Jatkuvasti haluava nainen.

  • Viestiketjun aloittaja Välillä liikaa
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuva mies.
Emättimen sisällä on samanlaista limakalvoa kuin suussa ja aivan kuten suun limakalvot ovat kosteana koko ajan, niin on emättimenkin, kuivat emättimen limakalvot aiheuttavat kipua ja altistavat erilaisille tulehduksille. Panetuksen tunne ei sinällään liity kosteana olemiseen, vaikka kiihottuessa kosteus lisääntyy, vaan se on (luulisin) samanlainen tykyttävä tunne sisällä mitä mieskin voi kokea peniksessään kiihottuessaan.

minulle alapään kudosten turpoaminen (tarkoitan tässä tosiaan kaikkia alapään kudoksia, jotka turpoavat seksuaalisesti kiihottuessa, en pelkästään emättimen seinämien turpoamista) tuntuu pääsääntöisesti hyvältä, lisäksi on se kuuluisa "pakotuksen" tunne, mitä olen miestenkin kuullut kuvailevan. Uskon tuon pakotuksen tunteen liittyvän lisääntyneeseen verenkiertoon ja se tunne on ainakin minulla joskus ärsyttäväkin ja saatan tulla hyvinkärsimättömäksi, jos ollaan vaikka sängyssä ja mies tuossa kohdin pitkittää tarpeettomasti - tieotisesti taitiedostamattaan sisälleni asettumista. rtosin usien mieskin haluaa sen pakotuksen tunteen aikan akäydä jo tositoimiin, näin olen ainakin kuullut niiltä miehiltä, joiden kanssa asia on tullut puheeksi.
Kiitos erittäin mielenkiintoisesta kirjoituksesta.

Nyt alkaa selvitä monta seksiin liittyvää asiaa, joista olen ollut epätietoinen.
Miehen erektio ja naisen elimistön turpoaminen vastaa pitkälti tuntemuksiltaan toisiaan.
Selittää myös sen, miksi nainen ei ole heti valmis.
Mies turpoaa nopeasti, ja naisella kuluu siihen jonkinverran aikaa.
Nyt kun tietoa sain, niin voin muuttaa omaa käsitystä.
Olen kuvitellut sen kostumisen olevan merkkinä, käyppä mies sisälleni.
No pitää vielä hetki odottaa, vaikka on se ennenaikaisen laukamisen vaara olemassa.

Tuosta pakotuksesta en ole ihan varma, kun mielestäni en itse sitä tunne.
Kyllähän minä oman erektioni voin antaa hiipua, jos vaimo ei ole seksistä kiinnostunut.
Silti jää hyvänolontunne, ja tuleehan se erektio uudelleen.
Jää tuosta tilanteesta se vaikutus kuitenkin, että seksi on enemmän mielessä.
Kaikenlaiset kuviot pyörii mielessä.

Hyvä tietää ettei naisen turvottua kannata lopettaa.
Varmaan pitää käsin jatkaa, jos itseltä karkaa ennenaikojaan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen 52 v nainen ja minulla tekee koko ajan mieli kullia , mieheni ei halua kuin 2 - 3 kertaa kuussa naida mutta , onneksi on muita jotka haluaa . Olen kumminkin ihan hyvän näköinen , isot rinnat C - kuoin ja ajelen pilluni posliiniksi . Minulla on yksi , naapurin poika 19 musta ja hänellä sattuu olemaan aika iso , kun mieheni on töissä käy tämä poika panemassa minua ja on kestävä , saan joka kerta ja on minulla muitakin naima tuttuja , on yksi 4 miehen porukka jotka käyvät yhdessä ja erikseen luonani tai minä heillä , saavat naida niin paljon kuin jaksavat, lisä kullejakin saisi olla . Kaikille olen antanut paljaalla ja saanut päästää siemenet sisääni .
 
vierailija
Olen seksityöntekijä ja nussin joka päivä 10-14 kertaa. Paljon on niitä jotka ei maksa mitään vaan ovat fb juttuja tai muita tuttuja. Nussiminen on ihanaa ja seksi on päällimmäisenä mielessä, yksi päivä kun on välissä niin kyllä panettaa jo vimmatusti
 
vierailija
Olen seksityöntekijä ja nussin joka päivä 10-14 kertaa. Paljon on niitä jotka ei maksa mitään vaan ovat fb juttuja tai muita tuttuja. Nussiminen on ihanaa ja seksi on päällimmäisenä mielessä, yksi päivä kun on välissä niin kyllä panettaa jo vimmatusti
Miten on, kun olet seksityöntekijä, niin annatko asiakkaan myös nuolla pimppiäsi?
 
Mun naiseni haluaa välillä kokoajan naida. Ikäiseni naiset halu kokoajan. Sillä on halut vaikka onkin vanhempi, välillä kesken leffan pitää ruveta tai saunassa/suikussa/keittiössä ja missä haluukin ykskaks. Onko muita naisia jotka haluu monta kertaa päivässä ja yölläkin herättää naimaan.
SAIS MUNAA AinA kun haluIs ja mä pillua aina kun mä haluaisin
 

Yhteistyössä