Jatkuva verenvuoto tiputtelu alkuraskaudessa kellään kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ommommomm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ommommomm

Vieras
Todella inhottava vaiva, rv5-6 menossa ja jatkuva verenvuoto vaivana. Määrä on vähäistä, päivässä ehkä ruokalusikallisen verran, pääasiassa vessassa pyyhittäessä. Raskaustesti näyttää edelleen positiivista ja mitään kipuja tms ei ole ollut. Raskausoireita on. Ultraan pääsen vasta ensi viikolla.
Onko kellään antaa positiivisia kokemuksia vastaavasta? :(

Mulla on kyllä pari keskenmenoakin, mutta myös vuodoista huolimatta hyvin päättynyut raskaus. Silloin oli siis alussa tiputtelua. Olin ultrassa 6+ viikoilla ja syke näkyi. Vuodot palasivat viikolla 11 suunilleen ja tuli ihan norona lattialle asti. Silti raskaus jatkui normaalisti ja terve vauva syntyi. Eli voi olla ihan vaaratontakin, koita nyt kestää odottaa ultraan.

Kiitos vastauksesta, mullakin on joka raskaudessa ollut jotain vuotoja eli pitäisi jo kyetä ehkä olemaan coolina mutta eipä silti täysin pysty. Keskenmenosta johtuvan vuodon luulisi pahenevan, tässä on jo pari viikkoa tiputellut stabiilisti.

Mulla yhdessä oli vuotoa rv. 13 asti. Hoidettiin utrogestilla, magnesiumilla ja levolla. Kerran vuosi jopa niin, että makasin 4 päivää sairaalassa. Sitten vuoto loppui kuin seinään. Nyt tuo lapsi on 7 v.

Vuodon syynä oli siis progesteronin puute.

Yhteistyössä