Jessica Simpson

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rehellisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rehellisesti

Vieras
Katselen tässä MTV:n Newlyweds ohjelmaa ja ei taas voi kun vai ihmetellä tuota tyttöä. Nätti se on kuin mikä mutta kyllä niin tyhmän tuntuinen ettei voi todeksi uskoa.

Nyt haluaisinkin kysyä teiltä miehet että kuinka moni teistä voisi ihan tosissaan kuvitella avioelämää/elämää yleensä Jessican kanssa?
Jos saisitte naisen niin kauniin kuin hän mutta tyhmän kuin vasemman jalan saapas, menisittekö naimisiin pelkästään siitä ilosta että vaimo on kaunis?

Kuinka monela merkitsee oikeasti puolison henkiset piirteet ja kuka voisi elää hieman tyhmemmän tyypin kanssa?

Enpä ole katsonut kyseistä ohjelmaa, joten ko. Jessican ulkonäöstä tai älystä ei ole omakohtaista mielipidettä. Vastataan näin yleisellä tasolla.

Lienee farisealaista väittää, ettei parinmuodostusvaiheessa ulkonäöllä ole merkitystä - niin miehille kuin naisille. Jokapäiväinen elämä todistaa fyysisesti puoleensavetävien ihmisten olevan - no, fyysisesti puoleensavetäviä. Hauskannäköisen naisen - tai miehen - on varmaan helpompi tutustua toisen sukupuolen edustajiin kuin ulkonäöltään vaatimattomamman, oli jälkimmäinen kuinka älykäs, huumorintajuinen ja reilu tahansa.

Kokonaan toinen asia on, kuinka kauan kunkin ihmisen seura kiinnostaa sen tutustumisvaiheen jälkeen. Ja varsinkin siinä vaiheessa, jolloin toiseen pitäisi pystyä todella varaamaan ja nojautumaan, jolloin pitäisi hoitaa arjen pyöritys ja odottaa toiselta tasavertaista panosta yhteiseen elämään.

Sekin on myös elämän tosiasia, että fyysinen kauneus on katoavaista. 20-vuotiaan kyseessä ollen voi riittää se, että hän on ihastuttava, 30-vuotiaan viehätysvoiman tulee perustua ulkoisen olemuksen lisäksi pääasiassa muihin seikkoihin.

Eli, kauneus/komeus varmaankin vetää puoleensa, pitempi suhde ja elämänkumppanuus kyllä edellyttää (etupäässä) muita avuja - eikä yksinomaan älyä, vaan sopeutumiskykyä, empatiaa ja runsaasti huumorintajua.

Kauneus on katsojan silmässä, eikä Jessica Simpson millään tavalla edusta minun naismakuani. En ole koskaan ollut ruman naisen kanssa, mikä ei tarkoita sitä, ettenkö olisi saanut kuulla kommentteja naisteni ulkonäöstä. Kyse ei olekaan siitä, että olisin deittaillut missejä, vaan siitä, että rakkaus kaunistaa naisen kuin naisen. Eli nainen on siis minun silmissäni ollut se kaunis.

Olen myös ollut fiksujen ja tyhmien naisten kanssa. Älykkyyskään ei ole se ratkaiseva tekijä naista sydämen lyödessä volttia, vaan kokonaisuus, johon vaikuttavat monet tekijät. Äly ja kauneus eivät myöskään minun otantaryhmässäni ole korreloineet millään lailla - ei edes käänteisesti, vaikka niin yleensä pyritäänkin väittämään.

Itse en voisi kuvitella meneväni naimisiin naisen kanssa hänen kauneutensa vuoksi, vaan siksi, että rakastan häntä. Niin yksinkertaista se on.

W.

No ihan naisnäkökulmasta voin sanoa että Jessica on herttaisen tyhmä, mikä on vain söpöä. Hän ei ole ole kuitenkaan ""idiootti"" niinkuin monet kanamaiset naiset vaan hän on viattoman tyhmä joka vetoaa ainakin minuun. Poikaystäväni monesti sanoo että olen kuin Jessica Simpson. Yhtä viattoman höppänä vaikken oikeasti ""tyhmä"" olekaan. Ja tuskin on Jessicakaan.

Jonkun osan olen katsonut joskus ja täytyy sanoa etten kyllä luontoon moisen kitisijän kanssa lähtisi. Mutta olenkin nainen joten Jessican viehätysvoima menee minulta muutenkin ohi. Vastasinpa muuten vaan...

Koko liitto vaikuttaa ihan kakaroiden touhuilta, ja sitähän se onkin. Olen kyllä itsekin vedellyt herneitä nenään parikymppisenä kun silloinen poikaystävä ei tajunnut aina minun olevan maailman napa. Poitsua taas kiinnostaisi playboyn bileet luonnolllisesti enemmän kuin koti-ilta vaimon kanssa.... Jotenkin tuskallista katsottavaa kaikessa huvittavuudessaankin, niinkuin kaikki nämä tositeeveet alkavat olla...

