Jätkälle pari kysymystä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen miettinyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen miettinyt

Vieras
kun oot siis mode, niin onko sulla koneella jokaisen ketjun kohdalla jooku "lukitse" ja "poista"-merkki jota klikkaat ja siten lukitset tai poistat ketun? Vai miten nuo edellämäinitut toimenpiteet teet?

Mua on kiinnostanut montako moderaattoria MitäsNyt? palstalla on ja onko jokaiselle yksittäiselle palstalle omansa vai onko jotkut ei-niin-aktiiviset palstat niputeltu jotenkin :)

Meillä on tuossa missä teillä tuo 'lainaa' ja 'muokkaa'-namiskat, niin lisäksi 'poista'-namiska. Lukot ja siirrot ovat ketjun yläreunassa otsikon perässä.
Seurailen yleensä aina keskusteluja, koska kone on tässä olkkarissa tai keittiössä aina auki, välillä vaan päivittelen sivuja. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Mua on kiinnostanut montako moderaattoria MitäsNyt? palstalla on ja onko jokaiselle yksittäiselle palstalle omansa vai onko jotkut ei-niin-aktiiviset palstat niputeltu jotenkin :)

Näkyvät ovat näkyviä :D on modeja toimituksesta ja ylläpidostakin, niinkuin taisit huomatakin.

Minua kiinnostaa se, et jos on kerran saanut bannia, onko sen jälkeen ikuisesti modejen (miten taipuu?) silmätikkuna?? Näkeekö ne jostain kuka kukin on, vaikka ois harmaana?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meillä on tuossa missä teillä tuo 'lainaa' ja 'muokkaa'-namiskat, niin lisäksi 'poista'-namiska. Lukot ja siirrot ovat ketjun yläreunassa otsikon perässä.
Seurailen yleensä aina keskusteluja, koska kone on tässä olkkarissa tai keittiössä aina auki, välillä vaan päivittelen sivuja. =)

Eikös ole aika tylsää hommaa? Vai saako sitä jotain palkkaa, joka motivoi?:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Minua kiinnostaa se, et jos on kerran saanut bannia, onko sen jälkeen ikuisesti modejen (miten taipuu?) silmätikkuna?? Näkeekö ne jostain kuka kukin on, vaikka ois harmaana?

Ei ole silmätikkuna, minä ainakin unohdan tietoisesti bannit. Toki joskus on tullut joku 'tuttu' vastaan, josta hokaa että jaa tuo taas. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nerkku:
niin kai te moderoitte myös nuita muita osa-alueita palstalta, joten onko joka alueelle joku tietty henkilö, joka hoitaa nämä "siivoukset"?

Moderoimme kaikkia osioita, tämä mitäs nytti kyllä on se, missä suurin viestiliikenne on.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Eikös ole aika tylsää hommaa? Vai saako sitä jotain palkkaa, joka motivoi?:xmas:

Siksi modeksi alunperin suostuinkin, että halusin pitää keskustelua edes hieman siistimpänä. Tosin niistä alkuajoista on tämän saitin kävijämäärätkin vähintään kolminkertaistuneet,, ja keskustelut muuttuneet muutenkin luonteeltaan.

Tällä palstalla modet ei ilmeisesti ole julkista tietoa? Vertaan vaan moniin sivustoihin joilla lukee modejen nimimerkit palstojen yhteydessä, niin tiedättekö te toisenne kuitenkin?

Näkyvinä moderaattoreina keskusteluissa toimivat:

Sipuli
Jätkä
Pinki
Kookosta
Meduusa

Moderaattorit-nimimerkki on kaikkien käytössä, myös ylläpidon/toimituksen väen.

Okei :) En ole perehtynyt sen enempää, helppo oli tässä kysäistä :D
Mä ihan kuvittelin että teitä on enemmän. Ahkeria saatte olla :) Tai tietty jos ylläpidon ja toimituksen puoli auttaa niin helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Tällä palstalla modet ei ilmeisesti ole julkista tietoa? Vertaan vaan moniin sivustoihin joilla lukee modejen nimimerkit palstojen yhteydessä, niin tiedättekö te toisenne kuitenkin?

Joo tunnetaankin toisemme, kun ollaan tavattukin pariin otteeseen. :D

Yhteistyössä