Jensku

  • Viestiketjun aloittaja Orgasmeista
  • Ensimmäinen viesti
Orgasmeista
Olisin udellut kuinka usein tai hyvin saatte orgasmin?Onko ketään jolle sen saaminen tuottaisi/olisi tuottanut vaikeuksia?Kuinka ehkä päässyt sen asian yli?

Itselläongelma on melkoinen...olo aika epätoivoinen,kun en saa orgasmia yhdessä mieheni kanssa..Aivan tyhjä olo jää loppujen lopuksi koko seksistä,kun tunnen jääväni vaille jotakin,muuten kyllä seksi on nautinnollista.Olisi silti mukava päästäkokemaan asia muutenkin kuin oman avu turvin;)
 
clivia
Tärkeintä on oppia tuntemaan oma kroppansa.Kun itsetyydytyksen avulla saa orgasmin niin sen jälkeen voi kumppanille opettaa mistä pitää.
Tärkeintä on kertoa toiselle mitä haluaa ja kysyä toiselta mitä hän haluaa.
Edellisessä pitkässä 13 vuotta kestäneessä suhteessa sain orgasmin aina suuseksin avulla.Joskus harvoin itse yhdynnässä mutta siinäkin jos olin tarpeeksi kiihottunut ja ensin olin saanut suuseksin avulla orgasmin.
Uudessa suhteessani saan orgasmin joka kerran ja pelkässä yhdynnässä.
Mä olen sitä mieltä itse että koska olen niin äärettömän rakastunut tähän mieheen jonka kanssa olen ollut 3kk se auttaa asiaa.
Lisäksi mieheltä löytyy kestävyyttä ja homma ei ole ohi parilla kolmella työnnöllä.Esileikit kestää kauan,pari kolme tuntia vierähtää joka kerran,kiirettä ei ole ja on aikaa toisen hyväilemiseen.
 
surusilmä
minulla sama ongelma etten saa orgasmia seksihommissa,itsetyydytyksessä saan...pitäiskö lääkärille puhua asiasta..olen ollut jo 10v kimpassa rakastamani miehen kanssa..seksi silti tuntuu hyvälle mutta orgasmi jää..
 
Et ole ainut, onhan tutkittu että vain murto-osa naisista saa yhdynnässä orgasmin, loput teeskentelee tai valehtelee. En itse saa orgasmia yhdynnässä, mutta sen voi saada muutenkin, onhan miehellä kädet ja kieli ja mielikuvitusta. Leikkikää sexin kanssa se on sallittua. Pyydä että miehesi/poikaystäväsi antaa sen sinulle muilla konstein, eihän se ole enää vain miehen nautinto ja naisen velvollisuus. itse yhdyntä tuntuu monin kerroin paremmalta oman laukeamisen jälkee ja silti kun itse yhdyntä on ohi on erittäin kylläinen ja tyytyväinen olo. Tutustukaa toisiinne paremmin ja keskustelkaa asiasta ja koittakaa mikä tuntuu hyvältä. Rinnatkin ovat olemassa....
 
Ibiib
Minä sain ensimmäisen orgasmini vahingossa kun tein alavatsalihasliikkeitä, ja nykyisin saan aina tehdessäni niitä. Samoin käytän lihaksiani masturboidessani ja yhdynnässä, jossa niitä käyttää aktiivisesti liikkuessaan melkein automaattisestikin. Itse asiassa voin lihaksilla, käsin koskematta saada orgasmin vaikka tässä istuessani.

Ei tämä nyt sinua ap varmaan auta :/ . Mutta siis periaatteessa, omalla kohdallani yhdistän hyvät alavatsalihakset kykyyn saada orgasmeja. Ei niistä ainakaan haittaa ole.

Mutta kuten sanottu: me olemme erilaisia, ja jollain voi olla rautaiset lihakset vaikkei koskaan olisi saanutkaan.
 
Minä saan aina ja yleensä ihan "luonnollisesti"...jos ei ole aikaa jostainsyystä odotella et itekseen saan, sillä joskus voi kestää kauemminkin, niin onnex ukolla on siihen hättään vikkelät sormet! :p Ilman en jää koskaan. :)
 
Mulla oli sama ongelma monta vuotta ja vielä kinkkisemmäksi jutun teki se, etten saanut orgasmia edes omin avuin! Kyllähän se ihmetytti ja harmitti tosi paljon. Sitten päätin, että asialle on pakko tehdö jotain ja sinnikkään yrittämisen jälkeen apu löytyi seksileluista Parasta asiassa on se, että joitain leluja voi käyttää myös yhdynnässä samanaikaisesti ja näin molemmilla on kivaa. Suosittelen siis lämpimästi retkeä seksikauppaan ja tutkimaan valikoimaa :p
 
Mun mies yritti alusta asti aina ennen yhdyntää tuottaa mulle nautintoa käsin tai suulla...ja onnistuikin siinä, mutta en vaan ikinä päässyt orkkuun asti. Hän oli kyllä taitava...mutta vika olikin siinä, että en pystynyt täysin rentoutumaan ja pääsemään mielikuviin kiinni, enkä vaan uskaltanut laueta. Me oltiin seurusteltu vuosi, kun ilmeisesti mies alkoi olla tarpeeksi tuttu ja turvallinen. Oltiin myös jo puhuttu tästä ongelmasta. Ja siitä lähtien oon saanut aina orkun esileikeistä. Nyt on oltu yhdessä yli neljä vuotta ja vieläkin mulla on estoja sen verran, etten yhdynnässä pysty laukeamaan. Nyt on puhuttukin jo asiasta. Ja uskon, että tuun vielä asiassa onnistumaan, kun saan rohkeuden avittaa itse. Jotenkin se vaan ujostuttaa mua vielä, vaikka mies kannustaa kokeilemaan ja sanoi, että se vaan kiihottais häntäkin. Mulla siis ainakin onnistuu orkku vain tutussa ja pitkäkestoisessa suhteessa. Ainakin mulla orkun saanti vaatii todellista keskittymistä, mielikuvitusta ja rentoutumista. Olisko siitä apua sullekkin!?
 
Suzu
Jos olet yleensä koskaan saanut missään tilanteessa, voit saada sen miehesikin kanssa. Ja vaikket olisi koskaan saanutkaan, se yleensä onnistuu kaikille. On turhauttava tilanne. On monesti juteltu kavereiden kanssa tästä, niin jotkut naiset eivät ole jonkun tietyn miehen kanssa saaneet ollenkaan... ja sitten seuraavan kanssa heti ensimmäisestä kerrasta. Seksi kun ei ole pelkkä tekniikkalaji..
Jos se onnistuu jossain tilanteessa, yritä miettiä miten sen tilanteen voisi "siirtää" yhteiseen seksielämään.. Ja kokeile, kaikkea mahdollista mitä parisuhteessa voi kokeilla loukkaamatta toista. Yleensä se "viisasten kivi" sieltä löytyy.
 

Yhteistyössä