Jepjep,on sit syöpä levinny

Sua on kyllä koeteltu, ei voi muuta sanoa. Mutta jokainen koettelemus vahvistaa ja sun teksteistä näkee et sä oot vahva ihminen. Onneks asut Helsingissä, siellä on kuitenkin parhaat lääkärit ja parhaat hoitopaikat olipa sairaus sit mitä hyvänsä. Paljon voimia sulle ja lapsille!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Sua on kyllä koeteltu, ei voi muuta sanoa. Mutta jokainen koettelemus vahvistaa ja sun teksteistä näkee et sä oot vahva ihminen. Onneks asut Helsingissä, siellä on kuitenkin parhaat lääkärit ja parhaat hoitopaikat olipa sairaus sit mitä hyvänsä. Paljon voimia sulle ja lapsille!
Ohhoh, mikä sammakko tuo loppu osa. Ei se kyllä joka asiassa ole noin ;)

Ap:lle paljon voimia taisteluun!!

Voimia toivon kovasti. :hug: :hug:

Mitä tuohon Helsinki-hommaan tulee niin mieheni ja minä oltiin jälkeenpäin melko huojentuneita siitä että hän sattui putoamaan katolta pk-seudun korvilla, kaikki apu oli viimeisen päälle - pääsi suoraan Töölöön. Jos sama olisi sattunut kotinurkilla olisi kiikutettu paikalliseen keskussairaalaan oli tila mikä hyvänsä ja tulos olisi myös voinut olla mikä hyvänsä. Valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Katsura:
Voimia toivon kovasti. :hug: :hug:

Mitä tuohon Helsinki-hommaan tulee niin mieheni ja minä oltiin jälkeenpäin melko huojentuneita siitä että hän sattui putoamaan katolta pk-seudun korvilla, kaikki apu oli viimeisen päälle - pääsi suoraan Töölöön. Jos sama olisi sattunut kotinurkilla olisi kiikutettu paikalliseen keskussairaalaan oli tila mikä hyvänsä ja tulos olisi myös voinut olla mikä hyvänsä. Valitettavasti.
Sama homma. Vierestä syöpähoitoja seuranneena, kaikki mahdollinen hoito järjestyi nopeasti ja asianmukaisesti.

Tsemppiä, voimia ja haleja suureen taisteluun :hug: .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No anteeks :ashamed: . Mun asuinpaikalta katsottuna se on niin. Yritin laittaa jotain positiivista viestiini.

No anteeks :ashamed: . Mun asuinpaikalta katsottuna se on niin. Yritin keksiä jotain positiivista viestiini.
No kaksi kertaa syövän sairastaneena olen parantunut ihan Teuvalla Etelä-Pohjanmaalla asumalla. Ekalla kerralla hoidot Seinäjoella ja toisella kerralla Kangasalla.

Mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
mä en jaksa enää,ukko lähti ovet paukkuen kun en jaksanu sitä "hoidella" vittu tää elämä on niin syvältä hanurista kun vaan voi :'( :'(

Outoa käytöstä varsinkin kun sun sait uutisia. :hug: :hug: :hug: :hug:
Miehen käytös on pelkoa! Ei osaa vielä oikein käsitellä asiaa. Mun äidillä ollut kaksi kertaa syöpä. Positiivinen mieli päällä vaan ja läheisten tuki on tärkeetä. Ja kukaan ei jaksa oikeesti kuunnella jatkuvasti kyselyjä miten voit!!

qwer
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No anteeks :ashamed: . Mun asuinpaikalta katsottuna se on niin. Yritin laittaa jotain positiivista viestiini.
Mitä suotta pyytelet anteeksi, et mitään pahaa tehnyt ja positiivistahan tuo oli! Tokkopa Helsingissä huonointa hoitoa saa, eiköhän ole aika priimaa. Tsemppiä ap:lle!

Yhteistyössä