Jedo yhdistelmävaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siili81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

siili81

Jäsen
22.07.2008
52
0
6
Onko kenelläkään kokemuksia Jedo - merkkisistä yhdistelmävaunuista? Malli, mitä olen itse katsellut liikkeessä on Kata3. Löysin vaunut vauvapop - liikkeestä (Tampereella), muualla ei ole sellaisia näkynyt, eikä googlettamallakaan löydy mitään ko. merkistä.

Itse päädyin sitten tilaamaan kyseiset vaunut Puolasta nettikaupasta bobomarket (www.bobomarket.pl). Hintaa vaunuille tuli 300 euroa + postarit 100 euroa. Suomessa vaunut maksavat, ainakin Fyn 4 malli 670 euroa. Toimitusajaksi tuli vajaa neljä viikkoa. Kyseisessä nettikaupassa voi maksaa luottokortilla ja info-sähköpostista vastattiin hyvällä englannin kielellä. Ainoa heikkous on nettisivujen puolankielisyys, mutta google kääntäjä on kohtuu hyvä. Vaunujen mukana ei tullut muutakuin puolankieliset käyttöohjeet, mutta ilman niitäkin pärjää ja pyysin suoraan tehtaalta joko englanniksi tai suomeksi ohjeet (www.jedo.pl). Vastausta sieltä ei ole kyllä vielä tullut, mutta lähetinkin vasta tänään postia. Mutta säästöä siis tuli 270 euroa, joten kyllä kannatti.

Yhteistyössä