V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärrän. Mutta jos mä olisin vaikka kääntynyt muslimiksi, en usko, että äitini olisi alkanut viettää islamin mukaisia juhlia. Tai päinvastoin. Enkä kyllä sitä edellyttäisikään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No eihän se estä, mutta ei itse niihin voi osallistua samoin kun ei voi osallistua ristiäisiin tai muihin kirkollisiin toimituksiin. Isäni ei ole jehovantodistaja. Olen ehkä vain niin katkera kun välini oli ennen todella läheiset äitiini mutta kun tämä uskonto tuli mukaan kuvioihin tuntuu ettei tunne enää edes koko ihmistä.
No toi on aika täkeröä, jos ei salli toisen viettää oman uskonsa mukaisia juhliaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Äitini vaihtoi tähän uskontoon kun oli n. 16. Ensimmäisenä jouluna uudessa uskossa he lähtivät mökille isäni kanssa joulua karkuun (isäni kärsii myös tästä). Minä sitten laitoin joulua kuitenkin kotiin koska olin sinne yksinäni jäämässä niin äitini mielestä se oli aivan turhaa jos isäni ei olisi puuttunut asiaan en olisi joulukoristeita saanut laitella.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ymmärrän. Mutta jos mä olisin vaikka kääntynyt muslimiksi, en usko, että äitini olisi alkanut viettää islamin mukaisia juhlia. Tai päinvastoin. Enkä kyllä sitä edellyttäisikään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No eihän se estä, mutta ei itse niihin voi osallistua samoin kun ei voi osallistua ristiäisiin tai muihin kirkollisiin toimituksiin. Isäni ei ole jehovantodistaja. Olen ehkä vain niin katkera kun välini oli ennen todella läheiset äitiini mutta kun tämä uskonto tuli mukaan kuvioihin tuntuu ettei tunne enää edes koko ihmistä.
Jep, mutta eri uskonnoilla on vähän erilainen näkemys asiasta. Harva kristittykään on niin suvaitsevainen, että mihinkään saatananpalvojien kekkereihin osallistuisi. Vaikka se palvoja olisi oma tytär.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ymmärrän tämänkin, mutta kyllä minä voin osallistua juhliin jotka edustavat eri uskontokuntaa, mutta äitilläni on jyrkkä ei.
Uskon, että on ollut rankka :hug: Mutta sun pitää vaan koittaa asennoitua niin, että se on hänen uskontonsa ja te taas elätte oman uskontonne mukaisesti. Itse en ole kokenut mitenkään ongelmalliseksi, etteivät pojan toiset isovanhemmat osallistu pojanpoikansa synttäreihin eikä vietä joulua kanssamme.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Totta tuokin. Itse olen aika suvaitsevainen eri uskontoryhmiin ja minulla on myös ystäviä eri uskontokunnista, mutta tämä äidin uskonnonvaihto on ollut aika rankka kokemus itselleni ja koko perheelle.