Niille, jotka eivät ole sarjaa seuranneet eikä siis ole tietoa tuon nuoren kaunottaren yleissivistyksestä, kerrottakoon vaikka esimerkkinä tämä, että Jessica söi tonnikalaa ja kysyi, onko se kanaa...Noita esimerkkejä riittää. Mun mielestä siinä tytössä ei ole mitään herttaisen höpsöä vaan se on ihan oikeasti jäänyt vähemmälle kun on älynlahjoja jaettu..

Kyseinen ihminen tai hänen kaltaisensa ei milläänlailla vetoa meikäläiseen. Itse inhoan yli kaiken tuollaisia typeriä kanoja, jotka eivät ymmärrä mistään mitään ja ovat omituisia höpöttäjiä ja hihittelijöitä.

Kertakaikkisen rasittavia!

Onko se todellakin älyn puutetta vaiko vain sitä, ettei kiinnosta mikään muu kuin hihittely, meikeistä puhuminen ja vaatteiden ostelu.

Jotenkin tuntuu aika köyhältä.

Vaikka kyseessä on ""Reality show"", on tuo Newlyweds myös käsikirjoitettu. Jessica Simpson antaa mielestäni itsestään tyhmän kuvan, joka taas kertoo siitä, että hän voi olla hyvinkin fiksu. Hänhän on kuin vanhanajan slapstick komedienne. Se jos mikä on vaikeaa.

Tuskin kumpikaan sarjan osapuolista näyttävät sarjassa todellista omaa itseään ja luonnettaan, niin teennäiseltä se heidän meininkinsä näyttää. Jos on yhtään sosiaalista silmää, huomaa, että jotkin kohtaukset ovat täysin tehtyjä ja jotkin tunnereaktiot, riidat ym. myös.

Joten turha vedellä johtopäätöksiä yhdestäkään ihmisestä, jonka näkee television kautta, vaikka kyseessä olisikin ""reality"".

Juuri tätä olen miettinyt ennenkin. Onko ihminen fiksu, jos rahan vuoksi antaa julkisuudelle kuvan itsestään idioottina tai bimbona? Näytteleminen sinänsä on eri asia, mutta väistämätöntä on, että ihmiset vetävät näistä reality-sarjoista omat johtopäätöksensä, olkoovat sitten miten käsikirjoitettuja tahansa.

Toinen vähän samankaltainen tapaus on Tony Halme. Hän antaa julkisuuteen itsestään todellisen idiootin kuvan, kiroileva ja meuhkaava tyhjäpää. Niinpä vaan kampesi itsensä eduskuntaan ja varmasti nauttii keskimääräistä parempaa liksaa.

Tarkoin harkittua vai oikea luonne?

Inhorealisti kirjoitti rehellisesti suomalaisen miehen mielipiteen. Arvostan rehellisyyttä. Suomalainen mies nimittäin harvoin haluaa naimisiin, riippumatta kumppanin ulkonäöstä, kyllä naimisiin yleensä mennään rakkauden vuoksi. :) Mutta panoseuraksi tai satunnaiseksi seuraksi tyhmä, kaunis nainen kyllä kelpaa.

Toisaalta en ymmärrä, että tyhmyys välittömästi yhdistetään kauneuteen. Eivät nämä adjektiivit liity mitenkään toisiinsa. Yleensä tapaamani kauniit ihmiset ovat fiksuja, todella tyhmiä ihmisiä harvoin Suomessa edes näkee, koska kaikki saavat kuitenkin peruskoulutuksen.

Tai no joo, tunnen yhden tyhmän ihmisen, ex-naapurini. Hän ei malttanut luopua väkivaltaisesta (fyysisesti ja henkisesti) aviomiehestään, koska mies oli niin KOMEA! Omasta mielestään heidän lapsilla oli loistava tulevaisuus, kun he ovat niin kauniita ja komeita (Vanhin poika menossa ammattikouluun). Todellista tyhmyyttä osoittaa tuollainen.

Tuskin täällä kukaan nyt keskusteleekaan siltä pohjalta että oikeasti jessican tuntisi vaan siitä menisikö naimisiin/eläisikö sellaisen ihmisen kanssa jonkalainen jessica vaikuttaa olevan.

Tony Halmeen eduskuntaan pääsy ei todista mitään siitä miten älykäs tai suunnitelmallinen hän on. Se todistaa ainostaan sen että suomessa on muutama muukin yhtä tyhmä jotka ovat valmiita äänestämään kyseistä henkilöä.

Toisaalta, kuinka moni oikeasti älykäs ihminen alkaa edes markkinoimaan itseään asioissa, joista harvemmin on parempaa tietoa, päästäkseen eduskuntaan.

Onhan tuo jo noiden päätösten ja muiden linjavetojen myötä nähty, että Arkadianmäellä istuu parisataa tyhjäntoimittajaa, joista suurimman osan motiivina päästä edariksi on ollut HALU SAADA VALTAA. Valitettavasti vallanhimo sokaisee ihmisen ja se heijastuu suoraan tavalliseen tallaajaan ja yleiseen yhteiskunnalliseen tilanteeseen...

