mulla on onneksi ihania ystäviä sekä vanhemmat jotka on luvanneet autta ja hoitaa lapset mun hoitojen aikanaAlkuperäinen kirjoittaja palleriina:Itsekin murtuisin.. Mutta siksi on vieraat ja tutut, että he muistavat tukea ja kannustaa.
mulla on onneksi ihania ystäviä sekä vanhemmat jotka on luvanneet autta ja hoitaa lapset mun hoitojen aikanaAlkuperäinen kirjoittaja palleriina:Itsekin murtuisin.. Mutta siksi on vieraat ja tutut, että he muistavat tukea ja kannustaa.
Hyvä juttuAlkuperäinen kirjoittaja D-mamma:mulla on onneksi ihania ystäviä sekä vanhemmat jotka on luvanneet autta ja hoitaa lapset mun hoitojen aikanaAlkuperäinen kirjoittaja palleriina:Itsekin murtuisin.. Mutta siksi on vieraat ja tutut, että he muistavat tukea ja kannustaa.
Sori,en tiennyt... :hug: Yritä jaksaa,on varmasti kuitenkin sukulaiset ja ystävät tukena :hug:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:en enää jaksakkaan,ero vetämässä ja kämppää haenAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Miks siä jaksat sitä :ashamed: ?Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:tuosta juoposta ei ole ollu mitään tukea koko tän 1.5v aikana joka on tällä taudilla jo elettyAlkuperäinen kirjoittaja Heila:Sulla on mies tukena,kyllä selviät siitä :hug: :hug: