V
vierailija
Vieras
Nuutti syntynyt 1975 ja Matias 1980, nyt vauvelin syntymävuosi 2018. Melkoiset ikäerot sisaruksilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuutti syntynyt 1975 ja Matias 1980, nyt vauvelin syntymävuosi 2018. Melkoiset ikäerot sisaruksilla.
No kyllä minua ainakin hirvittää, miten Sauli jaksaa yövalvomiset ja muut.Kyllä jos kuka vaan muu kertoisi saavansa lapsen 7-kymppisen vaarin kanssa niin kommentti olisi että ei pitäisi vanhuksen enää lapsia tehdä.
No kyllä minua ainakin hirvittää, miten Sauli jaksaa yövalvomiset ja muut.
tai HÄH???Juuri niin.
Tai suomalaisittain; TÄH???
Se mistään silmistä näy. Kylän huru-eukkojen höpöjuttuja taas.Onnea Jenni ja Sauli! Olen jo kauan katsonut, että Jenni on raskaana. Odottanut ilouutisen julkistamista. Raskaus näkyy silmistä. Onnea ja Iloa raskauteen!
Millä nimimerkillä Jenni palstailee? Lunatic?Vuoden päästä Jenni kyselee jo tältä palstalta vinkkejä, miten saisi kontrolloitua ja rangaistua miestä joka ei "osallistu tarpeeksi arjen pyöritykseen".
Hys hys. Ei tästä saa puhua.Eihän Sauli ole kuin 87v. kun lapsi täyttää 18, ihan jees..(jos tätä maapalloakaan on edes enään silloin)
Toivottavasti pystyy osallistumaan edes muksunsa rippijuhliin...Kyllä jokaselta yli 60-vuotiaalta gubbelta sais kieltää lasten hankkiminen.Hys hys. Ei tästä saa puhua.
Toivottavasti pystyy osallistumaan edes muksunsa rippijuhliin...Kyllä jokaselta yli 60-vuotiaalta gubbelta sais kieltää lasten hankkiminen.![]()
Eiköhän Jennillä ja Saulilla ole rahaa palkata apujoukkoja..Kyllä jos kuka vaan muu kertoisi saavansa lapsen 7-kymppisen vaarin kanssa niin kommentti olisi että ei pitäisi vanhuksen enää lapsia tehdä.
Jep, mutta tästä ei saa puhua.Onse itsekästä ja älytöntä! 69 v ukko alkaa olla haudan partaalla ja kun lapsi on 15 v niin isä 84 jos elää. Ei hyvä tavaton mitä sekoilua!
En jaksa uskoa, että vaihtuvat, rahalla palkatut apujoukot voivat korvata isää.Eiköhän Jennillä ja Saulilla ole rahaa palkata apujoukkoja..![]()
Tuskin jaksaakaan. Eiköhän tuo lapsenhoito jää jo ammatinkin tähden etupäässä jennin harteille.No kyllä minua ainakin hirvittää, miten Sauli jaksaa yövalvomiset ja muut.
Onnea Jenni ja Sauli! Olen jo kauan katsonut, että Jenni on raskaana. Odottanut ilouutisen julkistamista. Raskaus näkyy silmistä. Onnea ja Iloa raskauteen!
Tuskin jaksaakaan. Eiköhän tuo lapsenhoito jää jo ammatinkin tähden etupäässä jennin harteille.
Mutta mikäs siinä. Ehkä parempikin niin. Kyllähän monet yksinhuoltajatkin kasvattavat lapsensa ihan mainiosti, ja noilla tuskin on taloudellisia haasteita, kuten monilla muilla.
Ainut mikä itseäni asiassa "ärsyttää", on se kasvatuspuoli. Vanha papparainen kasvattaa helposti lapsesta sellaisen "pikkuvanhan, ilottoman tylsimyksen", joten hyvä vain, jos lähinnä jennin harteilla.