Jatkettava sänky ja 1v3kk

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä on tyttö 1v3kk ja olen ajatellut laittaa hänet jatkettavaan sänkyyn ilman turvalaitaa. Mitenköhän mahtaa mennä? Minkä ikäisenä olette laittaneet lapsenne jatkettavaan sänkyyn??
 
Meillä testattiin taaperosänkyä pari kuukautta sitten, tyttö silloin siis n. 1v3kk. Ei enään nukkunut omassa sängyssä vaan mun vieressä, koitin yöllä laittaa omaan sänkyyn mutta heräsi ja kömpi aina viereen. Sänky siis aivan kiinni meidän sängyssä.. Sitten luovutin ja nyt on taas pinnasänky käytössä, taapero sänky kuitenkin huoneen nurkassa, jospa tyttö näin tutustuisi siihen ja nukkuminen sujuisi paremmin.. Niin ja nukuttamiseen meni aina se vähintään puoli tuntia. :/
 
1vuotiaana on siirtynyt jatkettavaan.Aluksi ei tullut ite pois,vaan vartos että tullaan nostaan.Pehmusteita lattialla pidin varoiks,mutta näitä ei tarvittu.
Muita olen 1v5kk iässä suurinpiirtein laittanut jatkettavaan.
 
Meillä tais olla n. 1v5kk kun laitoin jatkettavaan turvalaidalla. Hyvin alkoi siinä nukkumaan, ei tullu pois illalla nukahtamisvaiheessabja tykkäs! Paitsi yöllä, jolloin oli tottunu siirtymään äidin viereen.. :D

Nyt sitten keväällä kun siirrettiin kelloja ja alkoi muutenkin valostua illat, on alkanu iltasin aikamoinen hippa, jolloin tulee pois ja pois ja pois ja pois....... ja pois... Mutta selkeesti liittyy tuohon valoisuuteen ja siihen, että rytmi on siirtyny myöhemmäksi.
 
Meillä esikoinen oli muistaakseni vajaa 2v, kun laitettiin jatkettavaan. Tosi hyvin meni, vaikka jännitin just tota iltarallia. Mut kertaakaan ei yrittänyt tulla pois.
Kuopus on nyt kohta 1v4kk ja en vielä varmasti piiitkään aikaan vaihda sänkyä. Ehkä just tossa kahden vuoden tienoilla sitte.
 
dee
meillä sänky ostettiin 2v synttäreiden jälkeen, silloin siirtyi kivuttomasti. vaikka aluks harhaili aamuöisin asunnossa..
pikkuveli siirtyy samoihin aikoihin jos sen joskus saan kainalostani pois.
 

Yhteistyössä