Jenni Haukio raskaana <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En jaksa uskoa, että vaihtuvat, rahalla palkatut apujoukot voivat korvata isää.
No kuka nyt korvaamisesta puhui? Puhuin _apu_joukoista. Ei välttämättä edes vaihtuvista. :) Väsyneimmille vuosille voi varakkaampi palkata siivoojat (jotka varmasti on jo) jonkun vaunulenkittäjän ja mitä nyt kukakin haluaa ja kokee helpottavaksi. Ei tee pahaa pirteämmällekään ikijaksajalle! :D Kyllä jaksamiseen kannattaa laittaa rahaakin, jos siihen on mahdollisuus.

No kuka nyt korvaamisesta puhui? Puhuin _apu_joukoista. Ei välttämättä edes vaihtuvista. :) Väsyneimmille vuosille voi varakkaampi palkata siivoojat (jotka varmasti on jo) jonkun vaunulenkittäjän ja mitä nyt kukakin haluaa ja kokee helpottavaksi. Ei tee pahaa pirteämmällekään ikijaksajalle! :D Kyllä jaksamiseen kannattaa laittaa rahaakin, jos siihen on mahdollisuus.
Sori, ymmärsin väärin.
Vastasit siihen "vanhusten ei kannattaisi tehdä lapsia" -viestiin, että ainahan voi palkata apujoukkoja. Itseäni siinä vähän ärsytti se (väärin?) herännyt ajatus, että lasten kasvatus olisi vain perustarpeista huolehtimista. Kuka tahansa voi kantaa lapselle ruuat ja huolehtia nukkumisesta ja siivouksesta, mutta ei sillä henkistä kehitystä tueta.

Mietittiin mun miehen kans valmiiks sen muksun lapsuusmuistot.
"Olin 5-vuotiaaks semmosessa Mäntyniemessä ja Kultarannassa, siellä oli kauheesti tilaa ja kaikkee hienoa.
Sit kummä menin eskariin mun iskä ei ollu enää pressa, me muutettiin Ullanlinnaan semmoseen 100 neliön kattohuoneistoon. Lennu kuoli.
Iskä sai siinä vaiheessa sydämentahdistimen, käveli huonosti mun rippijuhlissa. Nyt kun mä muutin mun omaan boxiin nii oon käyny kattoon iskää vanhainkodissa...."

Moni terve mies on kuollut seisovilta jaloiltaan nuorena ja jättänyt pieniä lapsia jälkeensä. Samoin nuori isä voi sairastua nuorena pysyvästi. Ei sillä iällä ole merkitystä.
Kyllä se kuolema aika reippaasti todennäköisempää on 70-vuotiaana kuin 27-vuotiaana.
Eikä se hengissä pysyminen ole lapsen kasvatuksen kannalta se oleellisin seikka. Jos isä on joku kahdeksankymppinen raihnainen vanhus, joks ei jaksa mitään muuta kun maata vaipoissa sängyssä, niin ei siitä lapselle kauheasti iloa ole.

Mitta joo, onneksi jenni sentään vielä kohtuujärkevässä lapsentekoiässä, ja saulikin lienee kunnostaan huolehtii.

Tämä vauva on ainakin toivottu. Sen sijaan tällä palstalla, kun näitä aloituksia lukee ns. vahinkoraskauksista. Ollaan käyty vieraissa ja sitten arvuutellaan, että kumpi isäkandidaateista on se oikea. Ja pähkäillään palstalla, että pitäisikö keskeyttää raskaus.

Tämä vauva on ainakin toivottu. Sen sijaan tällä palstalla, kun näitä aloituksia lukee ns. vahinkoraskauksista. Ollaan käyty vieraissa ja sitten arvuutellaan, että kumpi isäkandidaateista on se oikea. Ja pähkäillään palstalla, että pitäisikö keskeyttää raskaus.
No näinhän se on.
Ja monin tavoin varmasti ihan hyvät lähtökohdat saa lapsi elämälleen.

Pelkkä typerä mainoskikka yrittää pelastaa Niinistön ryvettynyttä mainetta juuri vaalien alla. Niinistö on itsekin todistanut 5.5 vuoden aikana ettei osaa hoitaa presidentin tehtäviä ja koska hän on vanhuuden höperyyden johdosta sokaistunut valtaan hän ei ymmärrä painaa jarruja.

Suomalainen älä äänestä enää Sauli Niinistöä lue aiheesta wordpressillä tässä osoite https://lintukotoblog.wordpress.com

Jos hänestä tulee vielä vanhana isä niin vastuu ja velvollisuus pienokaisen kasvattamisesta on suuri. Siksi onkin tärkeää että hän omistautuu pienelle ihmiselle ja jättää presidentin tehtävät sellaiselle joka ne osaa hoitaa. Sauli Niinistö ei osaa hoitaa presidentin tehtäviä.

Kummatkin Jenni ja Sauli ovat jo liian vanhoja lapsen hankkimiseen. Se nyt on vaan fakta että lapset pitää tehdä nuorena eikä niin että toinen on jo eläkeläinen ja toinen on vaihdevuosien kynnyksellä.

Yhteistyössä