Jäykkäkouristusrokotus ja turvonnut+kipeä käsi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vompatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vompatti"

Vieras
Tiedän että käsi voi tulla kipeäksi, mutta nyt kohta 4 pv rokotuksesta käsivarsi on edeleen turvonnut ja punaisen laikukas, tosi kipeä myös. Esim. takin riisuminen ja pukeminen on tuskaa! Kuuluuko tän olla tällaista vai onko yliherkkyysreaktio?
 
Mä ja mun kaveri käytiin samaan aikaan ottamassa ne ja molemmilla oli viikon kipeät punaiset patit kädessä. En tiedä onko normaalia, mutta kyllä se helpotti ajan kanssa.
 

Yhteistyössä