jatkuva seisokki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyjä

Vieras
Kyselen teiltä ihan mielenkiinnosta erästä asiaa. Olen seurustellut reilun puolen vuoden ajan. Rakastelemme joka ilta ennen nukkumaan menoa. Olen huomannut viime aikoina erään mielenkiintoisen seikan. Herään joka yö useamman kerran ja olen huomannut, että miesystävälläni seisoo koko ajan. Sama seisokki jatkuu aamulla herätessämme, jolloin usein rakastelemme jos ei ole kiire töihin. Onko muillakin miehillä yhtä kova kalu aina?

Sama vika, mutta se on satunnainen tai kausittainen juttu. Toisinaan voi olla, että seisoo melkein pari viikkoa vähän väliä.

Välillä sitten ei, eikä seksikään pyöri niin paljon mielessä.

Minun miehelläni jököttää aina hyvinnukutun yön jälkeen ja varsinkin aina viikonloppuaamuisin. Kovin monena yönä en ole hänen kalunsa tilaa jaksanut seurata, mutta hmmm...silloin tällöin se kohouma on näkynyt.

Niin miehekästä ja hellyttävää!! :p Ja mies on vähän päälle kolmenkympin. Olen yrittänyt vihjailla, että eikös tässä iässä jo ole stressaantuneilla miehillä erektio-ongelmia, mutta ei niitä meillä ole vielä koskaan näkynyt. =)

Normi mies saa joka yö noin 3-5 spontaania erektiota. Aamuseisokkia taas edesauttaa miehen hormonit jotka aamulla voimakkaimmillaan sekä täysi virtsarakko. Ei se tämän mystisempää ole.. :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 23:14 HraHuu kirjoitti:
Normi mies saa joka yö noin 3-5 spontaania erektiota. Aamuseisokkia taas edesauttaa miehen hormonit jotka aamulla voimakkaimmillaan sekä täysi virtsarakko. Ei se tämän mystisempää ole.. :saint:
ois se pitäny arvata et sä valaiset meitä tietämättömiä :laugh:

Yhteistyössä