V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Hellari muistaakseni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostais tietää niistä kun uusi tuttava "paljastui" sellaiseksi. Ärsyttää vaan kun olin vasta sairaalassa niin siellä oli eri paikkoihin jätetty herätkää lehtiä, eiks ne ole noiden? En tykkäis tuputtamisesta...
On ne "niiden". Mutta käsittääkseni ei ole kiellettyä jättää lehtiä yleisille paikoille. Itsekin olen vienyt Aku Ankkoja neuvolan odotushuoneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostais tietää niistä kun uusi tuttava "paljastui" sellaiseksi. Ärsyttää vaan kun olin vasta sairaalassa niin siellä oli eri paikkoihin jätetty herätkää lehtiä, eiks ne ole noiden? En tykkäis tuputtamisesta...
Alkuperäinen kirjoittaja Marko:Kuvankaunis Rukoilijasirkkamme on Helluntailainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:On ne "niiden". Mutta käsittääkseni ei ole kiellettyä jättää lehtiä yleisille paikoille. Itsekin olen vienyt Aku Ankkoja neuvolan odotushuoneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostais tietää niistä kun uusi tuttava "paljastui" sellaiseksi. Ärsyttää vaan kun olin vasta sairaalassa niin siellä oli eri paikkoihin jätetty herätkää lehtiä, eiks ne ole noiden? En tykkäis tuputtamisesta...
Alkuperäinen kirjoittaja OI AIKOJA OI TAPOJA:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:On ne "niiden". Mutta käsittääkseni ei ole kiellettyä jättää lehtiä yleisille paikoille. Itsekin olen vienyt Aku Ankkoja neuvolan odotushuoneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostais tietää niistä kun uusi tuttava "paljastui" sellaiseksi. Ärsyttää vaan kun olin vasta sairaalassa niin siellä oli eri paikkoihin jätetty herätkää lehtiä, eiks ne ole noiden? En tykkäis tuputtamisesta...
Aku Ankkoja...?! Ajatteles jos joku pieni laps löytää ja lukee niitä ja saa traumoja! Aku Ankoissa on järkyttäviä juttuja! Pahempaa kuin uskonnollinen kirjallisuus, jopa pahempaa kuin Kaksplussa lehdet (joissa on kamalia kuvia!), jopa jopa TELETAPPEJA pahempaa!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:Alkuperäinen kirjoittaja OI AIKOJA OI TAPOJA:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:On ne "niiden". Mutta käsittääkseni ei ole kiellettyä jättää lehtiä yleisille paikoille. Itsekin olen vienyt Aku Ankkoja neuvolan odotushuoneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostais tietää niistä kun uusi tuttava "paljastui" sellaiseksi. Ärsyttää vaan kun olin vasta sairaalassa niin siellä oli eri paikkoihin jätetty herätkää lehtiä, eiks ne ole noiden? En tykkäis tuputtamisesta...
Aku Ankkoja...?! Ajatteles jos joku pieni laps löytää ja lukee niitä ja saa traumoja! Aku Ankoissa on järkyttäviä juttuja! Pahempaa kuin uskonnollinen kirjallisuus, jopa pahempaa kuin Kaksplussa lehdet (joissa on kamalia kuvia!), jopa jopa TELETAPPEJA pahempaa!!!!!!!!!!!
Aku Ankka on illuminaattien salajuoni jolla ne aikovat aivopestä lapsemme hylkäämään perinteiset arvot joiden mukaan ihmiset ovat ankkojen yläpuolella.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tunnen nyt suurta häpeää ajattelemattomuudestani :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Hellari muistaakseni.
Ai. No kuka täällä oli jehovantodistaja?
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:Alkuperäinen kirjoittaja Marko:Kuvankaunis Rukoilijasirkkamme on Helluntailainen.
Kuvissahan se huonosti käyttäytyvä pelle onkin stailattu apinan raivolla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostais tietää niistä kun uusi tuttava "paljastui" sellaiseksi. Ärsyttää vaan kun olin vasta sairaalassa niin siellä oli eri paikkoihin jätetty herätkää lehtiä, eiks ne ole noiden? En tykkäis tuputtamisesta...
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostais tietää niistä kun uusi tuttava "paljastui" sellaiseksi. Ärsyttää vaan kun olin vasta sairaalassa niin siellä oli eri paikkoihin jätetty herätkää lehtiä, eiks ne ole noiden? En tykkäis tuputtamisesta...
Ei tuo ole tuputtamista. Tuputtamista on jos joku tulee sulle sitä lehteä tunkemaan käteen eikä usko kun sanot ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiinnostais tietää niistä kun uusi tuttava "paljastui" sellaiseksi. Ärsyttää vaan kun olin vasta sairaalassa niin siellä oli eri paikkoihin jätetty herätkää lehtiä, eiks ne ole noiden? En tykkäis tuputtamisesta...
Ei tuo ole tuputtamista. Tuputtamista on jos joku tulee sulle sitä lehteä tunkemaan käteen eikä usko kun sanot ei.
AhaaHerätkää lehdet eivät ole Helluntailaisten lehtiä, vaan Jehovien.