*jupijupi*

Olen seurannut ko. sarjaa ja mielestäni Jessica on suloinen kaikessa ""tyhmyydessään"". Kyllä moni mies tuollaisen pikkurouvan ottaisi. Hän on mielestäni hyvinkin herttainen ja kultainen miehelleen. Ja onhan hänellä lahjojakin: mahtava ääni. No, ehkä samaistun häneen kun itse olen pieni, siro ja söpöinen. Saatan myös joskus käyttää ""tyhmyyttäni"" hyväksi että mies saisi briljeerata, mitä vikaa siinä on? Suomessa naisen tulee olla kuin jätkä, sellainen reilu perusakka joka ei keikistele eikä koskaan valita tai ole turhamainen. Ei kaikki miehet välttämättä sellaista naista halua.

Oletko oikeasti seurannut minkälainen jessica on miehelleen? Jatkuvaa kitinää, mikään ei ole oikein mitä mies talossa tekee, missään ei miestään auta ja valittaa koko ajan jostain.

Ja uskallanpa väittää että valtaosa miehistä ottaa paljon mieluummin nätin naisen joka on fiksu eikä kovin turhamainen kuin naisen jolle kaikki väännetään rautalangasta eikä siltikään tajua. En usko että kukaan pitää hyveenä jatkuvaa kitinää tai typeryyttä, edes siinä tapauksessa että typeryyden tarkoitus on nostaa miehen itsetuntoa.

Et kai oikeasti kuvittele että miehelle pitää esittää tyhmää jotta miehen ego saa nostetta? Eiköhän miehen egoa hivele paljon enemmän se että nainen on aidosti kiinnostunut miehen jutuista kuin se, että saa selittää jollekin kanalle ties mitä.

Nick näyttää useinkin todella kyllästyneeltä ja pitkästyneeltä Jessican älyttömiin juttuihin. Hän on varmaan totaalisen väsynyt vääntämään aina ja kaiken rautalangasta, vaikkei itsekään vaikuta mikään älykkö olevan. Jessicaa tyhmempää ns. normaaliksi ja terveeksi luokiteltavaa ihmistä en ole koskaan nähnyt, joten siinä mielessä on aika mielenkiintoista seurata, kuinka tollo hän onkaan.

Hänhän ei muuten osaa lukeakaan kunnolla tai ainakin jonkun mainoksen tms. käsikirjoitusta hän yhdessä jaksossa studiolla tavaili koko ajan toistellen, ettei ole koskaan kuullut, ei osaa ääntää, eikä ymmärrä puoliakaan sanoista. Ja ne sanat/lauseet olivat ihan normaalia yleiskieltä, ei mitään sivistyssanoja edes mukana...

Itse arvostan kumppanissani älykkyyttä. Olen nainen. Tyhmän, mutta komean miehen kanssa ei kertakaikkiaan jaksa edes puhua. Jutut liikkuvat navan ympärillä ja baari-illoissa. Mitään kirjallisuutta tällainen mies ei tietenkään lue eikä ole kiinnostunut tieteistä tai taiteista. Tyhmällä miehellä on harvoin mitään intohimoa, paitsi tietenkin kalja.

Tästä perspektiivistä käsin on vaikea käsittää miestä, joka kelpuuttaa kumppanikseen todella tyhmän naisen, jonka kanssa ei voi keskustella mistään. Uskoisin, että vakka valitsee kantensa. Tyhmät eivät pitkästy toistensa seurassa.

Primadonna, siinä olet oikeassa että Suomessa tullakseen arvostetuksi nimenomaan naisten keskuudessa olisi helpointa olla hyvä jätkä. Mikäli ei tahdo puhua kovalla äänellä, tupakoida, kiroilla ja olla ulkoisesti käytännöllisen vaatimaton, saa helposti bimbon leiman. Se on sääli, koska on vaikea muuntautua hyväksi jätkäksi kun ei sielultaan sellainen ole.

En muista oliko joku tv-haastattelu vai Newlyweds..Jessica oli lukenut juorulehdestä olevansa raskaana jo useammalla kuulla. Jessica meni lääkäriin raskaustestiin kun uskoi juoruja itsestään, vaikei mitn oireita ollut ollutkaan. Että jotain kertoo fiksuudesta tämäkin. Itse olen nainen ja minusta Jessicaa on hauska katsella tuon hauskan hömppäytensä vuoksi=)

En muista oliko joku tv-haastattelu vai Newlyweds..Jessica oli lukenut juorulehdestä olevansa raskaana jo useammalla kuulla. Jessica meni lääkäriin raskaustestiin kun uskoi juoruja itsestään, vaikei mitn oireita ollut ollutkaan. Että jotain kertoo fiksuudesta tämäkin. Itse olen nainen ja minusta Jessicaa on hauska katsella tuon hauskan hömppäytensä vuoksi=)

Mieluummin tyhmä ja kaunis kuin ruma ja älykäs. Peruste: samaa nalkutusta ja muuta aivottomuutta sieltä tulee, mieluummin sitä katselee sitten kaunista naamaa samalla.