Jehovantodistajista kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Eli olen tutustunut puistossa jehovantodistaja perheeseen ja nyt meidät on kutsuttu kyläilemään. Minun käsityksen mukaan he eivät juhli synttäreitä tms. (siis jehovantodistajat yleensä, ei vain ko. perhe), mutta miten on, voinko viedä mennessäni esim. kukkia, kahvipaketin tai vastaavaa? Olisi kiva viedä jotain pientä ensimmäisellä kyläily kerralla mutta "hyväksytäänkö" se heidän uskonnossaan? En heitä loukatakkaan haluaisi...

Ilman muuta voit viedä!!! Minulla on ihanat jehovan todistaja ystävät, eikä se ole mitenkään vaikuttanut ystävyyteemme koskaan, han ei tuputa uskoaan minulle, kun tietää että olen vain tavallinen evlut enkä muuksi muutu :whistle:

Synttäreitä eikä muita juhlapäiviä he eivät vietä, mutta lahjoja saa viedä ja lapsetkin saavat osallistua esim lasten kutsuille, kun ne eivät ole ihan pelkät synttärit :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 15:27 Malviina kirjoitti:
Ilman muuta voit viedä!!! Minulla on ihanat jehovan todistaja ystävät, eikä se ole mitenkään vaikuttanut ystävyyteemme koskaan, han ei tuputa uskoaan minulle, kun tietää että olen vain tavallinen evlut enkä muuksi muutu :whistle:

Synttäreitä eikä muita juhlapäiviä he eivät vietä, mutta lahjoja saa viedä ja lapsetkin saavat osallistua esim lasten kutsuille, kun ne eivät ole ihan pelkät synttärit :D

Kiitos! Olin vähän epävarma tuosta lahja-asiasta :ashamed:

Yhteistyössä