jes!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanaa!

Vieras
Nyt ku täältä katos kaikki muut palstalaiset, niin mä voin ihailla aamuun asti ku mun aloittama keskustelu pysyy ylhäällä eikä tipahda... :)
Ihanaa...
Ja mä ku meinasin mennä nukkumaan. Tää on aivan liian hienoo ollakseen totta... :)
 
a090.gif
 

Yhteistyössä