jeps! hävis sähköt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ukkosta näköjään missä voimalaitos sijaitsee?
aika jännä homma kun on kylmää ja yleensä hiostavalla ilmalla tulee ukkosta!
No suurimmat ukkoset ja myrskyt on amerikassa huhtikuussa missä kylmä kohtaa kuuman! ei tornaanoja kesällä niin paljon!
 

Yhteistyössä