V
"Vompatti"
Vieras
Tiedän että käsi voi tulla kipeäksi, mutta nyt kohta 4 pv rokotuksesta käsivarsi on edeleen turvonnut ja punaisen laikukas, tosi kipeä myös. Esim. takin riisuminen ja pukeminen on tuskaa! Kuuluuko tän olla tällaista vai onko yliherkkyysreaktio?