Jestas mä äimistyin äsken - sisko soitti ja kysyi,

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
mitä osia multa vielä puuttuu Teema-astiastosta. Minä kerroin, ja ihmettelin että miten niin. No kun hän lahjaa on ostamassa. Minä että mitä hiton lahjaa? No tietenkin valmistujaislahjaa.

Siinä vaiheessa löi tyhjää. Lahjaa? Mulle? Ei kai.

Siis en ollenkaan ollut tullut ajatelleeksi, että ihmiset ostaa mulle lahjoja... nyt nolottaa. :ashamed: :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Ja toinen soitto! Nyt en kyllä enää ala. En siis tosiaankaan tarkoittanut, että lahjoja pitäisi tuoda... voi kettu, miten nyt osaan olla :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ajattele, että ne lahjat on maksu kaffesta ja kakusta, mitä varmaan tarjoat? Vähän kuin noissa hääketjuissa :D

Ja toinen soitto! Nyt en kyllä enää ala. En siis tosiaankaan tarkoittanut, että lahjoja pitäisi tuoda... voi kettu, miten nyt osaan olla :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Lahjat on kivoja, kun ne aidosta halusta ja ilosta tuodaan. Ja etköhän sinä ole lahjasi ansainnut urakkasi valmistumisen jälkeen. Siksipä kiität vain ja nautit niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ajattele, että ne lahjat on maksu kaffesta ja kakusta, mitä varmaan tarjoat? Vähän kuin noissa hääketjuissa :D

Mutta kun oli tarkoitus, että mä piffaan :D

Mä sain valmistujaislahjaksi avaimen isäni autoon. Vähän äimistyin. Ja siis todellakin vain avaimen ei autoa. No onhan se tietysti helpompaa tuo auton lainaaminen ja ylimääräinen avain on aika kallis, mutta enemmän mä olisin ilahtunut jostain korusta tms., kun halusivat kerran jotain ostaa :) Nyt enää naurattaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:

Lahjat on kivoja, kun ne aidosta halusta ja ilosta tuodaan. Ja etköhän sinä ole lahjasi ansainnut urakkasi valmistumisen jälkeen. Siksipä kiität vain ja nautit niistä.

No ihan varmasti :). Hämmentävää vain tällainen.

Yhteistyössä