joku muukin bongannut nämä rattaat. Isä jäi lasten kera kiinni näpistyksestä siwassa, kassa vaan kehoitti palauttamaan tuotteet takas ja maksaan ne mihin on rahaa. käsittämätöntä minusta, itse olisin soittanut poliisit jne. paikalle. lapsi parat.
 
"vieras"
Oli juuret kristillisyydessä tai ei, veikkaisin että lapsen nimi on kyllä valittu näyttelijä Noomi Rapacen perusteella. Mitä julkkikset edellä, sitä tavikset perässä. Ja mikäs siinä, kaunis nimi.
 
Ihme sakkia täällä
HAA" joku muukin bongannut nämä rattaat. Isä jäi lasten kera kiinni näpistyksestä siwassa, kassa vaan kehoitti palauttamaan tuotteet takas ja maksaan ne mihin on rahaa. käsittämätöntä minusta, itse olisin soittanut poliisit jne. paikalle. lapsi parat.
Kannattaisiko vähän miettiä että mitä netissä kirjoittelee? Tuon nimisiä sisaruksia tuskin on muita, eli vanhemmat on selvästi tunnistettavissa ja sinä lauot tuollaista

Oisko omalle kohdalles kivaa?
 
uyy
Törmäsin nimeen Noomi ekan kerran pihan leikkipaikalla. Aluksi pidin ihan omituisena, en ollut ikinä kuullutkaan, mutta kun sain vähän enemmän tietoa nimestä ja aikani maistelin niin ei se niin hassu ollutkaan. :) Itse voisin sen antaa toiseksi nimeksi.
 

Yhteistyössä